Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Neljän huitteilla siniharmaa rättikatto TT Kuvan moottoripalvelun risteyksessä, vähän näytti, että olis ollu kilvenalunen takana.

    Comment


    • Kukas oli eilen Wakpalin pihassa sinisellä B6 sedanilla? Tuplaputket, RS4 vanteet ja clubin kilvenalunen?

      Comment


      • Onkos tää tapaus maalattu siniseks ja mustalla konepellillä?, kaukajärvellä bongattu.
        http://www.audiclub.fi/forum/showpos...postcount=1973

        Comment


          Sininen C6 farkku taas nähty ja lapanen nousi kuten lupasin!

          Jarituru ihmetteli varmaan kun käsi nousi aivan oudosta autosta, tuolloin alla siis musta viitosgolffi jolla ajelen toistaseksi. "Oikean" merkkistä odotellaan vielä löytyväksi :p

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja jesi
            Onkos tää tapaus maalattu siniseks ja mustalla konepellillä?, kaukajärvellä bongattu.
            http://www.audiclub.fi/forum/showpos...postcount=1973
            Näyttäisi olevan, ei tosin mustaa peltiä vielä noissa kuvissa:

            http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=744

            Itsekin muutamaan otteeseen ko. auton siellä päin nähnyt.

            Comment


            • Kas kas, arvelinkin ettei noin tontitettuja noilla seuduilla kovin montaa ole.

              Sitä en tiä sit että missä tää majailee, kun noilla seuduilla rullaan pyöräkuormaajalla leipätyön tiimalta eikä oo osunu silmään.

              Tosinkin, annalasta ku mennään kangasalle tovi, nii siinä on OKT oikeella puolella missä jos jonkinmoista vessaa pihassa.

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja Ertzi- Näytä viesti
                Sininen C6 farkku taas nähty ja lapanen nousi kuten lupasin!

                Jarituru ihmetteli varmaan kun käsi nousi aivan oudosta autosta, tuolloin alla siis musta viitosgolffi jolla ajelen toistaseksi. "Oikean" merkkistä odotellaan vielä löytyväksi :p
                No perkele, nyt olen missannut ihan totaalisesti. Muuten olisi noussut takaisin...
                Mullahan tosin on C5-koppainen, morottelitkohan jollekin muulle :D

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viesti
                  No perkele, nyt olen missannut ihan totaalisesti. Muuten olisi noussut takaisin...
                  Mullahan tosin on C5-koppainen, morottelitkohan jollekin muulle :D
                  Korjaan C5! Autosi tunnistaa kyllä kaukaa vaaleiden vanteiden ja erityisesti pulleamman korin ansiosta. Pisteet siitä! Tulin vastaan siinä kauklahdessa Espoon kartanon suunnasta ennen Mankin Nestettä :)
                  Viimeksi muokannut Ertzi-; 22.9.2011, 23:05.

                  Comment


                  • Musta A3 mustilla vanteilla Myllytullin amiksen vieressä iltapäivällä, klubialunen näytti olevan takana.
                    Minähän se siinä istuskelin

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Ertzi- Näytä viesti
                      Korjaan C5! Autosi tunnistaa kyllä kaukaa vaaleiden vanteiden ja erityisesti pulleamman korin ansiosta. Pisteet siitä! Tulin vastaan siinä kauklahdessa Espoon kartanon suunnasta ennen Mankin Nestettä :)
                      OK, melkein kotinurkillani siis.
                      Pitää jatkossa keskittää huomiota enemmän myös konsernin muihin kulkineisiin.
                      Nyt huomio oli keskittynyt Audeihin, tyttäreni kun laskeskeli montako rinkelinenää näkyy matkalla Jorvin kupeesta kotiin. Vastaus vaatimattomat 14kpl.

                      Comment


                      • Kukas oli mustalla A4:lla eilen illalla ennen puolta kahdeksaa Kaakkurissa, Ouluun päin menevän moottoritien rampin kohdilla? Ajoit suoraan Oulunsaloon päin, minä tulin perässä sinisellä B6:lla ja käännyin motarille.

                        Villi veikkaus, että kyseessä olis ollut Tero?

                        Comment


                        • Mstr ajeli vastaan Kaakkurin Smarketin kohilla eile illalla seiskan jälkeen :)

                          Comment


                            Kukas oli mustalla A4:lla eilen illalla ennen puolta kahdeksaa Kaakkurissa, Ouluun päin menevän moottoritien rampin kohdilla? Ajoit suoraan Oulunsaloon päin, minä tulin perässä sinisellä B6:lla ja käännyin motarille.

