Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kukas päästeli a7:lla eilen illalla klo 11 keljon abc:llä sinisen a8:n viereen parkkiin?

    Comment


      Liekö hannu-setä vähä A6lla jkl seudulla. Saattaahan se vähän rivakammin liikkua kuin joku perus :)

      Comment


      • Turun motarilla musta sedan UrS4 noin 18 45. Clubitarra kuskin ikkunassa. Olin liikkeellä Nissanin isolla pakulla ja vilkautin vilkkua kohdallasi :D

        Comment


          Olikohan kilvenalunen sinisessä sedan B6:ssa tunti sitten Oulun Motonetin parkkipaikalla. Ei pimeässä silmät kiinni oikein nähnyt.

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viesti
            Turun motarilla musta sedan UrS4 noin 18 45. Clubitarra kuskin ikkunassa. Olin liikkeellä Nissanin isolla pakulla ja vilkautin vilkkua kohdallasi :D
            Sepä taisin olla minä. Keskityin lähinnä kaikkeen muuhun kuin ympäröivään liikenteeseen :)

            Comment


            • ZZH- aika haipakkaa menit kehä3 sella ohi 9.10 :D

              Comment


                B5 A4 2.4 avant sudenkolon pihassa vantaalla. Alunen takana. Kuka olet? Kilpi tais olla BOO tai vastaava.

                Comment


                • Siisti RS5 kehä3:lla aamulla.

                  Comment


                    Oisko ollut Vinsun RS3:n tänään iltapäivällä akselilla Konala-Kaivoksela? Jos oli niin minä siinä perässä tulin, "melko puhtaalla" B8:lla... Miellyttävät äänet kyllä pikkurisassa.

                    Comment


                    • 8V korinen punainen Risu3 pyyhkäs päivemmällä Pitäjänmäentietä pitkin, näytti olevan vanhempi herra kuskin jakkaralla?

                      Comment


                      • Minä painelin menen tullen, ap:llä keskustan suuntaan ja takas ip:llä samaa reittiä Pitäjänmäen ja Konalan läpi. Auto oli puhdas mennessä, ei ole enää. Pitäskö mun ajaa parta veks, voisin näyttää vuoden nuoremmalta;)
                        Niin ja en tunnistanut, kun käännyttiin eri suuntiin hoksasin kyllä neljä putkenpäätä..
                        Viimeksi muokannut Vinsu; 23.12.2015, 15:24. Perustelu: Lisäys

                        Comment


                          Just nyt Pirkkalan aakkosbaarin parkkiksella C7 RS6. Piti oikein asioikseen pysähtyä kyyläämään :)

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
                            Just nyt Pirkkalan aakkosbaarin parkkiksella C7 RS6. Piti oikein asioikseen pysähtyä kyyläämään :)
                            <3 <3 <3

                            Comment


                            • ME 2! Kaverin kummin kaima moista myy Salossa, lähes kaikilla herkuilla ja APR:llä ryyditettynä. Hieno auto kuulemma.. Ostaisin, mutta väärän värinen ;).

                              Comment


                                Näköjään porukka bongailee noita uusia RonSuja oikein urakalla. Meitä vastaan tuli kans eilen Lappeenrannan liepeillä 6 -tiellä tumman puhuva C7 avant RS. Ei voi muuta sanoa ku, että tämmösiä lisää. Kivasti piristää mustaa Joulumaisemaa tommonen pullukka poski!

                                Comment


                                • Eilen illasta klo 21 jälkeen Itäväylää kohti itää punainen A4 sedani kilvenalusilla.
                                  Rekisterikilpi alkoi LYR?

                                  Comment


                                  • 20-30min sitten Jyväskylän keskustassa kruisasi ilmeisesti A6 C7(?) farkku urban camo teippauksilla, en nähnyt oliko kilven alusta vai ei kun olin suht kaukana.

                                    Comment


                                      Tänään Haapajärven ABC:llä sininen A4 b6 klubikilvillä.

                                      Comment


                                        Tänään seiskan maissa Helsingissä Pohjoisrannassa musta B7 Avant ajeli kylän suuntaan. Olin liikkeellä neidin punaisella (lue: likaisella) A3 8V:llä.

                                        Comment


                                          Seinäjoen American Dinerin edestä bongattu hopea S2 coupe AAG-7xx. Onko foorumilaisia? Parkeerasin ässän taakse käyttis bemarilla ja tultiin eukon kanssa samaan ravintolaan syömään.

                                          Comment


                                          • Tänään aamulla kasin maissa Turun AC:n takana parkkipaikkaa etsimässä member-tarralla varustettu tumma S6 C4 FPK-***. Odottelin siinä korikorjaamon oven edessä Hertzin autoa kun ajoit ohi.

                                            Comment


                                              Vartti sitten Salossa Maariankadulla harmaa A4 b6 Avant klubialusilla. Itse ajelin perässä hetken mustalla B8 avantilla. Kuka olet?

                                              Comment


                                              • Jos oli myös gekko takaluukussa, niin silloin olet bongannut minun auton. Emäntä sillä ajelee arkisin kun itse olen töissä maailmalla :D

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja PercaFluviatilis
                                                  Vartti sitten Salossa Maariankadulla harmaa A4 b6 Avant klubialusilla. Itse ajelin perässä hetken mustalla B8 avantilla. Kuka olet?
                                                  Tuntomerkit saattais ehkä osuu myös meikäläiseen, olin noihin aikoihin nurkissa! Atlasharmaa tuo mun kulkine väriltänsä, eli aikast vaalee.

                                                  Comment


                                                    A7 ruskeansävyinen clubin kilvillä bongattu juuri Korson kohdalla motarilla. Olin Kasilla liikkeellä ohi menossa.

                                                    Comment


                                                    • Kello 14 maissa tänään Myyrmannin parkkihallissa S6 Avant, joku täältä?

                                                      Comment


                                                      • 16 jälkeen pukinmäen kulmilla b6 sedan 3.0 GJG-xxx, vilautin takana pitkiä morotukseksi.

                                                        Comment


                                                        • Matalalla lipuva valkoinen pitkäkatto b7 Tampereella Teiskontiellä parkissa eilen illalla, meikäläisiä?

                                                          Comment


                                                          • Tuntomerkit ja sijainti täsmää. Parkissa aina jossain noilla nurkilla, kun ei omaa autopaikkaa ole.

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Zoml Näytä viesti
                                                              Tuntomerkit ja sijainti täsmää. Parkissa aina jossain noilla nurkilla, kun ei omaa autopaikkaa ole.
                                                              no mä muistelin että se olis sun ollut mutten saanu nimimerkkiä aamulla päähäni :D on se kyllä nätti peli!

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X