Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 4f sedan takaluukun avautuminen sähköisesti?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 4f sedan takaluukun avautuminen sähköisesti?

    onko kukaan tehnyt tähän 4f mallin sedaniin sähköisesti avautuvaa takaluukkua. kattelin tossa yks päivä ku kävin paikallisessa audi liikkeessä niin uutta a6:sta. siinä oli auton sisällä katkaisin ja siitä painamalla napsahti takaluukun lukko auki ja luukku aukesi ihan käsin koskematta. saranoissa en huomannut oikeen mitään eroa tähän mun malliin mutta onko ne kaasuiskarit vain voimakkaammat että jaksaa työntää sen luukun auki itsestään??

    olis vaan ihan näppärä varuste jos on kädet täynnä ostoksia niin ei tarvi alkaa luukkua vielä käsin nosteleen.
    Viimeksi muokannut jarkkojh; 15.10.2010, 16:24.

    #2
    Ja tuo on ainut lisävaruste Audin listalla, joka oikeasti on halpa. n.90e :) Avanttiin sitten pikkaisen enemmän, n. 1100e. Tuo 90e hintakin kielii, ettei paljon kaasua/jousta kummempaa voi olla

    Comment


    • #3
      Pelkästään tiukemmat iskarit ja ehkä jouset. Jos joku viitsii perhealbumista selata, niin varmaan osanumerotkin selkiää nopeasti.

      Ne joilla tuo on speksattuna kiroilevat muuten sitten sitä että sitä luukkua on pirun hankala saada kiinni, kun se on jäykkä. Farmarissahan sitten on sähkömoottorit, joten tilanne on hiukka toinen ja toimiikin oikeasti apuna.

      Comment


      • #4
        Ne joilla tuo on speksattuna kiroilevat muuten sitten sitä että sitä luukkua on pirun hankala saada kiinni, kun se on jäykkä
        Mulla oli viikon ajossa A4 B8 jossa oli tommonen itsestään aukeava luukku ja se todellakin oli hankala saada kiinni. Käytännössä se ei kertaakaan sulkeutunut kun veti kiinni sieltä luukun sisältä, aina piti painaa ulkopuolelta lisää vauhtia.

        Comment


          #5
          Näinhän se on, että varsinkin sedanissa avautuminen on helppo toteuttaa. Napista sulkeutuminen on sitten se kalliimpi versio ;)

          Comment


          • #6
            kyllä mulla aukee luukku nappia painamalla.........rasvasin vaan luukun saranat...

            Comment


            • #7
              mulla aukeaa nappia painamattakin näin talvella... alkaa jo kyrsiä moinen, kun ei koskaan voi luottaa, että pysyisi kiinni...

              Comment


              • #8
                Sähkötoimisen takaluukkuun ohjelmointi.

                Elikkä autona on 2011 A6 avant sähkötoimisella takaluukulla. Auton ostaessa luukku avautu täysin auki ja kun laitoin suksiboksin katolle niin ohjelmoin sen avautumaan vain osittain. Nyt kun olen ohjekirjan mukaan käsin avannut luukun ihan auki ja lukinnut asennon niin silti se jää hieman liian alas eli voisi avautua enemmän.
                Eli kysymys kuuluu että voiko kotikonstein luukun ajaa jollain systeemillä täysin auki jotta voisi sen asennon sitten lukita käyttöön?

                Olikohan tarpeeksi sekavasti selitetty..

                Comment


                  #9
                  Oletko siis käsin nostanut luukun niin ylös kuin se vain nousee ja opettanut tämän asennon sillä sulkunapilla? Veikkaisin, että kaasujouset vähän väsyneet ja ei siksi jaksa nousta ihan ylös asti omin avuin. Jos ovat alkuperäiset, kokeilisin niiden uusinnalla.

                  Comment


                  • #10
                    Oon käsin nostanu niin ylös ku menee mutta silti jää alemmas ku ennen avautumisasennon muutosta. Oli sama ongelma edellisessä 4f:ssäkin.

                    Comment


                    • #11
                      Onnistuu vcds ohjelmalla asettaa raja-arvon luukulle. Tällä konstin sain omasta 4f:stä aukeamaan luukun ylös asti.

                      Comment


                      • #12
                        voisko saada tarkemmat ohjeet miten vcds ohjelmoida luukkua?

                        Comment

                        Working...
                        X