Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 korin erot eri vuosimalleissa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B5 korin erot eri vuosimalleissa

    Oon netistä katellu purkuautoista etulokaria ja etupuskuria. Kysymys kuuluu että sopisiko vuoden -98 avantista minun -95 sedaniin nuo kaksi osaa? Vai onko kori muuttunut parin vuoden aikana liikaa/onko ne aivan erillaisia sedanissa ja avantissa?

    #2
    Sopii. Sen verran kannatta lokaria vilkaista että onko siinä soikea Audin merkki vai ei.

    Comment


    • #3
      Molemmista, tulevasta ja nykyisestä löytyy.

      Comment


      • #4
        Mulla pitäs löytää -99 facelift ässä avanttiin peili kuskinpuolelle, koko laitos siis. Akoille en suosittele antamaan mitään vehkeitä lainaan, noh ehkä talliin katsottavaksi kunhan eivät koske :P

        Passaako prefaceliftikin/kaikki mallit? Toinen peili on sitä pienempää mallia mutta en tarvi ku kuskin puolen.

        Comment


        • #5
          Ei sovi pre-faceliftistä. Ei ainakaan A4:ssä. Sulle kävi siis ihan samoin kun mulle. Myös vaimo tölväsi kun tallista peruutti. No, oli hyvä syy heittää S6:n orkkisalupeilit molemmin puolin :)

          Comment


          • #6
            Miettiny kans samanmoisia mutta kämppäki rempassa niin ajellaan nyt noin hetki tai sit ostetaan jotain halpaa. Pitää ettiä faceliftimalleja siis. Kiitokset tiedosta.

            Comment


            • #7
              Mulla olis tarvetta 99. Facelift ässän etulokarille. Sopiiko a4 etuloksu kyseiseen autoon vai onko muodoissa eroa? Esim. Pulleampi kaari tai jotain? Jos sopii niin onko vuosimallilla väliä?
              Tulipa monta kysymystä, mutta kiitos jo etukäteen jos joku osaa neuvoa.

              Comment


              • #8
                Vaikiaa hommaa. Löysin lopulta oikeanvärisen lokasuojan mutta sanoivat purkamolla että ei välttämättä sovi. Vm 97 sedanista lokari siis tuohon minun 95 sedaniin. Tuossa ei ole sitä audin logoa jonka okkim sanoi että pitäisi tarkistaa.

                Kuva osasta:
                http://www.autopurkaamot.com/imgpart...&type=original

                Comment


                  #9
                  Kyllä tuo sopii mutta -95 mallissa ei ole tuota alalistaa. Eli jää vähän hassun näköiseksi kun tuon alla on semmoinen syvennys ja kiinnitysreijät listalle.

                  Comment

                  Working...
                  X