Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Taisi valkoinen 4F tulla vastaan kasitiellä mynämäen kohdilla? en kerennyt nostaa kättä. Mustalla B6 lippavanteilla värystettynä tulin vastaan.

    Comment


      Risto ajeli tänään vastaan Pihlajamäessä. Olin valkoisella 205:llä liikenteessä.

      Comment


        Juu, rekisteröin kyllä kohdalla ja käsi nousi siinä vaiheessa kun olit jo oman takakulman kohdalla :)

        Comment


        • Albanzo tuli eilen vastaan somerontiellä about klo. 22. En kerennyt morjenstamaan :D

          Comment


          • jasso, en mä mitään nää ku vetelee salontiellä sata lasissa nollat taulussa! :D

            Tuli poikettua Turuuuuuuus ku tehtiin pieni photoshootti Speedhuntersin kanssa ;)

            Comment


              Olikos joku klubilainen murhatulla b8:lla tossa vähä ennen 10 motarilla menossa pohjoiseen päin? Liimauduin ässällä kempeleen rampista imuun.

              Comment


                Se matala b8 mikä ennen oli punainen, nyt valkoinen, bongattu hetki sitten hyvinkäältä. On se maukas laite.

                Comment


                  Jeren kupla motarin varressa ennen pitkämäen tunnelia Helsinkiin päin

                  Comment


                  • Oisko murdered b8 ollu Tomikar? :P sillähän on aika all black-look..

                    Comment


                      Ei ollu. Tomilla on kilvenalunen ja soikiat ulostulot eikä sillä oo mallimerkintöjä kontissa eikä tietääkseni vielä oo tummentanu takavaloja iha tummiksi

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                        Jere ajeli kehä ykkösellä ohi. En ehtiny tajuta vierestä viel, mut perästä kattelin.:D
                        Millä mä olen ajanu?

                        Joonas, kumi puhkes ja ei siihen saa rengasta vaihdettua tienpäällä, nyt se on jo hallilla.

                        Ja mitä tulee kutosen bongailuihin kehällä, niin vaimo työmatkoilla, mä olen ratissa vasta illalla/ viikonloppuna, jos olen.
                        Viimeksi muokannut pulla; 24.5.2015, 19:51.

                        Comment


                        • Joo, oli vaan noilla alkutiedoilla Tomiin passaava.. :D

                          Comment


                          • No sit se oli sun vaimos. No auto silti bongattu. :)

                            Comment


                              Joo niin mä Jere tajusin lukea tuolta toisesta topicista, että näin kävi :)

                              Comment


                                Punainen B5 (S4?) Avantti RNG-xxx ohitti eilen motarilla Ouluntullin kohdalla meikäläisen puolen päivän maissa. Aluset oli edessä ja takana. Minulla oli kärry perässä. Moro vaan :)

                                Comment


                                • Juuri Oulussa Isokadulla musta avant FKU-xxx.

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja UtopiaQ Näytä viesti
                                    Juuri Oulussa Isokadulla musta avant FKU-xxx.
                                    Minähän se siellä kurvailin :)

                                    Comment


                                    • Äyritiellä Vantaalla S8 rekkarilla S8

                                      Comment


                                        Kellokoskella nätti punainen S2 coupe. Kaivurin hytistä bongattu. :)

                                        Comment


                                          Kaivarissa tumma B6 avantti kilven alusilla tuossa noin kuuden (+-1h) aikoihin.

                                          Comment


                                            VTT:n edessä Kaitoväylällä tuli vastaan B7 Avantti, aluset oli ainakin edessä. Koitin nostaa kättä, moro vaan :)

                                            Comment


                                            • Olikohan eilen illalla foorumilaisia nihtisillassa joskus vähän ennen yhdeksää? Sen verta tiukkaan ainakin tuijotettiin sieltä varsin nätin kulkineen ikkunan takaa :)

                                              Comment


                                                Mahtaisko olla jonkun klubilaisen kulkine?
                                                Ei ollu kilvenalusia mutta mielenkiintoinen värivaihtoehto :)
                                                Attached Files

                                                Comment


                                                • Teippi loppunut pahasti kesken?

                                                  Täällä Rovaniemellä tullut nähtyä pari kertaa punainen A6 4F, onkohan klubilaisia? Väri erottuu positiivisesti massasta.

                                                  Comment


                                                  • Äsken tulikin viininpunainen S5 Cabriolet vastaan Pukinmäessä, oli kyllä maukas. Ei tainnut olla kyllä kerholaisia.

                                                    Comment


                                                      Toppura123 lähti suutarilan siwalta kehälle päin puoli neljän aikaan. Koitin siitä jalkakäytävältä heilutella :D

                                                      Comment


                                                      • Vihdintien rajatorppa risteykses bongattu valkone geckokolmone :) ite punasella kialla :D

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                                                          Toppura123 lähti suutarilan siwalta kehälle päin puoli neljän aikaan. Koitin siitä jalkakäytävältä heilutella :D
                                                          Sielä käytiin subin driveinillä :) En huomannut ollenkaan sua :/

                                                          Comment


                                                            Käännyin just siitä parkkikselta tielle ja arvoitte vissiin kaveris kanssa niitä subeja siinä, niin huomasin kyllä ettet nähny mua :D

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Greenboy- Näytä viesti
                                                              Mahtaisko olla jonkun klubilaisen kulkine?
                                                              Ei ollu kilvenalusia mutta mielenkiintoinen värivaihtoehto :)
                                                              Vastaavan näin jokin aika sitten Hyrylässä. Liekö sama auto? En ihan tarkkaan muista miten oli väri rajattu, muttei niitä varmaan kovin montaa ole yhtä pirteällä osavärityksellä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X