Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Madallusjousien valinta, A4 B6 quattro

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Madallusjousien valinta, A4 B6 quattro

    Kumpi sarja pitää tilata mun nelkkuun.? akselimassat 1080/1135

    Pro-KitAUDIA 4 (8E) Avant1.8 T quattro, 2.0 TFSI quattro 09.01 -1090 kg1150 kg E10-15-003-11-2230

    Pro-KitAUDIA 4 (8E) Avant1.8 T quattro, 2.0 TFSI quattro, 3.0 quattro, 3.2 FSI quattro, 1.9 TDI quattro09.01 -1165 kg1150 kg E10-15-003-12-2230

    Pitänee vissiin valita toi ylempi kun on noi aksemassat suht samat vai miten on?

    //Otsikkoa paranneltu. -Mode
    Viimeksi muokannut Teemu M; 6.3.2007, 07:30.

  • #2
    Juu ei ainakaan alempaa. Siinä etuakselimassa jää kyllä niin alakanttiin sulla, että ei hyvä tule.

    Comment


    • #3
      Jouset

      Ylempi oli tosiaan oikea vaihtoehto. Varmistin asian vielä maahantuojalta.
      Kiitoksia vastauksesta.

      Comment


        #4
        akselimassat 1080/1135
        Mielenkiintoista, enpä ole tosiaankaan koskaan ajatellut, että painojakauma on takapainoinen.

        Comment


          #5
          Tuo takapainoisuus on varmaan vasta täyteen lastattuna.

          Comment


          • #6
            Auto on molemmilla S-line paketeilla ja tuolla 20mm sport alustalla. Noilla pro kiteilla sais vielä muutaman millin lisää alaspäin.

            Mulla oli entissä nelkussa noi samat jouset ja vakioiskarit ja hyvin ainakin pelitti sen aika mitä oli auto mulla (2,5v)
            Kw var2 on edelleen mielenpäällä mutta niin tyyri niin tyyris :)

            Comment


            • #7
              Noi Eibachin Pro-kitit on omasta mielestä oikeasti hyviä, hintansa väärtejä sanoisin.
              Ne madaltaa juuri sopivasti omaan silmään ja siten, että sillä voi vielä ajaa samoissa paikoissa missä ennenkin.
              Turha lullamaisuus katoaa mutta ei liiaksi.
              Kokemukset 3B Passatista ja profiilin A6:sta.
              A4:ssä Cobrat, etupää keinuu kuin vene aallokossa ja takapää on kuin olis rautatangot hitsattu sinne. Ei niinku ollenkaan satsattu noiden jousien kehittelyyn.
              Kesällä saa toivottavasti Eibachia sinne tilalle.

              Comment


              • #8
                Juu mulla on siis se sport alusta (1BE) en kai muuten laittaisi toisia 30 mm madallusjousia :)

                Tottakai ne lyhentää vakioiskareiden ikää, mutta siinä vaiheessa kun on fiskarit finito voidaan jo ostaa vaikka se kv var2.

                Comment


                • #9
                  Niin minäkin luulin kun auton ensi kertaa näin että kyllä siinä on 1BV alusta.
                  Mutta pitänee uskoa huoltokirjaa kun ovat sellaiset laput sinne liimanneet.

                  Comment


                    #10
                    Ihan normaali kombinaatiohan tuo on B6 mallissa.

                    Comment


                      #11
                      Olen kyllä törmännyt 1BE juuri 2004 malleissa (tutullakin on ja siitä riittää kuittailua...)

                      Comment


                      • #12
                        Madallujouset

                        [COLOR=black]Pistin jousien tilaamisen hetkeksi jäihin ja viking loton vetämään tälle iltaa :)[/COLOR]

                        Jospa sitä raskisi sit tilata vaikka sen kw var 1 sarjan tuolta kitupiikin kautta kun tarjoavat kotiinkannettuna 969? hintaan.

                        Saapanhan sit ainakin mielensä mukaan madaltaa 35-60mm

                        Mistäs on porukat kyseisiä sarjoja tilanneet ja mihin hintaan..?

                        Comment


                          #13
                          www.reifenversand.com tarjoaa H&R:ää edullisesti
                          Viimeksi muokannut Jyppe; 8.3.2007, 13:38.

                          Comment

                          Working...
                          X