Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
    Hep! Tuli käytyä Comedy Festareilla :)
    Epäilinkin hiukan, että olisi teikäläisen. :) Siisti peli kaikinpuolin!

    Comment


      Kyllä welloo olin eilen ajelulla cabriolla, kotiin tulossa!
      moro vaan \o !!

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viesti
        Minä olin ässällä ja julle a3:lla =))
        Hienoja diudeja oli kumpikin :)

        Comment


          Useana aamuna olen bongannut Q5:n leppävaarassa, gekko tarra loistaa takaluukussa.
          Foorumilla vaikuttava?

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
            Epäilinkin hiukan, että olisi teikäläisen. :) Siisti peli kaikinpuolin!
            Kiitoksia. Likanenhan tuo on ku mikä, kun ei jaksa pestä nyt syksyllä kovinkaan usein johtuen sateista.

            Comment


              A2 bongattu 3-tiellä tervakosken kohdalla lauantaina about 19:26. Ei näkynyt clubi tunnuksia, vaikka kovasti tuli katseltua. T:uudellla iPitsalla liikkeellä ollut.

              Comment


              • Viikonloppuna bongattu S4 B5 ja B6 farkut Paltamosta. Kaikkea sitä koiraa ulkoiluttaessakin voi tulla vastaan näin pikku kylälläkin!

                Jospa sitä kohta itselläkin ässää... kuume ainakin olis kova! :)

                Comment


                • Soinila bongattu tänään Tesoman Shellin pihassa. Olit lähdössä pois ja kurvasit mun työpakun (sininen Transporter) perään. Kyllä Audi oli taas puhdas ;)

                  Comment


                  • Oiskohan mahdollisesti ollu albanzo eilen illalla about 10 aikaan Keljon abc kohdilla Jyväskylän seudulla? Ihan pirun hieno A4 semmosella värillä että jopa pimeessä pisti niin hyvin silmään! Kovasti diudista näyttettiin peukkua ainaskin, taas kerran olin teippikilpi passatilla liikenteessä :)

                    Comment


                    • Salo, Nokian parkkihallin toinen kerros klo 22.
                      Kenes siisti sininen B6 näteillä valsseilla ja kilvenalusilla oli pariruutua omasta laivasta eteenpäin vastapuolella parkissa?

                      Comment


                      • Oliko Welloo sunnuntaina tammistossa gigantin kohdilla liikennevaloissa? Ainakin samanmoiselta näytti. Itse ajelin sinisellä b6 a4 isohkoilla valsseilla valimotietä jumbolle päin.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                          Oliko Welloo sunnuntaina tammistossa gigantin kohdilla liikennevaloissa? Ainakin samanmoiselta näytti. Itse ajelin sinisellä b6 a4 isohkoilla valsseilla valimotietä jumbolle päin.
                          Jep, osu ja uppos. Siskon kanssa yritettiin hakea tarjousämyreitä etuajassa. Moi.

                          Comment


                            Salo, Nokian parkkihallin toinen kerros klo 22.
                            Kenes siisti sininen B6 näteillä valsseilla ja kilvenalusilla oli pariruutua omasta laivasta eteenpäin vastapuolella parkissa?
                            Riku: Ettei kuiteski ollu A6...? Sedan, BBS:t, kilvenaluset edessä ja takana?

                            Comment


                            • Soinila bongattu tänään Tesoman Shellin pihassa. Olit lähdössä pois ja kurvasit mun työpakun (sininen Transporter) perään. Kyllä Audi oli taas puhdas ;)
                              ...Se mikään puhdas ole ollut eilen :D

                              Comment


                              • Kirkkaan keltainen audi tuli vastaan hollolan kulmilla. Rek. Ka-71

                                Comment


                                • Olikos palstalaisia joka veteli muulia nätillä RS6 (C5) tänään aamulla n. 7:30 kehä1 - turunmotari - kehä2

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viesti
                                    Olikos palstalaisia joka veteli muulia nätillä RS6 (C5) tänään aamulla n. 7:30 kehä1 - turunmotari - kehä2
                                    Oliko sininen? Saattaa silloin olla RonSu kopio tiisseli. Ottaen huomioon että RonSuun ei virallisesti saa koukkua, tehdas suorastaan kieltää sen. Huhujen mukaan S6:sen koukku käy joten saattaa se RonSukin olla :) Ei, minulla ei ole koukkua RonSussa.

