Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A6tonen tais pyyhältää Pasuunalla ohi bändilän liikennevaloissa. Yhden-puol kahden aikoihin...

    Comment


    • Juu, siinähän minä hetken perässä viihdyin.

      Enpä kyllä tiennyt, että olit sinä. Mutta nyt tiedän :)

      Comment


        Liikkuuko perrierin ex b7 Tampereen suunnalla? Olin näkevinäni punaisen b7 jossa iso lisko kontissa ja quatto tarrat oven alalaidassa.

        Comment


        • BAD-4 bongattu tänään seinäjoen maasillan kohdassa

          Comment


            helmut tais olla b7 avantilla parkissa jns carelicumin edessä tänään noin klo. 20.20.

            Comment


              Hopea B5 S4 Hämeenlinnassa hämeensaaren mäkkärin parkissa. Siisti kuntonen laite!

              Comment


                Tumma urssi sedan itäväylällä, käännyit teboilin kohdalta vartioharjuun päin. Minä jatkoin matkaa sillä punaisella, hakkas esp viereisellä penkillä niin pahasti vastaan että en pysynyt kyydissä mukana. :)

                Comment


                  9-tiellä Kaukajärven kohdalla vastakkaisella kaistalla bongattu imola yellow B5 S4 Avant tänään klo12. Nostin lapasta, mutta tuskin näkyi kunnolla toiselle puolelle jakajaa :)

                  Comment


                  • Tampereen ohitustiellä eilen vähän klo 17 jälkeen APR-tarroitettu TT meni ohi nokka kohti pohjoista. Klubin kilvenalusetkin löytyi.

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viesti
                      Tampereen ohitustiellä eilen vähän klo 17 jälkeen APR-tarroitettu TT meni ohi nokka kohti pohjoista. Klubin kilvenalusetkin löytyi.
                      Minä olin ! ajelin töistä kotio !

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja hauskaa kaasulla Näytä viesti
                        Minä olin ! ajelin töistä kotio !
                        No morot vaan sinne! Rouva bongasi sut taustapeilistä jo hyvissä ajoin ennen kuin ehdit rinnalle. Itse istuin repsikan paikalla ja nautin matkan teosta.

                        Comment


                        • Kukas ajeli C4 100 avantilla tossa tunti sitten V12 pitkin. Käännyit nastolaan. Olin samanlaisella audilla sun takana...

                          Comment


                          • Upea ja hopea A4 Cabrio tummansinisellä katolla bongattu Mikkelän ABC:n risteyksessä, rekkarilla bou-xxx. Ei ollu klubikilpiä takana tai sitte oon muuten vaan sokea (ei sinäänsä yllättäis). Hetken ajoin konsernin toisella cabilla perässä kunnes käännyit kehä-III:lle.

                            Comment


                              Tumma sedan urssi tuli Vammalassa vastaan. Lapanen nousi defaulttina vaikken yhtään tiennytkään kuka vastaan ajoi.

                              Comment


                                Tänään ysitiellä tuli Längelmäen seutuvilla vastaan musta A6 4F avant, jossa musta maski, viime kevään penkkipäivien pohjalta veikkaisin Ville Ahonen?

                                Sen lisäksi pari B7 avanttia abaut Hankasalmi-Suonenjoki välillä tuli vastaan: ensin oli harmaa matalanlivakka, jossa ei kattokaiteita. Vähän tämän jälkeen tumma/musta, jossa jotkut kirkkaan väriset vanteet alla, sattuivatko olemaan kerholaisia?

                                Comment


                                • Tänään perjantaina tuossa Tampereen motarilla Hyvinkään kohdilla puoli kolmen aikaan Helsingin suuntaan tuli Imola keltanen S4 B5 farkku. Itse tolla profiilin B6 farkulla tuli toiseen suuntaan lapanen pystyssä...

                                  Comment


                                  • Tänään keskipäivällä Raahen Citymarketin perheparkissa vierekkäin valkoinen S3 mustalla katolla ja punainen C6 avant s-line ja quattro merkeillä.
                                    Jotenkin erottuivat rivistä.

                                    Comment


                                      Kenes klubilaisen vihreä c5 a6 avantti äsken mössön pihassa?

                                      Comment


                                        Musta A4 (S4?) B5 turengin nesteellä tankilla, ohimennen tuli vilkastua. Tais olla vielä clubin kilven aluset, rekkari FFU-XXX

                                        Comment


                                        • kuka klubilainen ajeli puol 8 maissa joensuun keskustassa b5 avantilla? kilvenalunen oli ainakin takana, Ite ajelin hetken aikaa persiissä.

                                          Comment


                                          • Sattuko joku foorumilainen olemaan just Pyhäjärven abc:llä. Tuntomerkkeinä punainen b5 A4 1.9, kilventaustoja ei ollu, rekkari BIU-XXX??

                                            Comment


                                            • Taisin ajella myös samassa letkassa sun perässä?

                                              Comment


                                              • Tommi: joo ainakin samanmoinen baijerilainen tuli niikalle asti perässä.. Terve vaan.

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja Spertsa Näytä viesti
                                                  Tänään keskipäivällä Raahen Citymarketin perheparkissa vierekkäin valkoinen S3 mustalla katolla ja punainen C6 avant s-line ja quattro merkeillä.
                                                  Jotenkin erottuivat rivistä.
                                                  Jep. Tultiin pikkuässällä käymään kotipuolessa pääsiäislomalla. Bongasin itsekin kauppareissun jälkeen tyylikkään B8 s-line avantin viereisessä parkkiruudussa.

                                                  Comment


                                                    BAD-4 bongattu tänään seinäjoen maasillan kohdassa
                                                    Clubilainen, nurmossa asuva automaalari. Saatat tietää. En huomannu kysyä paljoko voimaa on otettu, ku tuossa männä viikolla kävin luetuttamassa vikakoodit.

                                                    Comment


                                                    • Illalla Jyväskylän keskustassa ajeli edellä kilvenalusilla varustettu tumman sininen (?) varmaankin ihan juuri puunattu B6. Ite olin perässä harmaalla B7:lla. Kukas?

                                                      Comment


                                                      • Minä. Tampereelta juuri tulin ja hotellia etsittiin. Ajoliikkeistä varmaan huomasit. :) Ja joo, huuhtasin auton ennen reissua, oli tosin jo aika likainen ;) Moro vaan!

                                                        Comment


                                                        • Joo, aattelin että varmasti turisti, kun näyttää vilkkua noin hövelisti. (:

                                                          Comment


                                                          • Juu tiedän kyllä kaverin,molemmilla veljeksillä kovetut pirssit. Voimaa kyllä pitäis löytyä.

                                                            Comment


                                                              bongaus

                                                              joo munhan se bad-4 on. kyl sielä on voimaa kivasti rammo. toki vasta nyt vkonloppuna kävi säätäjähemmo kylässä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X