                            Villi veikkaus, että kyseessä olis ollut Tero?
                            Aika ja paikka täsmää.

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja eske Näytä viesti
                              Mstr ajeli vastaan Kaakkurin Smarketin kohilla eile illalla seiskan jälkeen :)
                              Samalla reissulla. :) Tulitko Mersulla vastaan, en ainakaan muista nähneeni urssia?

                              Comment


                              • Kuusamon tropiikin aluella harmaa B5 RS6 vanteilla, kilvenalusella ja clubitarralla varustettuna.

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja mstr
                                  Tulitko Mersulla vastaan, en ainakaan muista nähneeni urssia?
                                  Joo, Merssulla.

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Avantisti Näytä viesti
                                    Kuusamon tropiikin aluella harmaa B5 RS6 vanteilla, kilvenalusella ja clubitarralla varustettuna.
                                    Minähän se, rakentamassa teille lomalaisille lisää mökkejä/huoneistoja.. :)

                                    Comment


                                      jukkan, tai ainakin auto bongattu naapurikahvilan pihassa.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                                        Olikohan tämä? http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=7605

                                        Itsekin bongasin eilen uudelleen Svenska Teaternin edestä...
                                        Viikko sitten bongasin ton saman risan kaisaniemen puistosta ja tänään tuosta svenska teaternin edestä.

                                        Comment


                                          Hikiän kaupan edessä oli päivällä parkissa, "koko musta" sedan Urssi.

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja bonus Näytä viesti
                                            Minähän se, rakentamassa teille lomalaisille lisää mökkejä/huoneistoja.. :)
                                            Moro. Niin vähän arvelinkin auton sijainnin perusteella. Lomaosakkeille on vissiin kysyntää, vaikka me ei sellaista ostettukkaan..(yrittivät kyllä kovasti tyrkyttää)

                                            Comment


                                              Olikohan -Maukka- tännää Haminan keskustassa puoleltapäivin, hopeinen urs4-sedan?

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viesti
                                                Olikohan -Maukka- tännää Haminan keskustassa puoleltapäivin, hopeinen urs4-sedan?
                                                Mjoo tiedot täsmää ja taisin niihin aikoihin keskustan läpi ajaa. Jos oli myös astetta enemmän meteliä niin kyllä se minä olin.

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja -Maukka- Näytä viesti
                                                  Mjoo tiedot täsmää ja taisin niihin aikoihin keskustan läpi ajaa. Jos oli myös astetta enemmän meteliä niin kyllä se minä olin.
                                                  Vaikeaa sanoa, pyyhälsit mun edestä torin nurkilla. Olin uudella C-mersulla(banaani katolla:Helsinki) väistämisvelvollisena sinua kohden.

                                                  Comment


                                                    Oliko welloo pohjoisesplanadilla teatterin edessä about 21.00??
                                                    Ajettiin vierekkäin ja jopa töötin Sinulle, muttet alynyt vaikka katsoit autoani.
                                                    Käännyit manskulle ja minä jatkoin lönnrotinkadulle.

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                                                      Oliko welloo pohjoisesplanadilla teatterin edessä about 21.00??
                                                      Ajettiin vierekkäin ja jopa töötin Sinulle, muttet alynyt vaikka katsoit autoani.
                                                      Käännyit manskulle ja minä jatkoin lönnrotinkadulle.
                                                      Taitaapi olla haamu liikenteessä, ellei joku ole autoani luvatta lainannut. Kotona olen kyllä majaillu koko illan. Onhan se kiva, kun ihmiset tööttäilevät toisilleen. Lotjakkeessani on jo kitkuttimet peltivanteilla ja pöläreillä varustettuna tunnistamista helpottaaksesi! ;)
                                                      [ame="http://www.youtube.com/watch?v=XhfCsfSfqGg"]WinkWink.[/ame]

                                                      Comment


                                                      • [ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZUStJEbOzHw"]More like[/ame]

                                                        Comment


                                                          Voi että, taas meikäpoika sekoittaa klubilaiset, niin kuin sekoitin kasperin ja pullan :(!!
                                                          Nyt pitää kysyä, kuka ajoin mun vieressä B4:lla pohjoisesplanadilla about klo 21.00.
                                                          Jutelttiin moottorikahvillassa elokuun alussa.

                                                          Comment


                                                            Duke bongattu poliisiaseman valoissa eile yöllä! Nostelin lapastaki spacewagonista vaa et tainnu huomata.

                                                            Comment


                                                              Joku tuli äsken Simonkalliossa vastaan kilvenalusilla varustetulla, harmaalla B5 S4:llä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X