Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tyylikkäin mustista väreistä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tyylikkäin mustista väreistä?

    Elikkä olisi tarkoitus maalailla metallinmusta audini yli ja olen nyt pohtinut erilaisia värivaihtoehtoja. Mustassa olisi tarkoitus pysyä mutta mitä erilaisia tyylikkäitä vaihtoehtoja on olemassa? Itsellä on käynyt mielessä helmiäismusta ja hiukan eri sävyjä antava "mersun "musta..

    Sanokaa mielipiteitä?

  • #2
    Ebony black?



    ...ja sama helmiäisvärinä:



    Nuo löyty Googlen kuvahaulla. Mielestäni hienoja värejä molemmat.

    Comment


    • #3
      Google antoi ebony blackillä melko.. _mielenkiintoista_ tarjontaa!
      Mitäs erityispiirteitä tuossa värissä on?

      Comment


      • #4
        Minun mielipiteeni on, että kannattaa valita sellainen metallimusta jossa on hieman purppuraa mukana ja jonkinverran sitä "hilettä". On näyttävämpi täällä suomen ilmastossa jossa suurin osa päivistä on niin synkkiä että mustan värin syvimpiä nyansseja ei yksinkertaisesti erota.

        Comment


          #5
          Mulla oli varina edellisessa autossa mingin sininen. omasta mielesta hieno vari. kyseessa siis helmiaisvari joka normaalisti nayttaa taysin mustalta, mutta kun aurinko sopivasti sihen paistaa niin auto nayttaa sellaselta helmiais siniselta. Hieno vari kaiken kaikkiaan. Sorry skandit puuttuu =/

          Comment


            #6
            Mersulla on sellainen (on ainakin ollut) sellaiset värisävyt kuin "iridium black" ja "obsidian black".

            En tiedä onko kyseessä loppujenlopuksi sama metallimusta, mutta minusta se on yksi parhammista metalliväreistä mitä mieleen tulee, loistaa auringonvalossa todella näyttävästi.

            Comment


            • #7
              Omassa audissani on tuo ebony black ja jokin efekti vielä lisäksi (ebony svarts perlefect) tai jotain sinne päin. Auringon paisteessa näkyy sellaisia erivärisiä hileitä tai tiedä sitten onko se jokin harhakuva auringosta. Olisikohan tuo sitten se helmiäismalli. Parhaimpia mustia mitä on tullut vastaan. Tai tietysti candyn punainen olisi tosi hieno, mut on varmaan kallista maaliakin.

              Comment

              Working...
              X