Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja KimmoH
    kuka klubilainen ajeli puol 8 maissa joensuun keskustassa b5 avantilla? kilvenalunen oli ainakin takana, Ite ajelin hetken aikaa persiissä.
    Taisin minä olla. Käännyit torilta perään, ja ajelit niinivaaralle asti perässä?

    Comment


    • Kaarinantiellä tuli tumman vihreä RS2 (?) vastaan ilman etukilpeä.. oon tainnu joskus nähdä kyseisen laitteen myös Hifikonex:n pihalla. Klubilaisia?

      Comment


      • Lahdessa ennen rautatieasemaa musta puhdas S4 B5 avant kromipeileillä matkalla kohti keskustaa Helsingin suunnasta. Puolen viiden maissa suurinpiirtein.

        Comment


        • Eilen 9.4 motestin pihassa hopeinen B6 sedan klubikilvenalusilla ja s-line mausteilla. Kuskia ei toki näkynyt :)

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja tw74 Näytä viesti
            Taisin minä olla. Käännyit torilta perään, ja ajelit niinivaaralle asti perässä?
            Joo käännyin ja ajelin perässä Niikan s-marketille asti.

            Comment


              klubikilvenalusella varustettu harmaa TT cabriolet hardtop-katolla Mannerheiminkadulla parkissa ennen puoltapäivää. Kenenkäs se nyt olikaan...?

              Comment


              • Tänään aamulla oli Oulun Alppilan katsastuskonttorilla sininen b6 sedani ja tuli myöhemmin Alppilan Seon kohdilla vastaan. Kohtuu korkeat ja kiiltävät huulivanteet alla, tarkemmin ei ehtiny katella. Foorumilaisia?

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viesti
                  klubikilvenalusella varustettu harmaa TT cabriolet hardtop-katolla Mannerheiminkadulla parkissa ennen puoltapäivää. Kenenkäs se nyt olikaan...?
                  Hep, olin vaihteeks liikenteessä porukoiden kesälelulla. Tällä viikolla varmaan lähtee pipo pois ja kesä rinkulat alle..

                  Comment


                  • Taas Kajaanissa vastaan tuli Osuuspankin kohdalla liikennevaloissa tumma D2-sarjan A8 tai S8. Vähän kallistuisin itse tuon ässämallin puoleen, kun näytti pienen matkan päästä olevan keulassa ja perässä jotain ässä lätkää ja maskikin vaikutti olevan ässäläisestä.

                    Kuka tunnustaa omakseen? Muutenkin Kainuun kaikki kerholaiset ässineen (ja miksei muine malleineenkin) olisi mukava saada joskus kokoon samaan paikkaan ja turinoida hieman.

                    Comment


                      Tänään aamusella Koskelantiellä hopea A3:n kilvenalusella ja tais olla ledi rekkarinvalot ainakin. Kääntyi sinne kättärin suuntaan, itse ajelin perässä ja jatkoin Mäkelänkadulle.

                      Comment


                        Aivan kuin olisi Okkimin "RS Blue WB S4" tullut Lahdentiellä, Karkunvuoren-tunnelin kohdilla viereisellä baanallla vastaan tänään hieman ennen klo 17? Vai näinkö omiani?

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                          Tänään aamusella Koskelantiellä hopea A3:n kilvenalusella ja tais olla ledi rekkarinvalot ainakin. Kääntyi sinne kättärin suuntaan, itse ajelin perässä ja jatkoin Mäkelänkadulle.
                          Jos oli jotain puoli yhdeksän aikoihin, niin siellä päin kävin työreissulla. Pari työkaveria oli kyydissä ja siksi alla oli tuo joukkokuljetin.

                          Comment


                          • Nummelassa pongattu musta S4 sedan.

                            Comment


                              Valkoinen b6 sedan joenzuussa raatekankaantiellä tokmannin kohdilla ajeli vastaan noin klo. 16.20 ja siirtokilvet oli ikkunassa.

