Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vetokoukun irroittaminen tms.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vetokoukun irroittaminen tms.

    Audi a4 b5 -97

    Tuossa tuon vetokoukun irroitin ja se on perärungossa kiinni ja tulee myös puskuriin kiinni.Eli se vetokoukun runko menee auton rungon sisään

    siihen liittyen että onko laillista ottaa tuo pois kun tuo koukku todella ruosteessa
    yms.? Jos puskuria ilman sitä ei saa kkiinni jolta vahvasti nyt näyttää niin onko laillista esim. Rälläköidä tuon koukkuosan irti?

    Jos tuohon rälläköintiin päädyn niin tuleeko sanomista esim. Katsastuksessa?

  • #2
    Koukku kun asennetaan, se takapuskurin runkopalkki korvataan kiinteällä mihin koukku tulee. Alkuperäisessä runkopalkissa taisi olla iskunvaimentimet. Koko hoidon kiinnitys on takakontin puolelta neljällä pultilla.

    Comment


      #3
      http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa...ittoja/789418/

      En oikein ymmärrä miten yksinkertaisesta asiasta saadaan noinkin paljon itelle päänvaivaa. Jos se on koukku ollut jo esillä niin kauan että ruostunut kiinni, niin miksi se pitää nyt väkisellä saada irti? Ja jos ihan päivittäin tulee huoltoon soittoja niin tuskin ne kaikki omistajilleen uusia autoja on.

      Comment


        #4
        Tässä myöskin että markalla saa markan koukun. Ei ehkä markkaa ole maksanut mutta omassa 2002 B6:ssa on ehkäpä 2006 vuonna asennettu Kovil (/Bosal) ja se jumittuu ja lukittuu huonosti ihan huonon suunnittelun ansiosta. Olis orkkiksena ostettu Westfalia niin ei olis näitä ongelmia. Tosin 1994 vuoden italialaisessa kaupunkiautossa oli ihan rehellisesti ruostunut koukku kiinni ja irtosi vasta käyttämällä maksimaalisen määrän voimaa ja nopeutta jonka sai siirrettyä koukkuun kevyehkölllä kuminuijalla hakkaamalla.

        Comment


          #5
          Alkuperäinen kirjoittaja aakman Näytä viesti
          http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa...ittoja/789418/

          En oikein ymmärrä miten yksinkertaisesta asiasta saadaan noinkin paljon itelle päänvaivaa. Jos se on koukku ollut jo esillä niin kauan että ruostunut kiinni, niin miksi se pitää nyt väkisellä saada irti? Ja jos ihan päivittäin tulee huoltoon soittoja niin tuskin ne kaikki omistajilleen uusia autoja on.
          Ite oon irrotellu omista autoista kun olen ne ostanut, tyhmän näköinen se koukku siellä perässä ja jos on optio että sen saa irti niin kyllä minä olen sen aina irti ottanut. Yleensä vaatii vaan voimaa kun se on siellä useamman vuoden ollut paikoillaan.

          Muutenkaan en kyllä ymmärrä miks sitä koukkua pitää esitellä siellä perässä, samat ihmiset pitää koukun sähköjen adapterin paikoillaan ja sit pistokkeet sekä johtosarjat on homeessa, se tietysti tuo vaan allekirjoittaneelle lisätöitä.

          Comment


          • #6
            Jotkut ihmiset on vaan niin kädettömiä tai saamattomia. Osa ei varmaan edes tajua että koukku on irrotettava, osaa taas ei vähempää voisi kiinnostaa. Vähän sama tilanne kun ei autosta muutenkaan jakseta korjata edes mitään helposti korjattavia pieniä vikoja, ei pestä eikä siivota jne.

            Comment

            Working...
            X