Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viesti
    Ajeltiin Tampereelle ja matkalta parit bongaukset.
    Thoubi (?) tuli vastaan Oriveden lähistöllä. Tunnistin boksin ja värin yhdistelmän jo kaukaa. :)
    Jämsässä tuli vastaan sininen 4F S6. Klubialuset oli edessä.
    Itsellä alla tuo huomaamaton sivulistamiesmallin B7.
    Kyllä vain! Mökille olin menossa.

    Comment


      Ketäs oli Maskun frisbeegolf/uimarannan parkkipaikalla,musta b7 sedan aluset ainakin takana?
      Nyt myös valkonen s3 ilman alusia ja useasti myös musta s5 ilman alusia, täältä kukaan?

      Comment


      • Joku paineli hopealla avo 80?:sella Hyrylän mäkkärin ympyrässä aamulla 12? aikaan.
        Takana oli kilvenalunen jos oikein nopeasti vilkaisin :)

        Comment


          Laukaassa useampana päivänä näkynyt hopea s4 b6 farmari, lxi tms taisi olla rekkari.. Joku täältä?

          Comment


          • Pe 24.7 Joensuun Prisman pihalla huikkasin ohikävellessä moikat kilvenalusilla varustetun A4 2.0 TDI:n omistajalle. Ketäpä moikkasin?

            Comment


              Valkoinen Q7 Pyhäjärvi-Pihtipudas välillä etelään päin ajeli vastaan. Näytti, että ois V12 satsi ollut ja alunen edessä. Anjupi?

              Comment


                Veikkaan meidän puheenjohtajaa.

                Comment


                • Sami eilen Sk:lla ja myöhemmin Rusalla. Ihan en heti hiffannut ja piti oikeen miettiä, kuka tuttu siellä mun autoa ihmettelee. Kaveri otti parkissa muutaman yhteiskuvankin, on se vaan nätti nelonen. :)
                  Nikokin ajeli Shellille illalla, lie sitten kuinka paljon muita lupilaisia oli, mitä en huomannut. :D

                  Comment


                  • Olin la 25.7. Tampereella pojan häissä, moikka vaan.

                    Comment


                    • Eilen Jetti miitissä sastamalassa 4F kilvenalusilla. Useampikin audimies oli, mutta olikos clubilaisia?
                      Viimeksi muokannut jünther; 26.7.2015, 15:48.

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viesti
                        Valkoinen Q7 Pyhäjärvi-Pihtipudas välillä etelään päin ajeli vastaan. Näytti, että ois V12 satsi ollut ja alunen edessä. Anjupi?
                        Taisin nähdä tämän saman kun ajeltiin Jyväskylä-Tyrnävä väli tänään.

                        Joku muukin clubilainen taisi tänään tulla vastaan jossain Tikkakoskelta pohjoiseen päin. Molemmat ajeltiin jonoissa ja ei jäänyt auton malli mieleen.

                        Perjantaina tuli samalla reitillä vastaan komea sininen 4F, ajelit pohjoiseen päin jonon keulilla mäkeä ylös enkä kerenny kättä nostaa kun ajatuksissani taas ajelin :)

                        Comment


                          Ajelitko Cube mihinkä suuntaan? Itse ajoin Pohjoiseen päin ja ainakin yhden harmaan 4F:n rekisteröin alusilla tuon bongauksen jälkeen. :)

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viesti
                            Ajelitko Cube mihinkä suuntaan? Itse ajoin Pohjoiseen päin ja ainakin yhden harmaan 4F:n rekisteröin alusilla tuon bongauksen jälkeen. :)
                            Perjantaina mentiin Jyväskylään ja tänään takaisin kohti pohjoista :) Ja minun auto on musta

                            Comment


                              Ajeliko Tomppa9 tänään aamupäivällä 5-tietä pohjoiseen TTS:llä? Vastaavan värinen TT tuli vastaan hieman Mikkelin pohjois puolella n. Klo 11 aikaan.

