Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RFC Imports - Audi ruotsista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Itse oon tuottanut rfc.n kautta 4 autoa ja nyt 5:nen ja aina oon rahat laittanut ennakkoon. 100%.sti luotettava yritys. Kiire aikaan oli jotain pieniä viivytyksiä,mut nyt ei pitäs kiireitäkään olla.

    Comment


    • #92
      Itsellä kauppa sujui ongelmitta ja ripeästi. Auton kuntoon tai siitä raportointiin, en ollut ihan 100% tyytyväinen..

      Comment


      • #93
        Kirjoitan Stefanin puolesta joka valitettavasti liian harvoin ehtinee forumeilla käydä.

        Selvitys toimintatavoista. Jotta autojen toimituskulut pysyisivät aisoissa peritään auton kauppasumma ennen ostopäätöstä, tämä palautetaan luonnollisesti mikäli kauppoihin ei päästäkkään. Mikäli RFCimports sitoisi oman pääoman etukäteen ja asiakas ei maksaisikaan autoa toimituksen jälkeen on riski suhteessa palvelun hintaan liian suuri. Eli mikäli autot maksettaisiin jälkikäteen olisi palvelun hinta huomattavasti korkeampi. RFCimports on tuonut autoja Ruotsista Suomeen jo 11 vuotta (tämäkin viestiketju on perustettu 4,5 vuotta sitten) ja luonut matkan varrella suuren luottamuksen asiakkaisiin. Suuri osa asiakkaista on käyttänyt palveluamme useampaan otteseen. Markkinoilla saattaa löytyä tekijöitä jotka perivät osan kauppaummasta etukäteen (ei välttämättä sitäkään) mutta palvelun hinta/ammattitaito saattaa toisinaan olla kyseenalainen.

        Yrityksen toiminta perustuu 100% luottamukseen ja kuten taisin aiemmin kirjoitella ehdotan googlaamista ja puolueettomien referenssien löytämistä jos vähääkään epäilyttää yrityksen toiminta tai luotettavuus.

        Terv, Roni Collin ex RFCimportsilainen ;)

        Comment


        • #94
          Onkohan tämä firma enää toiminnassa?

          Comment


            #95
            Ainakin vuosi sitten homma pelasi todella mallikkaasti kun mulle toivat Audin Ruotsista.

            Comment


              #96
              Täältä myös hyvää palautetta firmasta. Vuosi sitten tuotatin audin Stefanin kautta ja hienosti toimi vaikka kesälomat olivatkin miehellä päällä. Sähköpostilla vaan yhteyttä:)

              Comment


              • #97
                Sähköposti stefan@rfcimports.com ei toimi. Tulee bumerangina takaisin. Sillä tässä mietinkin toimiiko koko pulju enää.

                Comment


                • #98
                  Ja google väittää että nettisivulla on matoja ja muuta kivaa...

                  Comment


                  • #99
                    Jaahas, korjaan kirjoitukseni... Firma olikin rekisteröity Ruotsiin (?) ja Suomesta (Porvoo) löytyi vastaavan niminen yritys vaatteita tuova yritys, joka on lopettanut 09.02.2012 alkaen YTJ:n mukaan.

                    Tässä ainakin toimiva RFC-Imports kotisivu.. Eli puhelin käteen ja soittamaan Stefanille.
                    Viimeksi muokannut Murre; 11.8.2012, 08:10.

                    Comment


                    • Tällä hetkellä on kruunun kurssi suhtessa euroon epäedullinen ostajalle! Saman auton saa muutaman tonnin halvemmalla Virosta.

                      Comment


                      • Itse tuotatin helmikuussa Audin Steffin kautta. Aikasemmin kun Steffi on ollu lomalla niin silloin on tullut automaattinen paluu viesti sähköpostiin jossa kerrotaan lomasta tai jms..

                        Comment


                        • Juu hei tämmöstä pukkasi chromen näytölle.
                          Onko sivut vallattu kenties?
                          Click image for larger version

Name:	rfcimportscom.png
Views:	1
Size:	69,7 Kt
ID:	1608377

                          Comment


                            Noh, olin rohkea ja painoin tuosta "jatka silti" ja ohjautui tuonne ihan normaalille RFC:n sivulle, eikä tullut mitään spywarea yms koneelle. Joten myös ihmettelen tuota ihmettelyä jotta miksei firma olisi hengissä.

                            Comment


                            • Joo on se hengissä. No problem!

                              Comment


                              • Html-validaattoria pitäisi näyttää saitille - se luokitellaan spywareksi sen vuoksi että mm. tyylisivulinkitystä (<link rel="stylesheet" ...) ei ole suljettu oikein. Myös tuon framen osoitteessa esiintyvä $-merkki on speksien vastainen.
                                Helppoja korjattavia, voin antaa pointtereita vaikka yv:llä jos asianomaisia kiinnostaa :)

                                Comment


                                  Onkos kukaan tuottanut lähiaikoina autoa Rfc:n kautta?
                                  Itse reilu viikko sitten laittelin mailia ja ei ole vieläkään vastausta kuulunut, mahtaavatkohan olla lomalla tai vastaava. Onko tieto?

