Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kuopiossa aamulla n. klo 7.20 tuli keskustasta moottoritielle pohjoisen suuntaan matala, musta S5, klubilaisia?

    Comment


    • Todennäköisesti kaverin S5. Ei clubilainen.

      Comment


        Tänään (heh oikeasti eilen) tuli viiden maissa herttoniemenrannassa koulun ja s-marketin välillä vastaan sinivihreä 4F sedan jossa aluset myös edessä. Olin liikkeellä valkoisella kansanautolla.

        Comment


          Juuri äsken (01.09) lahden tiellä ennen kehä1, tuli harmaa c5 avant vastaan, arviolta 160+kmh. Liekkö täöltä, oli sen verran hyvin pidetyn näköinen.

          Comment


          • Valkoinen kilvenalusella varustettu A6 Avant lentokentän P2-talon 2. kerroksessa. Jätin oman katiskani viereen.

            Comment


              Kuppis !

              Comment


                Täh? :D

                Comment


                  Vuosaari satama abc nurkilla :)

                  Comment


                    Jahas :) Ei sitten pienintäkään vastahavaintoa :D

                    Comment


                      Höh ei ässää tunnista, vaikka suoraan kohdattiin käsi ojossa :)

                      Comment


                        Ettet vaan....

                        Comment


                        • Jostain Kemin kieppeiltä Ii:n shellin risteykseen ajeli iltapäivällä samassa nipussa kilvenalusilla varustettu punainen B5 avant. Ite olin mustalla B8.5lla köröttelemässä samassa jonossa.

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja jta Näytä viesti
                            Ettet vaan....
                            No melkein tuo tilanne :)

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viesti
                              Höh ei ässää tunnista, vaikka suoraan kohdattiin käsi ojossa :)
                              Tossa vaiheessa alkaa olemaan jo sen verran väsynyt ettei vaan tajua :( Ja totuuden nimissä en seuraa pikkuautoja mitkä tulee vastaan :D

                              Comment


                                Mikkelin Gasthausin kulmilla klubikilvellinen 4F ajeli vastaan noin kello 18:30

                                Comment


                                  Musta Q7 kilvenalusilla Plantagenin valoissa Kaitaalla eilen lauantaina.

                                  Comment


                                    Musta Cabriolet just äsken itiksen prisman kohdalla kääntyi vasuriin. Terkut valkoisesta kansanautosta.

                                    Comment


                                      Kivikosta Nallitien päästä lähti clubialusellinen 4F avant, hopeanvärinen. Ehkä 15min sitten. Olin taas valkoisella VW:llä itse liikkeellä.

                                      Comment


                                      • Hallikaisella ihan asiallinen ajokorkeus, tuossa tuuliharjan jälkeen ohi menit.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viesti
                                          Kivikosta Nallitien päästä lähti clubialusellinen 4F avant, hopeanvärinen. Ehkä 15min sitten. Olin taas valkoisella VW:llä itse liikkeellä.
                                          Joo töihin olin lähössä, ei siellä muilla samaan kuvaukseen ainakaan olevaa autoa ole :D Ihme että näky kaiken paskan alta. Siinä nallitiellä on muuten jollai muutamakin VW ollut missä clubialuset takana.

                                          Comment


                                            joo ei se ihan puhtain ollut :D mun vaimo on duunissa siinä niin mun a3 cabrio clubitunnuksilla tai valkoinen gti kansanauto ilman, seisoo monesti koulun pihassa.

                                            Comment


                                            • Tuo oli viel se mukavuuskorkeus ettei pohjaa juuri ku kovimmissa töyssyissä, rekisteröin kyllä harmaan A1:sen mutta tein töitä matkalla ni en tarpeeks tarkasti reagoinut :)

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Raswa Näytä viesti
                                                Joo töihin olin lähössä, ei siellä muilla samaan kuvaukseen ainakaan olevaa autoa ole :D Ihme että näky kaiken paskan alta. Siinä nallitiellä on muuten jollai muutamakin VW ollut missä clubialuset takana.
                                                Siun 4F:n bongasin yks päivä parkissa kävelyllä käydessä. Oma kansanvaunu myös melko tiuhaan saman tien varressa.

                                                Comment


                                                  Just 10 min sitten Tampereen itäisellä ohitustiellä kerhokilvenaluset hopeisessa B8 Avantissa ZKM-***

                                                  Comment


                                                  • Mattavihreä A3 nousi kehä3:selle Motonetin kohdalta.

                                                    Comment


                                                    • Eilen Särkänniemen kohdalla neljän jälkeen valkoinen Q7 V12 klubitunnuksin.

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viesti
                                                        joo ei se ihan puhtain ollut :D mun vaimo on duunissa siinä niin mun a3 cabrio clubitunnuksilla tai valkoinen gti kansanauto ilman, seisoo monesti koulun pihassa.
                                                        No oon sitä valkosta nättiä cabria silmäilly siinä, kun vien tyttöä siihen Nalliin päivähoitoon! :D

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viesti
                                                          Siun 4F:n bongasin yks päivä parkissa kävelyllä käydessä. Oma kansanvaunu myös melko tiuhaan saman tien varressa.
                                                          Onkohan se just tuo mistä kysyin tuossa? Sininen ja takalasissa vasemmalla ylhäällä ACF tarra? Sitä oon vaimolle päivitelly monesti, että onpas tähän Nallitielle sattunut mukavasti saman henkistä sakkia :D

                                                          Comment


                                                            Juuri se.

                                                            Comment


                                                            • Vähän lähemmäksi olisi vielä päässyt.

                                                              https://photos.app.goo.gl/arOWfryKfbZctGtE2

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X