Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kukas on punasella b6 kotkassa steveco areenan parkkiksella? Kilvenaluset takana. Mahdatko olla tossa koulun rakennustyömaalla? Ite siinä ollu jonku aikaa... Kiilasin ton pommin aamulla viereiseen ruutuun.

    Comment


    • Kukas oli eilen sinisellä A4:lla Kehä3 ja ajoi ohi? Kilvenaluset perässä ja ajoinkin perään hetkeksi.. Tämä siis iltapäivällä 14jälkeen.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viesti
        Greenboy ettei ollut harmaa s3 kuitenkin ? Emäntä töissä entressessä ja auto parkissa aina siellä s-marketin puolella hallissa :)
        Bongattu tänään siellä. Kyllä se erottuu edukseen :) .

        Comment


          Sami.M kääntyi sjömannin kulmille just sekunti sitten. Koitin fillarin selästä morjenstaa vastapalloon pysäkin kohalla :D

          Comment


            Vekalle vilautelin Volvon onnettomia pitkiä pari kertaa tänään siinä Tuusulan itäväylällä, oli mulla toki lapanenkin pystyssä.

            Comment


            • Eka bongaus Tampereella. Kalevan prisman valoissa oli punanen B7 A4 GJJ-jotain kilpi. Kävin takana ja käännyin siittä heti.

              Comment


              • Lapua.
                Punainen B5 avant monipuolavanteilla kirkon kohdalla.
                Itse tulin vastaan mustalla A6 C6...
                Klubinaluset oli ainakin edessä...

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja Enriquez Näytä viesti
                  Kukas oli eilen sinisellä A4:lla Kehä3 ja ajoi ohi? Kilvenaluset perässä ja ajoinkin perään hetkeksi.. Tämä siis iltapäivällä 14jälkeen.
                  Todennäköisesti minä. Ainakin tuohon aikaan olin tulossa Petikon lennokkikentältä. Ihmettelin hetken komeaa b8, joka perässä ajeli johonki Jumbon hollistoille. Nätti peli.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                    Hyvinkäällä tänään päivällä B5 RS4, kilvellä BOD-111, olikos täältä?
                    Kuolasin pitkään ja hartaasti :)
                    Kovin nätti on tuo RiSa, aiheuttaa suuria omistumishaluja, kun sen jossain näkee :)

                    Comment


                    • Viininpunainen 4F clubialusella äsken helsingissä kolmostiellä, ennen kehä3 ramppia. Ajoin ohi nissanin pakulla ja vilkautin valoja vierellä.

                      Comment


                        Eilen tiistaina n. 19:30 Oulussa motarilla pohjosta kohen komeila takavaloila varustettu tumma A6 4f.
                        Klubialunen ainakin takana.

                        Comment


                          Eilen
                          Seinäjoella A4 B5 Avant punainen blf- alkuinen clubkilvillä.
                          Sekä sininen A4 B6 avant cgr- rekkarilla ja clubkilvillä.
                          Sekä Kauhajoella Musta A6 C6 avant 4:llä putkella.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja Kehno Näytä viesti
                            Todennäköisesti minä. Ainakin tuohon aikaan olin tulossa Petikon lennokkikentältä. Ihmettelin hetken komeaa b8, joka perässä ajeli johonki Jumbon hollistoille. Nätti peli.

                            Jep, minähän se olin.

                            Comment


                              Ruskea Q5, vihreä gekko takalasissa. Just nyt Kehä3.

                              Comment


                                Dakarbeige on se väri :D
                                Mutta minä se olin.

                                Comment


                                  Porissakin silloin tällöin näkyy kilvenalusia. Puuvillan parkkihallissa RXY-alkuinen A4 oli ilmestynyt lounaan aikana viereen.

                                  Comment


                                  • Seinäjoki joupin nesteen parkissa tumma A6 C6 avant clubikilpi vain takana.

                                    Comment


                                      Tänään noin klo 15.40 musta A6 clubialusilla Kuopiossa Puistokadun ja Tulliportinkadun risteyksessä. Ajoin omalla varikolle eli ST1:lle tankille.

                                      Comment


                                        Eilen ajoi rekkari TT-8 vastaan sateisella tiellä Hyvinkäästä Porvooseen vievällä tiellä. Rekkarista voi päätellä loput... Ajoin vastaan mustalla 4f:llä ja morjestelin

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja oopee Näytä viesti
                                          Nuorempi Isoniemi tais ajella kutosella vastaan Kiimingissä jotain kahen maissa tänään? Nimim: suksiboksi katolla Rukalle (taas) :)
                                          Saattaapi olla hyvinki mahollista! Sitä vaan tahtoo aina ajella silmät kiinni vissiin ku ei hoksaa koskaan kettään tuolla liikenteessä :D

                                          Comment


                                          • Tunti sitten hopea B8 alusilla pyyhkäisi turun motarilla ohi Helsingin suuntaan. CIN- alkuinen. Perässä hopea sedan bemari joka muuten pölläytteli useamman kerran vaaleahkoa savua. Oliko tuttuja?

                                            Comment


                                              Eilen illalla joskus vähän ennen kahdeksaa Kehä I leppävaarassa keltainen farkku B7 RS4. Valomerkkiä tuli ja tais sieltä räpyläkin nousta. Olikohan foorumilaisia?

                                              Comment


                                                Kenen on punainen A3 SB Varkaudessa? Vähän puotettu, tummat vanteet alla ja clubin tunnukset ainakin takana.

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja JPa_ Näytä viesti
                                                  Eilen illalla joskus vähän ennen kahdeksaa Kehä I leppävaarassa keltainen farkku B7 RS4. Valomerkkiä tuli ja tais sieltä räpyläkin nousta. Olikohan foorumilaisia?
                                                  Minähän se olin. Innostuin kun näin klubilaisen :D

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viesti
                                                    Tunti sitten hopea B8 alusilla pyyhkäisi turun motarilla ohi Helsingin suuntaan. CIN- alkuinen. Perässä hopea sedan bemari joka muuten pölläytteli useamman kerran vaaleahkoa savua. Oliko tuttuja?
                                                    Minähän sieltä olin kotiinpäin matkalla :) Terve vaan!

                                                    Comment


                                                    • Karkkilassa Valurinkadulla parkissa musta B7 farkku klubialusilla.

                                                      Comment


                                                      • Oamkin pihassa beige/"kultanen" B5 alusilla. Kukas opiskelee kans? :)

                                                        Comment


                                                        • Hämeenlinnan eteläpuolella musta A5 EOG-xxx. Heipparallaa ja komee pirssi!

                                                          Comment


                                                          • Pukinmäen Ärrän edessä hopeinen B6 avant jengitunnuksilla.

                                                            Comment


                                                              "Rasittavaa, kun on jatkuvassa seurannassa" tokaisi vaimo tuossa kun kysyin, että kävikö ärrällä. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X