                                  Comment


                                  • En ole minäkään saanut herroja kiinni kun yritin tavoitella.

                                    E: Harhaanjohtava linkki poistettu! Pahoitteluni...
                                    Viimeksi muokannut Murre; 19.10.2014, 09:25. Perustelu: Harhaanjohtava YTJ:n linkki poistettu.

                                    Comment


                                    • Kuulostaa vähintään oudolta, että kesäkuussa avattu uudet kotisivut ja liitytty sosiaaliseen mediaan jne. Nyt sitten muutama kuukausi myöhemmin hommat on seis?

                                      Rocco varmaan osaisi kommentoida asiaan.

                                      Comment


                                        Kaikki yhteystiedot näyttäisi (ainakin tätä nykyä) olevan Ruotsiin, joten olisiko koko puljun toiminta siirretty myös toimimaan Ruotsin kaupparekisterissä?

                                        Comment


                                          Tuon linkin tiedothan viittaa aivan erialan yritykseen. Ja tuohan o merkattu vasta 2007 kaupparekisterii kun taas eikös tämä autoja tuova Rfc imports ole aloittanu jo paljon aikasemmin.

                                          Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä kuuluu.

                                          Comment


                                          • Muistaakseni "Steffi" osti Roccolta yritys toiminnan pois jo joskus 2010 ja sittemmin on pääasiassa tuonut varaosia ja autoja saksasta ruotsiin kun kruunun kurssi on paremmin tuonut hommia niin päin .. Tuosta omistajan vaihdoksesta en kyllä munia pottiin laita, mut niin muistelin hänen kanssaan jutelleen..

                                            Itse otin viimeksi auton 2012 firman kautta ja silloin oli jo aikas hiljasta suomeen päin..

                                            Comment


                                            • Juu, saattaakin muuten olla väärä firma tuossa YTJ:n linkissä? Poistan linkin, ettei aiheuta enempää epäluuloa..

                                              En huomannutkaan, että on uudet kotisivut.

                                              Comment


                                              • Mitäs joko olette saaneet yhteyden kyseiseen firmaan/onko kellään tuoreempia kokemuksia toimiiko kaikki vielä yhtä malliikkaasti?

                                                Itsekkin olin Audia tuolta Ruotsin maalta katsellut ja mahdollisia välittäjiä etsiskellyt.

                                                Comment


                                                  Kyllä mulle ainakin heti vastattiin kun kyselin auton lähettämisestä suomeen..

                                                  Comment


                                                    Nyt on oltu yhteyksissä. Muutaman viikon oli siinä välissä ollut poes työn äärestä kuulemma.

                                                    Comment


                                                    • Hieno homma..Kertokaahan miten homma suju sitten kun olette autonne saaneet, kun en oikein tuoreempia kokemuksia mistään löytänyt.

                                                      Comment


                                                      • Eiköhän se auto tule sieltä ihan samoilla hyvillä kokemuksella kuin aiemminkin. Stefan on ainakin tarkka autojen valinnassa. Stefan järjesti myös nykyisen kärryn kun tilattiin..

                                                        Comment


                                                        • Pahoittelen jos joku kokee mainostukseksi:

                                                          Mullakin on kontaktit Ruotsiin sekä Eestiin. Myös olen "jokusen auton" noukkinut Ruotsi-Saksa-Eesti-Sveitsi-Espanja akselilta. Sekä eräälle clubilaisellekin. VCDS käytössä. Privalla saa clubilaisen nimimerkin jolta voi kysellä mielipidettä miten asiat kanssani hoituvat, tai voidaan alkaa hoitamaan bisniksiä. :D

                                                          Olen vaihtelevasti tavoitettavissa 17.-28.11. -> Torremolinos-Marbella tienoilla lomailemassa.


                                                          edit: nimimerkin saa sanoa kuulemma -> Jombez
                                                          Viimeksi muokannut mäggäri; 16.11.2014, 21:00.

                                                          Comment


                                                            JG cars saattaisi myös palvella, on kontaktit ruotsiin (myös Steffiin), saksaan, ranskaan, luxemburgiin, hollantiin jne.

                                                            En itse ole osallisena firmaan mitenkään, mutta kaveri tuota pyörittää...

                                                            Comment


                                                            • Terve,

                                                              Ihan tiedoksi asiasta kiinnostuneille, niin tuli tuossa testattua RFC Importsin palveluja ja voin sanoa että palvelu pelaa edelleen erinomaisesti. Stefan hoiti hommansa asiantuntevasti ja tarkasti..Auton hain satamasta reilu viikko sitten ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Väitän että oli ainakin tälle mallille edullisempi vaihtoehto kuin mitä Saksasta tuonti olisi ollut.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X