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viesti
                                      Riku: Ettei kuiteski ollu A6...? Sedan, BBS:t, kilvenaluset edessä ja takana?
                                      Ne on vannomaan mene, ajoin takaa ohi ja hokasin kilvenalusen sivusilmällä. Joo BBS:t oli alla ja ainoastaan takaa katsoin. Sedan joo.

                                      Comment


                                        Joo se tais olla pehun A6 4F sedan! Bongailin saman auton, kun ajelin kierrettä alas kotio lähtiessä.

                                        Comment


                                        • Jonkin sortin metallinpunainen A4 B7 Avant bongattu aamulla motarilla Hyvinkään nurkilla. Tien varressa hätärit päällä. Kurvasin etelän liittymästä ylös pohjoiseen päin ja saman tien takaisin etelän suuntaan. Aikeina kysyä, josko tuo apua tarvitsisi mutta hinuri Hyvinkäältä ehti ensin :)

                                          Comment


                                          • Seppälän Citymarketin kohdalla tuli tossa iltapäivällä puoli 6 jälkeen vastaan punainen B6 Avant. Tumma maski, hopeiset peilinkuoret ja clubin kilvenalunen keulalla. Kuka tunnustaa?

                                            Comment


                                              Länsiväylän Supermarketista lähti viiden kieppeillä klubitarralla varustettu beige B5:nen.
                                              Tultiin imussa appiukon C5 aatilla.

                                              Comment


                                                Pirkkolan urheilupuiston kohdilla Beige B6 avant jossa teipattu singleframe.

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viesti
                                                  Seppälän Citymarketin kohdalla tuli tossa iltapäivällä puoli 6 jälkeen vastaan punainen B6 Avant. Tumma maski, hopeiset peilinkuoret ja clubin kilvenalunen keulalla. Kuka tunnustaa?
                                                  Minä tunnustan! Isin diudilla liikenteessä, GTI Car Centterille menossa :) Huomasin kun lapanen nous tummasta audista ja kerrankin itse sain sen lapasen ylös ajoissa! Ei hullumman näkönen se sinunkaan audi :)

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja JS1984 Näytä viesti
                                                    ...Se mikään puhdas ole ollut eilen :D
                                                    No sitten vanteet varastivat kiillollansa huomion ja auto soluttautui sekaan =D
                                                    Yritin morjenstaa..

                                                    Comment


                                                    • Jyväskylän motonetin pihalla kasin aikoihin oven vieressä sininen b6 avant. Hiukan märempi keli ois tarvinnu olla et ois pyörähtäny nätimmin quulla ;)

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja kallel Näytä viesti
                                                        Oliko sininen? Saattaa silloin olla RonSu kopio tiisseli. Ottaen huomioon että RonSuun ei virallisesti saa koukkua, tehdas suorastaan kieltää sen. Huhujen mukaan S6:sen koukku käy joten saattaa se RonSukin olla :) Ei, minulla ei ole koukkua RonSussa.
                                                        Musta kulkine oli kyseessä, ainakin mitä aamulla silmät erotti. Sopivasti madallettu. Putkista ja keulasta veikkailin että olis ollu RS6 kyseessä. Mitään mallitunnisteita ei osunu silmään.

                                                        Comment


                                                        • Oulussa Poikkimaantiellä vähä ennen kymppiä b5 s4 avant menossa oritkariin päin, tais olla tumman sininen.. Klubialuset näytti olevan.

                                                          Comment


                                                          • Kukas ajeli eilen tummalla B5 S4:lla Oulussa Kaakkurissa moottoritien yli siltaa pitkin Oulunsaloon päin noin klo 16 aikoihin. Haukankatseeni oli näkevinään hieman kauempaa, että ainakin kilvenalunen olisi takana ollut.

                                                            Comment


                                                              Juuri nyt S6+ Audi Airportin parkkipaikalla.
                                                              Kovasti sininen vanteita myöten. Kerhotarra vasemmassa takaikkunassa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X