Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B7 madallus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    Korjausmanuaalissa sanotaan tietty kiristysasento tukivarsille kun ne on irrrallaan tolpan kanssa. Madalletussa pitäisi heittää mutu-arviolla tukivarsia vähän ylemmäksi jos haluaa hienosäätää. Paikallaan niitä on suht hankala kiristellä.

    Comment


    • #92
      Muistaakseni ET 35

      Comment


      • #93
        Taitaa olla aika hankala puuha kiristää varsinkin ylätukivarret auton ollessa lepoasennossa ?
        Eikös tuota voisi tehdä niin, että katsoo auton ollessa maassa etäisyyden vanteen keskikodasta lokarin kaareen, pyörä irti, tunkilla nostaa etukulman ylös oikeaan korkeuteen, katsoo siis lokarin kaaresta saman matkan keskinapaan mitä oli regas paikallaan, ja tiukkaa varren?

        Comment


          #94
          Kyllähän sen voisi.

          Comment


            #95
            Jatketaan nyt tähän ketjuun kun en varsinaista vastausta mistään löytänyt.. Varmistaisin vaan, että 8,5x18" vanne menee 45 ET:llä B7:aan ilman ongelmia. Tokihan tuo vanne saisi varmaan hieman ulommaksikin tulla (esim 35 ET), mutta tuollainen paketti olisi sopivasti tarjolla. Alkuperäinen vanne on 7,5x17" 45 ET:llä, joten voisi kuvitella menevän ilman ongelmia. Jos joku voisi auttaa. :)

            Comment


            • #96
              Nyt on omassa Audissa Eibachin Pro-Street-S alustasarja alla. klik
              Vielä pitää vähän etupäätä säätää alaspäin.

              Comment


                #97
                Mistä Markus ostit sarjan?

                Comment


                • #98
                  Alkuperäinen kirjoittaja BcV Näytä viesti
                  Mistä Markus ostit sarjan?
                  Saksasta

                  Comment


                  • #99
                    Mulla A4 b7 Quattro (-07) KW2 alustalla ja lokasuojan reunasta vanteen keskelle joka nurkassa 310 mm. Tänään vaihdettiin 235/30/20" tassut alle (vielä 5 mm spacereilla). Voin kertoa, että raapii aika huolella joka nurkasta. Viime kesänä ei ottanut sentään kiinni ku takaa välillä (jos siis istui kaksi aikuista takana), mutta ilmeisesti uusien renkaiden korkeampi kulutuspinta yhdistettynä jousien pieneen "asettumiseen" alemmaks teki tuosta nyt mahdottoman ajettavan. Pari senttiä täytyis saada raapastua ylemmäks, jotta saa tän v-käyrän alemmaks ;=)

                    Comment


                    • Vanha.
                      Viimeksi muokannut jeremiah; 27.5.2009, 00:13.

                      Comment


                      • Noniin uudet vanteet speksein 8,5x19", 5x112 ET 35 tuli nyt alle. Nakit niiden päällä on 19/235/35. Autona A4 2.0Tq -06. Hemmetti ku menee vaikeaksi nyt päättä minkä sarjan laittaisi tilaukseen. Itsellä kun ei ole mitään omakohtaisia kokemuksia näistä ja ottaa hieman päähän jos valinta ei osu aikalailla täysin nappiin. Lähtökohta kun on tosiaan, ettei auto saa olla kuin kivireki, eikä se myöskään tule mihinkään kisa/rata-ajoon. Jämäkkä varmasti saa olla, mutta myös todella miellyttävä normiajossa. Minkä nyt hemmetti tilaisi. Eibach ja KW2. Sanokaa nyt fiksummat ja kokeneemmat kumpaan päätyä :P.