                              Comment


                              • Puolisen tuntia sitten Paltamossa k-marketin risteyksen kohdalla musta rs6 c5 tai ainakin korisarjalla varustettu tavallisempi malli. Nopealla silmäyksellä en tajunnut katsoa oliko clubi kilvenalusia. Teinejä vaikutti olevan täynnä.

                                Comment


                                  Musta RS2 Lappeenrannassa teknillisen yliopiston parkkiksella. Oli siinä ainakin vielä kun ite lähin vähän ennen seitsemää. Kuka tunnustaa?

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viesti
                                    Jos oli jotain puoli yhdeksän aikoihin, niin siellä päin kävin työreissulla. Pari työkaveria oli kyydissä ja siksi alla oli tuo joukkokuljetin.
                                    Juurikin niihin aikoihin, ja tais vieläpä kolme henkiliöä olla kyydissä, eli voinee bongauksen varmistaa 99.99999% varmuudella :)

                                    Comment


                                      Kaarinantiellä tuli tumman vihreä RS2 (?) vastaan ilman etukilpeä.. oon tainnu joskus nähdä kyseisen laitteen myös Hifikonex:n pihalla. Klubilaisia?
                                      Olin testaamassa pysyyko vaihdettu puskuri ja hihnat paikallaan, pysyi ne. Ainut minkä sain rikki oli ahtopuolen letku. Ja klubilaisia ollaan juu.

                                      Comment


                                        Pitikö siihen mennä laittamaan se käytetty klemmari? :)
                                        Viimeksi muokannut 8866; 11.4.2012, 21:47. Perustelu: ^merkkiä ei käytetä, quote on sitä varten.

                                        Comment


                                          Olikos klubilaisia matkalla sinisellä rs6:lla kuusamosta kajaaniin päin sunnuntaina 9-10 aikoihin? Tultiin pidemmän matkaa perässä. :)

                                          Comment


                                          • Kuka tunnustaa?

                                            Tänään tuli pyörähdettyä huoltokäynnillä Volvon truck centerillä.
                                            Attached Files
                                            Viimeksi muokannut makekake; 11.4.2012, 18:30.

                                            Comment


                                              TT-RS, hopean harmaa (mustalla katolla) röhisteli lepuskin paikkeilla Micrasta ohi tuossa 14:20

                                              Comment


                                                Tänään (11.4) Jyskän varastomyymälän pihassa oli tummansininen B5 farkku klubi- ja torsen inside- tarroilla varustettuna. Itse olin liikenteessä tuolla pakoputki vammaisella typ89:llä.

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viesti
                                                  Liikkuuko perrierin ex b7 Tampereen suunnalla?
                                                  En tiedä mihin päin auto on päätynyt, mutta kyseessä siis tämä yksilö VAZ-***

                                                  Comment


                                                    VAZ-*** päättyi näköjään toijalan suuntaan jonkun naishenkilön omistukseen.

                                                    Comment


                                                      vpj Peltopuro bongattu Peurungassa palaverissa.

                                                      Melkein tuli täydet p-johdannaisia sanoja ;)

                                                      Comment


                                                      • Juuri minuutti sitten Keravan kohdilla lahdentiellä ohitti b7 2.0tdi kilvenalunenki oli HOY-XXX. Itse ajoin tipunkeltaisella ducatolla.

                                                        Comment


                                                        • Välillä espoo - turku - espoo tuli bongattua 2x punanen S2 toisessa tarrakilvet, Ur-S6, s6 c5, S5 sekä Ferrari F430

                                                          Comment


                                                          • Musta RS 5 audi RUSSIA:n kilvillä bongattu oulun ytimessä eilen päivällä

                                                            Comment


                                                              Olikos joku foorumilainen tankkaamassa Rauhankadun Shellillä about puoli kymmenen aikaan illalla tummansinistä B5:sta? Älyttömän hieno väri oli ainakin. Itse olin kanttiquattrolla paikalla ja notkuin siinä oven edessä muutaman kaverin kanssa.
                                                              Jani ajoi aamulla vastaan. Laitahan siihen puhelimees äänet päälle.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X