                              Comment


                              • Eilen sunnuntaina alkuillasta Naantalin ST1:llä tumma Avant B5 S4 ja kilvenaluset ainakin takana. Taisin bongata omistajankin, valitettavasti oli itsellä hoppu eikä aikaa jutusteluun.

                                Comment


                                • Kyllä ajelin pide Vitostiellä tuolloin. Mökkilomalle matkalla. Vastaan tuli useita hienoja Audeja just Mikkeli - Varkaus välillä. Itse bongasin pari A7:aa ja useamman tyylikkään A6:n, A5:n ja A4:n. Varmaan olit pidekin bongattujen joukossa:)

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                                    Sami eilen Sk:lla ja myöhemmin Rusalla. Ihan en heti hiffannut ja piti oikeen miettiä, kuka tuttu siellä mun autoa ihmettelee. Kaveri otti parkissa muutaman yhteiskuvankin, on se vaan nätti nelonen. :)
                                    Nikokin ajeli Shellille illalla, lie sitten kuinka paljon muita lupilaisia oli, mitä en huomannut. :D
                                    Kyllä, piti itekkin hieman muistella siinä että minkänäköinen ukko tällä A3:lla ajeli että uskaltaa mennä jutuille =P
                                    Illalla oli taas rusalla niin paljon porukkaa että vetäsin auton parkkiin ja hiivin kaverin lexuksen kyytiin, ei sieltä ketään tuttuja löytäny ku piha oli niin turvoksissa =P

                                    Comment


                                    • SAY-4XX tänään Hermannissa Ristikkokadulla klo 19.45. Sama auto oli viime viikolla Porvoon jokirannassa melkein omani perässä kadunvarsiparkissa. [emoji4]

                                      Comment


                                        Mahtaa olla Ristoee:n auto.

                                        Comment


                                          Juu, minähän se. Piti tuo Porvoon bongaus tänne pistää, mutta taisin unohtaa. Pisti kyllä silmään tuo uus konsonantti siellä. Tuli kävästyä kahvilla siinä jokirannassa :)

                                          Comment


                                            Pe 24.7 Joensuun Prisman pihalla huikkasin ohikävellessä moikat kilvenalusilla varustetun A4 2.0 TDI:n omistajalle. Ketäpä moikkasin?
                                            Minähän se olin. Vähän päästä pyörryksissä , kun ei ole hirveesti tullut kukaan aikasemmin irl:inä moikkaa. Tietty tienpäällä , muttä tällei kasvotusten :D

                                            Comment


                                              Järvenpään teboillin valoissa mustan B7 kanssa morjesteltiin kuka mahtoi olla?

                                              Comment


                                                4G RS6 ILL-xxx ajeli äsken Espoonväylällä vastaan, oliko klubilaisia, kun tiukasti katseita vaihdettiin ja itse kättäkin nostin..?

                                                Comment


                                                • Kulmilla Laanilassa pyörinyt clubialusilla sininen b5 a4. Ryhdikkään olonen auto.

                                                  Comment


                                                  • Tänään ajeli Jyväskylässä hieno, harmaa sedan A4, jossa clubkilvet ja tummaksi laminoidut etu- ja takavalot. Olin valoissa vieressä firman autolla, mutta et päätä pahemmin pyöritellyt :)

                                                    Comment


                                                      A8 lang kehä-3:lla erikoisrekkareilla (-10 loppuinen), olikohan tuttuja?

                                                      Comment


                                                        Kukas ohitti mut Jykylä-Tampere välillä siinä Länkipohjan jälkeen? Musta b6 Avant ASY-xxx. Olin sillä punaisella Chevy Vanilla liikenteessä minkä perään liityitte hiekkatieltä...

                                                        Comment


                                                          Tunnustan. Tosin väri on sininen..Moro vaan.

                                                          Comment


                                                            Tuurin kyläkaupan parkkipaikalla siniharmaa farmari A6 C7 tais olla mageilla vanteilla ja kilvenalunen takana. Tämä noin tunti sitten.

                                                            Comment


                                                            • Takavaloja myöten tummanpuhuva A5 ajoi ohi äsken länsiväylällä. Koitin nostaa lapasta kun poistuit kehä 1:n rampille.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X