                        Comment


                        • Mulla on AP:n korkeussäädettävä sarja ja se vastaa mukavuudeltaan S-Line -alustasarjaa. Ajoltaan se on kuitenkin parempi, saattaa johtua myös maavaran pienentymisestä. Jäykkyyssäätöjä ei mulla ole, mutta ei mielestäni tarvitakaan. Suosittelen. Rengastus on mulla täysin samoin speksein kuin sulla. Jännittävää tosin, että auto oli epämukavampi 16" 205/55 talvikiekoilla kuin 19" kesiksillä. Pomppi ikävästi töyssyissä. Ilmeisesti korkeaprofiilisempi rengas pompotti muuten jäykkää alustaa/autoa. Vaihto 225/45/17 talvikumeihin auttoi kummasti.


                          Kummatkin noista ylläolevista on hyviä, ota halvempi tai vaikka kivemman värinen. Vikaan et voi mennä.

                          Comment


                            Kaverille laitettiin eibachin pro street s 3,0tdi quatroon toss pari viikkoa sitte. Se ainakin oli arkiajossa todella asiallinen ja saa haluttuun korkeuteenki.....toki hintaa oli vajaa 900€

                            Comment


                            • Itsellä Eibach Pro Street-s alla kuukauden päivät. Mukavamman tuntuinen kuin vakio s-line alusta reippaammallakin tiputuksella (vähemmän pintakova). Ei pahemmin kallistele, ohjaustuntuma loistava ja isommat töyssytkin nielee asiallisesti. Suosittelen.

                              Comment


                              • Kovin tuntuu pojat kehuvat Eibach Pro Street-S:ä. Pekka onko sulla autostas kuvia nuo alla? Niin ja eikös tuo ole korkeus-säädettävä?

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viesti
                                  Kovin tuntuu pojat kehuvat Eibach Pro Street-S:ä. Pekka onko sulla autostas kuvia nuo alla? Niin ja eikös tuo ole korkeus-säädettävä?
                                  Mulla on tuo alusta, täällä pari kuvaa. Ja on korkeus-säädettävä.

                                  Comment


                                  • Hamin auto näyttää kyl hemmetin hyvälle. Harmi että sulla 18". Mikähän ois optimaali pudotus edestä ja takaa omalle. Vanteet kun tosiaan 8,5x19", 5x112 ET 35 ja nakit niiden yllä ovat 19/235/35.

                                    Comment


                                    • Miten KW 2:ssa tapahtuu vaimennuksen säätö edessä ja takana, tarviiko iskarin/tolpan ottaa irti?

                                      Comment


                                      • Katso Jeremiah tuolta ylempää tästä ketjusta, siellä on omastani kuvia missä on tuo KW V2 alla. Mulla on samankokoinen rengastuskin.

                                        Comment


                                        • Race! Sulla oli noi madallukset takana ja edessä 320mm, mutta korjaa olinkin väärässä. Olin lukevinani jostain, että tuppas lokareihin aikalailla raapia jos oli vähänkin kyydissä porukkaa tai lastia kontissa? Tahdon hyvät madallukset, mutta niin, että autossa voi olla myös vaikka 4 immeistä ja pari koffin casea mökille ajelles, ilman raah raah ääntä lokari/renkaista :).

                                          Comment


                                          • Tahdon hyvät madallukset, mutta niin, että autossa voi olla myös vaikka 4 immeistä ja pari koffin casea mökille ajelles, ilman raah raah ääntä lokari/renkaista :).
                                            Jos nyt kerran olit korkeussäädettävää sarjaa ostamassa, niin säädät sen sille korkeudelle että ei kuorma päällä raavi. Toki ennen mökkireissua voi autoa korottaa vaikka sen 1-2 cm.

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viesti
                                              Race! Sulla oli noi madallukset takana ja edessä 320mm, mutta korjaa olinkin väärässä. Olin lukevinani jostain, että tuppas lokareihin aikalailla raapia jos oli vähänkin kyydissä porukkaa tai lastia kontissa? Tahdon hyvät madallukset, mutta niin, että autossa voi olla myös vaikka 4 immeistä ja pari koffin casea mökille ajelles, ilman raah raah ääntä lokari/renkaista :).
                                              En mä nyt voi sanoa että raapii aikalailla, on ollut kyllä kyydissä neljäkin ihmistä ilman raapimista, suurimmat ongelmat tulee isoista heitoista/pompuista. Raaputtaminen johtuu osaltaan myös siitä, että alustaa ei ole jäykistetty ollenkaan. Ja kyllä mä tuolla olen sentään mökillekin päässyt jopa juhannuksena kun takahutlari oli täynnä erinäköisiä elintarvike- sun muuta oheistarpeita. :)

