Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 (B5) automaattien eri versiot?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 (B5) automaattien eri versiot?

    Eli tuli oma laatikko tiensäpäähän ja nyt ostamassa uutta laatikkoa,ja auto on A4 -98 ja siis automaatti,muttei tiptronic. mietin tossa että onko niitä sekä 4että5 vaihteisia?

    Vai onko noi kaikki vanhemmat 95-98vm neljävaihteisia?

    Kiitos etukäteen!

    #2
    Olen käsittänyt että kaikki ei-tiptronicit näissä (B5:ssa) ovat nelivaihteisia ja tiptronicissa 5V. Ainakin tiptronic aski on ZF:n valmistama.

    Myös etuvedon ja quattron laatikot eroavat toisistaan. Omassa vuosimallin 98 etuveto B5:ssa on 5V tiptronic, (ZF 5HP19FL).

    Comment


    • #3
      Ok! niin mä olen myös itse sitä mieltä että noi ns.normi automaatit on 4vaihteisia! ja tiptronikillä 5v eli helpottaa hakua jos tietää että vain 4v lootia noissa vuosimalleissa...

      Comment


        #4
        ZF5HP19FL - tollainen mulla on A6 1.9 TDi:ssä, vm. 1998 - ja on ei-tippiloota, nelivaihteinen ... Tämä tieto perustuu Mann-Filtterin luetteloihin, kun hain autoon laatikon tiivisteitä öljynvaihtoa varten.

        Kuitenkaan tuo tieto ei siis liene oikein - kymysys onkin, mikä tuon nelivaihteisen DMX-laatikon oikea tyyppi on?

        Comment


          #5
          Alkuperäinen kirjoittaja helmi Näytä viesti
          ZF5HP19FL - tollainen mulla on A6 1.9 TDi:ssä, vm. 1998 - ja on ei-tippiloota, nelivaihteinen ... Tämä tieto perustuu Mann-Filtterin luetteloihin, kun hain autoon laatikon tiivisteitä öljynvaihtoa varten.

          Kuitenkaan tuo tieto ei siis liene oikein - kymysys onkin, mikä tuon nelivaihteisen DMX-laatikon oikea tyyppi on?
          Jep, ei ole oikein, tuo ensimmäinen numero kertoo vaihteiden määrän (5HP19FL). Olisiko tuon DMX-laatikon "perustyyppi" 01M? Valmistajasta ja tyypistä ei ole tietoa.

          Comment

          Working...
          X