Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Surkeat puhelimet

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Itsekkin jo tuota harkitsin, mutta tuleeko tuosta developer status/preview-versioista tulevaisuudessa riesa....

    Comment


    • jta, ei tulee riesaa. Cyan firmis tulee tuon päälle kunhan se aikanaan tulee jakoon ja OS päivittyy samalla viralliseen versioon.
      Viimeksi muokannut niksu; 23.4.2014, 15:48. Perustelu: typo

      Comment


        Kokemuksia HTC Onesta vuoden ajalta:

        Kaiuttimet on jo vaihdettu kertaalleen, nyt ääni on alkanut taas särkemään. Viimeisimpänä hajosi ilmeisesti mikrofoni, vastapuolelle kuuluu voimakasta kohinaa. Puhelimen oman HF-kaiuttimen (ilmeisesti eri mikki) tai minkä tahansa muun laitteen (BT tai kuuloke) toimii ok.

        Edellinen HTC Incredible S hajotti myös kaiutinta toistuvasti, taitaa olla aika vaihtaa merkkiä...

        Comment


          iPhonessa (5S) tai liittymässä havaittu seuraava ongelma. Kun minulle soitetaan, puhelin saattaa tuutata vaan varattua. Puhelimen näytöllä ei mikään indikoi, että puhelin tulossa. Tapahtuu myös sellaista, että puhelu menee suoraan vastaajaan. Näitä tapahtuu siis epäsäännöllisesti, välillä puhelin toimii ihan oikein, kun soitto tulee.

          Kellään tietoa, onko ongelma puhelimessa vai liittymässä? Minulla siis Elisan liittymä. Huhuja on liikkunut, että Elisan liittymissä olisi viime aikoina ollut ongelma - tämä kuitenkin varmistamaton tieto.

          Tuntuu siltä, että ongelma olisi ilmestynyt viimeisen viikon parin aikana. Jos vika on puhelimessa, onko kellään vastaavia kokemuksia ja vinkkejä kuinka homma saataisiin korjattua.

          Comment


            Vähän kaukaa haettua ja epätodennäköistä, mutta ethän vahingossa ole näplännyt esim. siitä alapuolen liukuvalikosta "Älä häiritse"-tilaa päälle? Silloinhan se tuuttaa soittajalle varattua, jos ei ole suosikkilistassa ja näyttö on kiinni.

            Comment


              Iphone 4S + Elisan liittymä saa täällä osoitteessa lantun räjähtämään. Joka s**tanan puhelu katkeaa viimeistää viiden minuutin kuluttua. Palkkeja on ihan hyvin, muttei silti oikein pelaa. Mä alan nyt usean vuoden omppupuhelimen omistuksen jälkeen olla sitä mieltä, että yhtään mätää omenaa ei tuu enää puhelimeksi, ellei työnantaja niitä väkisin tyrkytä. Omalla rahalla en ostaisi koskaan. Nyt kourassa on viides takuuvaihdosta tullut kappale... Jos olisin omilla rahoilla tuon kaupasta ostanut, olisin saanut pidellä kakkospuhelinta aika kauan käytössä, kun i-luuri olisi seikkailemassa loputtomilla huoltoreissuilla. Applen tietokoneita on kyllä nurkat väärällään ja niistä ei ole valitettavaa.

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja Ilkka L Näytä viesti
                iPhonessa (5S) tai liittymässä havaittu seuraava ongelma. Kun minulle soitetaan, puhelin saattaa tuutata vaan varattua. Puhelimen näytöllä ei mikään indikoi, että puhelin tulossa. Tapahtuu myös sellaista, että puhelu menee suoraan vastaajaan. Näitä tapahtuu siis epäsäännöllisesti, välillä puhelin toimii ihan oikein, kun soitto tulee.

                Kellään tietoa, onko ongelma puhelimessa vai liittymässä? Minulla siis Elisan liittymä. Huhuja on liikkunut, että Elisan liittymissä olisi viime aikoina ollut ongelma - tämä kuitenkin varmistamaton tieto.

                Tuntuu siltä, että ongelma olisi ilmestynyt viimeisen viikon parin aikana. Jos vika on puhelimessa, onko kellään vastaavia kokemuksia ja vinkkejä kuinka homma saataisiin korjattua.
                Kaveripiirissä on havaittu samaa ongelmaa. Minä soitan kaverille jolla Iphone, niin tuuttaa varattua tai ei saa yhteyttä. Ja kaveri seisoo vieressä, luurissa on kuuluvuuksia mutta ruudussa ei näy että puhelua tulisi. Liittymiä on niin Soneraa kuin Saunalahtea. Ja tätä on jatkunut tasaisesti jo yli vuoden. Etenkin tuo "ei saa yhteyttä" on todella yleistä.

                Comment


                  Ok, kyseessä lienee puhelimen ongelma.

                  Päivitin tänään puhelimeen iOS 7.1.1 version. Katsotaan jatkuuko probleemat.

                  Edit1: Ei auttanut päivitys sama vika riivaa luuria edelleen.
                  Edit2: Resetoin verkkoasetukset - katsotaan mitä tapahtuu.
                  Edit3: Ooops, vika saattoi olla käyttäjässä. Do Not Disturb -mode oli puhelimessa päällä. Epäilen vahvasti "vian" aiheutuneen siitä. Selvinnee lähipäivinä päivien aikana korjaantuiko vika disabloimalla DND.
                  Edit4: Case closed, DND-mode aiheutti vian.
                  Viimeksi muokannut Ilkka L; 1.5.2014, 10:03.

                  Comment

                  Working...
                  X