Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S8 D2 -97 A, monenlaista vikaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Tyyppivika Audeissa toi ruuvien katkeaminen. Itse olen porannut uudet reiät viereen, ja silikonilla tms. laittanut vanhat kannat umpeen ettei sitä kautta kontti hapetu. Ne pultinpesät on jotenkin parin pellin väleen laitettu niin, ettei niitä meinaa saada millään irti sieltä.

    Suoraan menee pakosarjasta pakokaasut pihalle katin ja vaimentimien läpi, ei ole mitään kierrätystä.

    Comment


    • #32
      Symphonyn auxista ei tietoa, mutta -00 TT Concerttiin ostin muinoin pienen laatikon joka emuloi cd-vaihtajaa.
      Laatikosta löytyi auxi ja sd-kortti paikka, asennus oli helppo ja hinta noin 40€.

      Tämä tuli ensimmäisenä suomesta vastaan, Toki suosittelen itse tutkimaan asiaa.

      Comment


      • #33
        Itse käytin sitä muovista kehikkoa hyväksi ja laitoin sen taakse pienet mutterit prikalla, sitten pultti rekisterikilven, telineen ja kehikon läpi. Valkoiset tassut mutterien päälle ja itse kehikko sitten omilla ruuveilla kiinni.

        Kyselin AliExpressin myyjiltä tietoa, niin nuo emulaattorit ei taida toimia, ellei alunperin ole ollut sitä CD vaihtajaa. Onko radio ohjelmoitavissa VCDSn kautta? Multa löytyy siis vanhasta autosta talteen otettu Concert 2 soittimessa toimiva emulaattori, siellä toimi ns. Plug&Play - tämä Symphony ei taas reagoi CDC nappiin ollenkaan.

        Muokkaus:
        Avasin tuon emulaattorin ja hyödynsin siitä esim. Bluetooth-piirilevyn. Muut sirut ja osat juotin piirilevystä pois. Nopeasti sirua Googlaamalla löytyi sille kaava, siitä sitten R- ja L-kanavat soittimen CD-piirilevyn lähtöön. Pienellä tinatäplällä soitin luulee lukevansa CD-levyä, vaikka sitä ei oikeasti sisällä ole. Nyt kun soittimesta painaa CD-nappia, niin näyttöön ilmestyy ERR1 ja musiikki soi puhelimesta langattomasti. Kokeilin eka kasetin magneettipäähän, mutta ääni oli kamalaa.

        https://i.imgur.com/Bha2FnL.jpg
        https://i.imgur.com/AgrE1Ot.jpg
        Viimeksi muokannut okkim; 22.3.2019, 19:44. Perustelu: Isot kuvat linkeiksi.

        Comment


        • #34
          Mun S8 kävi tyhjäkäynnillä epätasaisesti, oli bank 1 ketju kannen sisältä venynyt. Vaihdoin uuteen ja käyntihäiriöt korjaantuivat. Helppo tarkastaa kun ottaa venakopat pois ja pyörittää merkkiin. Jos nokissa jää merkit "ei-keskelle" niin sitten on ketjut pielessä.

          En tiedä, miten tuo on tehty noissa 32v koneissa, mutta 40v:ssä oli noin.

          Comment


          • #35
            Nonni, olisin taas neuvoa vailla. Ässä muuten toiminut hyvin, mutta startti alkanut temppuilee ja pitäisi huomenna vaihtaa toimiva tilalle.
            Eli vaihdon joudun suorittaa siltanosturilla, missä yksi akselikeventäjä, sekä käytössä yksi vaihteisto nosturi.

            Neuvoa kaipaisin sellaiseen asiaa, et voiko moottoria tukea öljypohjasta, kun ei ole mahdollisuuksia yläpuolelta laitaa roikkumaan. Sekä mistä voisi vaihteiston tukea vaihteisto nosturilla apurungon irrotuksen ajaksi.
            Vai tarviiko edes ottaa apurunkoa kokonaan irti, et saa startin alakautta vaihdettua.

            Comment

            Working...
            X