Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kenes clubilaisen harmaan a4 b7:n perässä ajelin äsken tässä ylivieskassa, RS4:n vanteen näytti olevan alla. Kilvenaluset oli takana, rekkari tais olla bui-***? Komia oli bertta seiska. :)

    Comment


    • Just nyt valkonen alusilla varustetulla b8:lla kehä 3lla. Ite taitoin matkaa valkosella vuokrabemarilla.

      Comment


        Päivällä joku clubilainen oli Motonetissä. Harmaa B7 avantti ja tarra takaoven ikkunassa. Komeat oli vanteet, olisikohan ollu 3SDM?

        Comment


        • mika, minut olet varmaan bongannu. Itse en kyllä huomannut ketään muuta kuin jonkun b7 kuskin joka ajeli katriinansairaalalta siihen uuteen liikenneympyrään asti aivan kontissa kiinni :(

          Comment


          • Olin firman citanilla liikkeellä :)

            Comment


              [IMG]Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1438935717299.jpg
Views:	1
Size:	187,4 Kt
ID:	1627754[/IMG]
              Härmässä ollaan. Tulkaa jutulle jos täälä pyöritte. Vaihtelevalla menestyksellä ollaan vaunulla.

              Comment


                Eilen illalla Turussa Forum Marinumilla
                Attached Files

                Comment


                • Kukas körötteli Muuramen Kinkomaalla sellaisella kuparinvärisellä farkku Audilla, ehka A4, Keljonkankaan suuntaan?!
                  Tuossa eilen noin klo.20:40 itse olin fillarilenkillä ja jäin tuijottaa taakse niin pirusti niin meinas lepikko raikaa :D

                  Comment


                  • Tänään Vantaan motonetin suunnalta tuli matala vihreä B5 avant. Livuttiin hyvän näköisesti mun edellä jonkin matkaa :)

                    Ja aamulla kun tulin töihin niin tuli Ansakujan nesteen kohdalla ylämäkeen Musta A6? vastaan. Kilven alunen ainakin edessä :)

                    Comment


                    • Olikohan Duke Rönössä liikenteessä 13 maissa? Vilaukselta keltainen matala A5 meni kämpän ohi kun itse olin liikenteeseen lähdössä mutta en perään kerennyt.

                      Comment


                      • FB:n puolelta bongatun kalustokuvan perusteella taisi oopee lähteä Ritaharjussa ajelulle punamustalla kuplalla tunti sitten? Kävin kummipojan viemässä naapuriin samaan aikaan.

                        Comment


                          Kyllä vain! Sen verran mukavan kelin nakkas illaksi että piti käydä vanhustaki ulkoiluttaa. :) Missäs pihassa kävit?

                          Comment


                          • Valkoisella Passatilla poikkesin siinä pihassa, jossa on punanen Seat ja sininen VW. 90 asteen mutkaan nähden symmetrisesti sijaitsevassa pihassa.

                            Comment


                              Tänään 12 jälkeen Porvoon euromasterin pihaan kurvasi Audi quattro! Hieno peli! Joku vanhempi herrasmies ratissa. Rek. Tais olla IN-xx!

                              Comment


                                Harmaa/hopea 7 loppuinen on ainakin ollut clubilainen.

                                Comment


                                • 17 maissa musta B7 farkku BBS:n vanteilla (RX?) Tapiolassa jengikilvenalusella.

                                  Comment


                                    Lehauttiko diffas juuri voimasavut vaparilla teeren kohilla? B5 pitkäkatto työns savut ulos miehekkäästi :) Itsehän Pikkuhanhessa kalja huulilla...

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja dgh_ Näytä viesti
                                      ABT AS4 kilvenalusella Lappeenrannan satamassa parkissa.
                                      Kas, bongaus. Siltakemmakkareissu, LPR:stä jatkettiin kaverin aluksella. Tultiin jo perjantaina takaste PD Paskatilla Puumala-LPR ja siitä sitte omalla Kotkaan. Taavetin eteläisessä risteyksessä Haminantiellä bongasin mielestäni jonkun tumman siistin vitoskorisen, jossa oli mielestäni aluset - tosin en ole ihan satavarma tästä vilautuksesta :)

                                      Comment


                                      • Eilen illala Siihtalan ABC:llä vihreä (vai pelikaani?) cabrio. Huomaamattomasti parkkeerasin viereen punaisen b4:n... :)
                                        Viimeksi muokannut Ryyni; 8.8.2015, 08:05.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viesti
                                          Lehauttiko diffas juuri voimasavut vaparilla teeren kohilla? B5 pitkäkatto työns savut ulos miehekkäästi :) Itsehän Pikkuhanhessa kalja huulilla...
                                          Khyyl siitä tuli kotiinpäin yrmäytettyä. :)

                                          Comment


                                          • Hammaslahti-Joensuu akselilla bongattu pari kertaa kaverin stunttimopon selästä ja pari kertaa omasta avantista valkonen sedan A6 C5 pulleemmilla kaarilla. Olin takana näkevinäni kilvenalusen.

                                            Comment


                                              Hetki sitten musta C5 avant ajeli Hollolan seurojentalon ohi. Kasikone, mutta en osaa sanoa olisiko ollut jopa ahdettu. Itse olin pihassa parkissa, roudattiin vähän hääjuhlakamoja sisään.

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Sadsam Näytä viesti
                                                Kukas päästeli mustalla 80 coupella idän suuntaan eilen illalla Helsingissä? Joskus klo 21:15?
                                                Ohitit mut siinä Sörnäisten Rantatiellä ja jatkoit sitte Itäväylää kohti itää.
                                                Ite nousin pois Itäkeskuksen kohdalla.
                                                Rekkari B**-429 muistaakseni?
                                                Taisin minä painella siinä menemään. Ja ei, ei ole coupe :)

                                                Comment


                                                • Kenenkäs nätin siniharmaan 4f perässä ajelin euras? Kilventausta takana.

                                                  Comment


                                                    Herrala piti sanomani. Äsken tuli varmaankin sama vastaan Herralantiellä. Nostettiin lapasia, mutta kenen kanssa?

                                                    Comment


                                                      Punainen B6 S4 Avant odotteli valoissa Itäväylälle kääntymistä tänään joskus puoli neljän-neljän kantturoissa. Kilvenalunen edessä. Ajoin häristimellä Porvoon suuntaan.

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viesti
                                                        Taisin minä painella siinä menemään. Ja ei, ei ole coupe :)
                                                        Ai pentele, olin katsovinani niin. No en nyt paljon ehtinyt yytsiä kun lähditte sen avobemarin kanssa siitä vähän vauhdikkaammin ja sain sut kiinni just vähän ennen Itistä.

                                                        Comment


                                                          Tultiin Kempeleen Bilteman pihalle ni sanoin kaverille jo kaukaa että onpa siinä sievä Audi (B5), puhdas ja perusasiallinen madallus+vanteet. Niinhän siinä olikin aluset.. joku siellä töissä kun oli seinäparkissa?

                                                          Comment


                                                          • Musta B6 avant klubin alusilla&tarralla lahdenväylällä tänään n. Klo 18 aikoihin, mentiin ohi sillä keltaisella coupeella.

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Ipsi Näytä viesti
                                                              Herrala piti sanomani. Äsken tuli varmaankin sama vastaan Herralantiellä. Nostettiin lapasia, mutta kenen kanssa?
                                                              Huomasin auton siinä Herralan seurantalon pihassa, mut en ehtinyt morotella..
                                                              Paikkasin mokani, kun tulit vastaan Herralantiellä.. Eli, moro vaan!!

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X