Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B4 korisen alustavaihtoehdot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B4 korisen alustavaihtoehdot

    Elikkä tässä oon nyt miettiny pääni puhki tuon oman projektin rakentelun suhteen kun alusta tarttis hommata. Muutama kyssäri siis.
    Etuvetonen vehje kyseessä ja säädettävää alustaa kaipais.

    -B4 80 4/5 sylinteristen ja V6 koneisten tolpat, onko niissä eroja? Olka-akselit on erit mutta mites ne tolpat?

    -Quattron ja etuvetosen takatolppien erot. Yläpään kiinnitys ilmeisesti sama koriin niin sitä oon miettiny et mahtaisko quattron takapään tolpat saada muokattua etuvetosen takapäähän.

    -Millasia alustaratkaisuja muilla etuvetosen kasikymppisen omistajilla on? Onko heittää kuvia tänne?

    Etuvetoseen on muutamaa säädettävää alustaa tarjolla mutta esim ta-teknikin alustat ei oikeen sytytä.

    #2
    Ainoastaan S2:ssa on erillaiset etutolpat. Quattron takapää ei sovi etuvetoon.

    Comment


      #3
      Mulla on B4:ssä Lowtecin coiloverit. Mulla on quattro mutta ne näyttäis myyvän sarjaa etuvetoiseenkin.

      Ei ole mikään erityisen halpa mutta vaikuttaa yhen kesän perusteella ihan asialliselta. Saa tarpeeksi matalaksi jos sellasesta tykkää. Talviajosta ei kokemusta kun vaihoin vakiotolpat talveksi että saa enemmän maavaraa eikä huvittanu muutoskatsastaa (katsastus talvella).
      Viimeksi muokannut Fenrir; 7.2.2018, 13:10.

      Comment


      • #4
        Täälläkin löytyy Lowtecin coilisarja. Kyseessä siis B4 etuveto 2 litran koneella. Millasta madallusta haet ja mihin tarkoitukseen? Kuvia löytyy tarvittaessa.

        Comment

        Working...
        X