Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 Avant takapyyhkijän toiminnasta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • C4 Avant takapyyhkijän toiminnasta

    Miten Teillä toimii takalasinpyyhkijä?

    Minulla on ilmennyt toimintahäiriö jossa pyyhin ei meinaa käynnistyä ennenkuin painaa pissapoikakatkasijaa taakse todella voimakkaasti. Ilmeisesti viiksi on tulossa huoltovaihtorajalle.

    Varsinainen kysymys: ennen vesisuihku lensi aina keskelle lasia riippumatta sulan asennosta. Sitten vesisuihku ryhtyi seuraamaan sulan asentoa ja sulan ollessa liikkeellä vesisuihkukin meni puolelta toiselle. Nyt vesisuihku on "juuttunut" taas lähes keskelle lasia eikä välitä sulan liikkeistä.

    Onko minulla jokin juuttunut tai irti takapesurisssa? Miten muilla toimii takalasinpesin? Liikuuko vesisuihku sulan osoittamaan suuntaan sulan tahdissa koko ikkunapinta-alalla vai pysyykö se Teillä paikoillaan?

  • #2
    Keväällä vaihdoin sen akselin läpi menevän suuttimen. Se on noin 10 cm mittainen pilli, joka menee pyyhkijän onton akselin läpi. Muistaakseni se on lukittu seuraamaan pyyhkijän asentoa -saatan muistaa väärinkin.

    Comment


    • #3
      Et muista.

      Comment


        #4
        lainaan topikkia.

        itellä katkesi tuo suuttimen pää. en tiedä milloin tapahtui, mutta hoksasin ku yritin pestä takalasia ja vesi lensikin taaksepäin. miten kova homma vaihtaa tuo suutin? joutuuko purkamaan paljon? vinkkejä kiitos. tosta nettietkasta katoin kuvaa sen verran että se on irtonainen putkenpätkä, mutta ei selvinnyt mulle siitä miten paljon joutuu ottamaan auki.

        Comment


        • #5
          Kuvan mukaan riittää varmaankin peitelevyn #3 ja mutterin #4 irrottaminen pyyhkimen varren irrottamiseksi, jotta pääsee kunnolla käsiksi suuttimeen. Ainakin C5 koppasessa suutin pyydetään vaan vetämään irti paikoiltaan.

          C4 koppaseen näytetään myytävän koko läpimenoputki ja suutin osa yhdessä # 8A9955985 , 19 ?.

          Comment

          Working...
          X