Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Auton teippaaminen?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Auton teippaaminen?

    Onko kellää kokemuksia auton yliteippaukseta? On vissii aika paljo halvempi kun maalaus tai näin oon kuullut.. Kertokaas mielipiteitä ja saa suositella paikkoja jos jollain tiedossa joku hyvä paikka...

  • #2
    Dippaa. Lienee vielä halvempaa, jos itse ruiskuttelee.

    Comment


    • #3
      Onko kellää kokemuksia auton yliteippaukseta? On vissii aika paljo halvempi kun maalaus tai näin oon kuullut.
      On kokemusta jo jonkinverran, mutta sitä hintaa kannattaa silti kysyä.

      Ei se ihan "ilmaista" ole sekään. Työn osuushan siitä hinnakkaan tekee ja wrapitkin on aika kalliita verrattuina normiteippeihin.

      Kysely ja hintavertailu (maalaus/teippaus) kannattaa, kuitenkin kyse aika kalliista operaatiosta.

      Comment


        #4
        Hinnat vaihtelee tonnista useampaan. Kannattaa selvittää samalla, teipataanko myös ovien välit yms vai vain ulos näkyvät osat. Vaikuttaa hintaan huomattavasti.
        Samalla myös takuuta työlle on syytä kysyä. Ei siis vain teipeille, vaan asennusvirheistä johtuville teipin irtoamisille yms. Teippaajia kun on monenlaisia.

        Comment


        • #5
          Kyllä tolle dippauksellekin hintaa tulee, esim. farkun dippaamiseen menee helposti se 5gallonaa ja jos haluu hyvän niin vielä lisää. Pelkät tarvikkeet ja aineet maksaa jo varmaan tonnin luokkaa.

          Comment


          • #6
            Saa aika paksun kerroksen 5 gallonalla dippiä. Täällä muistan lukeneeni jonkun dipanneen itse a4 sedanin ja dippiä meni 5,5l ja 4 purkkia ohennetta. Tonnin pintaan taitaa mennä jos liike dippaa auton. Yliteippi.fi mainostaa sivullaan henkilöauton teippauksen maksavan n.1000-1600e. En usko että tohon olisi laskettu oven välien teippausta.

            Comment

            Working...
            X