Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Thuppu ilmeisesti bongattu tänään Seinäjoen motonetin pihassa, hyvältä näytti!

    Comment


    • Muutama tunti sitten oli joku mustalla B7 Avantilla jossa oli clubikilvenaluset Oulussa Hiukkavaaran ampumaradalla. Vaihdettiin jokunen sana siinä ennen kuin lähdin, minun oli se vieressä oleva musta B8 Avant.

      Comment


      • Hopea b6 avant klubi alusella sellon parkkihallissa viiden jälkeen.

        Comment


          Jos ei muut tunnusta, niin taisi vaimo olla asialla.

          Comment


            Keljon Citymarketin ohitse menevällä tiellä tumman harmaa, komea B8 sedan tänään joskus puoli kuus. Tällä kertaa itse kääntymässä Cittarilta mustalla A3:lla. Tuon saman näin tulevan siitä Taloustalon pihasta maanantaina puoli kuuden aikaan, morjestelin mustasta B8:sta. Kilvenaluset ainakin edessä.

            Comment


              Joku ohitti mut hetki sitten motarilla sipoon rampin kohalla hopeisella b5 avantilla. Kilvenaluset oli takana. Minä poistuin motarilta koivukylän rampista ja morotin ja tuli vaan hölmistynyt katse takasin :) Liekkö kuka olleen?

              Ps. Xenonit alkaa olla tiensä päässä ;)

              Comment


              • Eilen aamusella siinä klo 09 tienoilla ohitti mut Sörnäisten Rantatiellä punainen farkku A4 kilvenaluset takana. Rekkari alkoi muistaakseni G:llä?

                Comment


                • Musta B7 avant bbs ch vanteilla ansakujalla? Oletko täällä ?:)

                  Comment


                    -TMK- ajeli keskustasa torikatua ja olit pakkahuoneenkadulla hetken parkissa.

                    Ja Cube ohitteli motarilla mut morjestellen olikoha eilettäi vai mikähä päivä se olikaa
                    Viimeksi muokannut any1; 25.9.2015, 17:08.

                    Comment


                      Neljän maissa Koivukylänväylällä punainen b6 ässä klubialusilla. Koitin morjenstella, mutta selitit vänkärille tohkeissasi jotain :)

                      Comment


                      • Viiden maissa tänään Kajaanin telepointin edessä parkissa tumma A4 B8 klubialusilla.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Tolkkju
                          Hannu Kulju bongattu laatuteleviisoriohjelmassa "Kauppaneuvos Jethro".

                          Melkein sukua julkkiselle :)
                          Kyllä! Arvelinkin, että ruutuun pääsee kun Jethron perässä tuli kameramies ja muutama muu saattaja plus yksi meidän talkoväen tiimivetäjistä.

                          Melkein sukua julkkikselle olen siinäkin mielessä, että olen ruokaillut samassa pöydässä vastapäätä Tasavallan Presidentin äitiä. Mihin tässä oikein päädytäänkään.

                          Comment


                            Tapulissa ennen kahta harmaa a3 8l member tarralla ja klubikilvillä. Koitin morjenstaa ilman vastakaikua

                            Comment


                            • Ahvenistolla tul bongailtuu kilvenalusii :)

                              Comment


                                Olihan se tomppis jolle moikkasin combosta Raitotiellä, kaukaa jo näkyi nätti matala?

                                Comment


                                • Kuka?

                                  Kuka oli tänään Lielahden prisman parkkihallin itsepesussa iltapäivällä? Itse olin sinistä b7 kuivailemassa vähän sivummalla.

                                  Comment


                                  • Hjort ajo eilen n. 23.30 rusalle Merseedeksellä. Komiat vanteet nykyväänkin alla :) Olin piilossa, niin et varmaan huomannut.
                                    En tiedä onko viime vklopulta tää ku kadotin viestinki mut ainaki sillo bongasin sut rusalta parkissa aika läheltä ulos menoa :D Vanteethan on samat ku ennenki mut väri vaihtunu hopeeks :)

                                    Comment


                                      Kukas tänään lauantaina kääntyi klo 19:30 paikkeilla Lahden väylältä kehä kolmoselle länteen päin sinisellä C5 Avantilla, ovaalit tuplaputket perässä ja näytti että jotain korisarjaa oli ja lokarinlevityksiäkin(?). Kilvenaluset oli. Tulin perässä siinä ja ajeltiin aika pitkään peräkkäin kehällä jompikumpi vuorotellen keulilla. Tummanpunaisella coupebemarilla siinä ajelin. Moro vaan.

                                      Comment


                                      • Perjantai illalla tuli bongattua member-tarralla varustettu hopea A4 B5 Sedan Tampereella Satamakadun ja Kuninkaankadun kulmasta parkissa. Oma auto oli siinä Kuninkaankadun toisella puolella vinoparkissa pe-la.

                                        Olikohan joku foorumilainen eilen illalla jossain puol kymmenen maissa tummalla A6 Avantilla (tais olla Allroad?) Turun keskustassa? Käännyit Brahenkadulta Maariankadulle, mä olin menossa Maariankatua suoraan Aninkaistenkatua kohti punaisella B8 Avantilla. Tiukasti siinä katseltiin toistemme autoja :D

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja aakman Näytä viesti
                                          Olihan se tomppis jolle moikkasin combosta Raitotiellä, kaukaa jo näkyi nätti matala?
                                          Jopp, siinäpä morottelimme. :)

                                          Comment


                                            Pirkkalan Bauhausin pihassa D2-korinen S8 rotoreilla juuri hetki sitten.

                                            Comment


                                            • Matalalla lipuva musta pitkäkatto a4 nätillä rengastuksella tuli just vastaa turuntiellä hieman ennen kiikan risteystä. Heitin vilkkumorotusta mutta en tiedä huomasitko :)

                                              Comment


                                              • Kellon k-kaupan pihalla musta b7 alusilla ja tarrakin taisi olla takasivuikkunassa.

                                                Comment


                                                  Viikin Prisman kulmilla valkonen kolmonen puol viiden aikoihin, kilven alunen ainakin edessä.

                                                  Comment


                                                  • Minähän se kauppailemassa. Jäi omasi tällä kertaa bongaamatta.

                                                    Vielä kuukauden näillä suunnilla asustelen, kunnes Vantaa kutsuu

                                                    Comment


                                                      Olin menossa sinne Pihlikseen päin ja morjestelinkin ja huomasin kyllä että teikäläisen huomio oli jalankulkijoissa :)

                                                      Comment


                                                        Kukas ajoi edelläni Korkeakosken kylällä tumman sinisellä a6 4f:llä puolikuuden maissa. Itse valkoisella kolmosella olin perässä.

                                                        Comment


                                                        • Tämä:
                                                          http://www.nettiauto.com/audi/s2/7477648
                                                          Savuja ottamassa Tiitisen pajalla tänään.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Joopakoo Näytä viesti
                                                            Keljon Citymarketin ohitse menevällä tiellä tumman harmaa, komea B8 sedan tänään joskus puoli kuus. Tällä kertaa itse kääntymässä Cittarilta mustalla A3:lla. Tuon saman näin tulevan siitä Taloustalon pihasta maanantaina puoli kuuden aikaan, morjestelin mustasta B8:sta. Kilvenaluset ainakin edessä.
                                                            Taisi olla meidän auto. Tulee töiden jälkeen aina tuohon aikaan vaimon kanssa käytyä Keljossa kaupoilla. Oliko sulla A4:ssa kultaiset vanteet? :) Huomasin kanssa (hieno peli).

                                                            Comment


                                                            • KHF-XXX koulun vieressä parkissa. Moro.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X