Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia A4 3.0 V6 quattro tiptronic

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kokemuksia A4 3.0 V6 quattro tiptronic

    Kertokaapa otsikon mukaisen auton omistajat kokemuksia ja mielipiteitä kyseisestä autosta ja käyttö- / huoltokustannuksista. Olen aikeissa ostaa ko. auton vm 2002. Haluaisin erityisesti tietoa moottorin ja vaihdelaatikon luotettavuudesta. Onko lohko mahdollisesti sama kuin Passatin 2.8 V6:ssa käytetty?? Sehän ei ole ollut mitenkään luotettava moottori. Tietoa kaivataan.

    Kiitokset etukäteen.

  • #2
    mulla ei nyt ole just sama auto kuin otsikossa, jota olet ostamassa vaan A4 Cabriolet 3.0 Tip ja voisin ainakin sen pohjalta suositella ko. moottoria jos ajat nyt 1.8T:llä. Käynti on huomattavasti hiljaisempi ja muutenkin kone on tärinävapaa. Kierrokset hyvin alhaiset..ainakin itsellä on 1800 k/ 100km ja 2000k/120km jne..

    Huoltokustannukset ja vakuutusmaksut hiukan nousevat mutta minusta se on sen väärti. Asennutin viime talvena lohkolämmittimen omaani ja se ei minusta ole sama kuin vanhassa 2.8 koneessa. Tämä asennetaan öljypumpun jäähdytysletkuun ei pakkasproppuun.

    Kuten jo huomasit suosittelisin A4 3.0 Quattron hankintaa lämpimästi:)

    Comment


    • #3
      saitko ko. auton hankittua? ja jos sait vastaako odotuksia?

      Comment


      • #4
        Mulla myynnissä juuri tuollainen auto... Tarjouksia...
        Myös täällä myyntiosiossa.

        Comment


        • #5
          Asiaa mietittyäni tulin siihen tulokseen, että hankin dieselin, koska kilometrejä tulee vuodessa yli 40000. On pikkusen edullisempaa ajella. Kiitti kuitenkin teille tiedoista.

          Comment

          Working...
          X