                                              Comment


                                              • Toki ennen mökkireissua voi autoa korottaa vaikka sen 1-2 cm.
                                                Kannattaa laittaa kyllä suoraan siihen korkeuteen, millä pärjää suurimman osan ajasta. Mulla oli ex-ässässä KW variant 1 alusta. Ainakin siinä tuo säätäminen oli sen verran hankalaa ettei sitä joka vl. mökkireissun takia todellakaan viitsinyt ruuvailla..Tai ehkä olen vaan laiska jamppa.. ; )

                                                Comment


                                                • Kuikelo. Juuri näin. Max madallus, mutta niin, että lastia saa kanssa ihan buenosti (4 aikuista ja takakonttiin mökkikamat safkoineen) ilman raah raahheja. Helvetti sitä nyt viitti alkaa nostelee ja laskee autoa reissujen mukaan :D.

                                                  Comment


                                                  • Toki ennen mökkireissua voi autoa korottaa vaikka sen 1-2 cm.
                                                    Tuo ei ainakaan minun H&R alkuperäisillä korkeuden säätö palikoilla onnistu kovin helposti. Pitää repiä koko jousi irti takaa, että voi nostaa perää. :)

                                                    Nyt olen tosin tehnyt uudet palat itelle ja takaa voi säätää korkeutta helposti.

                                                    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...2&postcount=56

                                                    Autonhan saa matalaksi jos vanteet on maltillisella ETllä. Ja kumit 225 leveät. Toki kaikki haluaa vanteet mahdollisimman ulos joten pieniä kompromissejä joutuu tekemään korkeuden suhteen. :)

                                                    Comment


                                                    • Kannattaa laittaa kyllä suoraan siihen korkeuteen, millä pärjää suurimman osan ajasta. Mulla oli ex-ässässä KW variant 1 alusta. Ainakin siinä tuo säätäminen oli sen verran hankalaa ettei sitä joka vl. mökkireissun takia todellakaan viitsinyt ruuvailla..Tai ehkä olen vaan laiska jamppa.. ; )
                                                      Toki näin jos siellä mökillä käydään joka viikonloppu, silloinhan se kuuluu normaaliin ajoon. Tarkoitin lähinnä satunnaista 1-3 kertaa kesässä mökkeilyä ;)

                                                      Comment


                                                      • Mistähän päin euroopaa lähtis Eibach Pro Street-S sarja kaikkein huokeimpaan hintaan?

                                                        Comment


                                                        • Kovin tuntuu pojat kehuvat Eibach Pro Street-S:ä. Pekka onko sulla autostas kuvia nuo alla? Niin ja eikös tuo ole korkeus-säädettävä?
                                                          Parit kuvat...

                                                          http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=462

                                                          http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...0&postcount=13

                                                          Tuossa parkkihallikuvassa kontissa on tavaraa, joten perä hieman alhaalla.

                                                          Kävin jopa muutoskatsastamassa alustan. Taisi olla 330mm kaaresta -> keskiöön. Eikä raavi mistään. Täydellä kuormalla en ole tosin tuolla madalluksella vielä ajellut.

                                                          Mistähän päin euroopaa lähtis Eibach Pro Street-S sarja kaikkein huokeimpaan hintaan?
                                                          Itse hankin Suomesta, kun rupes kesä lähenee ja linnut laulaa...vittu mikä krapula.

                                                          Comment


                                                            Saksasta/enkuista löytää halvimmalla satsin tonennäköisesti.

                                                            Comment


                                                            • Linkkiä, linkkiä, pojat, kiitos. Ne sinipohjaiset saksankieliset sivut ei taivu minulta :(, eikä sielä taida olla nappia english?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X