Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Minulle uusi A3 -04, kysymyksiä.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Minulle uusi A3 -04, kysymyksiä.

    Tervehdys kaikille!

    Ostin juuri -04 vuoden a3 2.0 FSI:n. Mukava auto kun mikä! Koska en ole ennen Audia omistanut, haluaisin teiltä guruilta kysyä paria juttua:

    1. Auton kun sammuttaa, ja ovet lukitsee jää sisälle palamaan hätävilkkujen kytkimen valo? Tarkalleen en tiedä, kauan tuo valo palaa mutta aamulla se on jo jokatapauksessa sammunut. Kysymys kuuluukin, onko tuo normaalia toimintaa, ja täten Saksalaisen insinöörin työnäyte. Ohjekirjasta en löytänyt mainintaa ko. toiminnosta.


    2. Varsinaisesti moottoriin liittyvä kysymys: Olen nyt kiinnittänyt huomiota "vainoharhaisena" siihen, että auton putkesta tupruttaa kohtuu paljon vaalean harmaata usvaa? Tämä on heti käynnistyksen jälkeen, mutta myös ajon aikana. Edellisessä autossa ei tuota noin paljoa tullut. Voisiko putkistossa olla sitten vaan niin paljon kosteutta, vai johtuuko tämä esim. tästä "FSI" teknologiasta? Vai peräti jostain viasta? :/


    Kiitos, jos viitsitte valaista uutta Audi-miestä.
    Viimeksi muokannut Fastis; 31.8.2007, 10:26.

    #2
    1. Arvaisin, että liittyy ajonestoon/hälyyttimeen jotenkin, eikä aiheuta murhetta.
    2. Normaalia että höyryää. Mitä viileämpi/kosteampi niin sitä enemmän. Putkesta voi tulla kondenssivettä melko paljon kylmänä, eli en usko olevan mitään vikaa.

    Comment


    • #3
      Taitaa olla ominaisuus tuo hätävilkkujen valo. Ainakin entisessä -04:ssä ko. valo jäi päälle muistaakseni arviolta noin 10 minuutiksi aina ajon jälkeen.

      Comment

      Working...
      X