Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ruuvi renkaassa, mitä tehdä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    No, ajattelin että onko se paikka varmasti toimiva, mutta onhan sitä näköjään täälläkin käytetty. Ei se hinnasta jää kiinni.

    Comment


      #32
      On se toimiva, ihan motonetin kamaa, pyörä kiinni autossa tehty.

      Comment


        #33
        Sainpa sitten naulan Skodillacin renkaaseen. Ajattelin paikata sisäpuolelta. Toimiiko perinteinen "sisärenkaan paikka" tubeless renkaassa, kun se laitetaan sisäpuolelle?

        Siis tällainen.

        Comment


          #34
          Tuskin, tämä toimii.

          Comment


            #35
            Oon käyny liikkeessä laittamassa kahteen renkaaseen perinteisen koiranpaskan, ja on ne kestäny sen vuoden verran mitä kumpaakin autoa pidin. Voisin kuvitella että kaikkein helpoin kun onnistuu ihan kotikonstein kumia irroittamatta?

            Comment


              #36
              Useamman vuoden meni rengas ruuvin jäljiltä paikattuna juuri tuolla perinteisellä koiranpaskalla. Toki varmuuden vuoksi laitoin takarenkaaksi.

              Comment


              • #37
                Pistoreijän saa korjattua renkaan sisäpuolelle asennettavalla sienipaikalla. Joutuu vain käyttämään renkaan pois vanteelta.

                Comment


                  #38
                  Mistähän tuollaisia preman sarjoja saisi? Tai toki jokin vastaava muunkin valmistajan sarja käy. Tarve olisi ihan akuutti, eikä oikein tahdo löytyä kivijalkaliikkeistä nettiä selaamalla tästä Tampereen seudulta.

                  Jotenkin vierastan tuota koiranpaskaa, vaikka siitä aika moni positiiviseen sävyyn puhuukin. Mieluusti tekisin homman niinkuin se kuuluu tehdä. Renkaan poisto vanteelta ei ole ongelma.

                  Comment


                  • #39
                    Itse ainakin kysyisin rengasliikkeistä, niillä kun niitä ainakin täälläpäin on.

                    Comment


                    • #40
                      Minulta löytyisi muutama paikka. Laita vaikka yv

                      Comment


                        #41
                        Maksokohan se 20e korjata madolla rengasliikkeessä, että ei sen takia kannata kauheasti omaa aikaa hukata, jos ei halua välttämättä harrastaa ite.

                        Comment


                        • #42
                          Itselläkin koiranpaska kotona. Keväällä juuri ruuvin poistin ja vetäsin paikalleen. Oisko 5-15min homma ollut, eikä tartte kiikutella mihkään. Oli myös vkl joten olisi muuten venynyt koko homma..

                          Comment


                          • #43
                            Minua nyt häiritsee kun täällä puhutaan koiranpaskasta, minkä minä olen oppinut tuntemaan mustana butyylinauhana millä tiivistetään takavaloja ja laseja. Se kuorrutettu narunpätkä mikä on renkaanpaikkaussarjoissa on minulle ollut kamelinpaska. Kummastako nyt on kyse?

                            Comment


                            • #44
                              Jälkimmäisestä. Itse "kopioin" termin vain aiemmista posteista. Pahoittelut.

                              Comment


                              • #45
                                Lähinnä kun kerran hätävarana kokeilin butyylinauhaa ja eihän se pitänyt ilmaa sisällä.

                                Comment


                                  #46
                                  Joo, ei oo nää ulosteensiirtojutut niin tuttuja, että tuli vaan napattua termi edellisistä viesteistä. Kumpaakaa tuotosta en meinaa renkaaseen laittaa, vaan rupean kohta yrittämään sienipaikalla. Jatkot sitten varmaan tuolla "Nyt ottaa päähän" osiossa.

                                  Comment


                                    #47
                                    Just tänään tuli paikattu yks ruuvinreikä, eikä siinä 10min kauempaa saa tuhrittua ku tommosella "kamelinpaskalla" laittaa. Oon noita useita vuosien varrella laittanu eikä koskaan oo epäonnistunut. Mökkinaapurin puutarhatraktoristakin tommosella paikkasin reiän ja on pysyny varmaan 7-8 vuotta. Mielestäni silti on varmemman oloinen ku siihen matoseen pursottaa vulganointiliimaa ennen kuin sen painaa reiästä sisään. Itellä siis semmonen sarja jossa liima tuli mukana.

                                    Comment


                                      #48
                                      Juu, niinhän tässä kävi, että kamelimpaskakauppaan mennään huomenna prlk. Loppu tarina sitten kun hermot ja itsetunto on taas harsittu kasaan. Saattaa mennä parikin vuotta...

                                      Comment

                                      Working...
                                      X