Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2-->typB5A5?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Huomenta. Riippuu varmaan miltä haluaa että katto sitten näyttää. Mö visuloisin taas et natsaa ihan hyvin ku rajaa kourujen ulkoreunaan. Tosin pilarien kanssa linja ei kohtaa niinkun sanoit. Jostain kulmasta panoramakatolta tua näyttää :). Musta väri on suoraan linjaston suora musta ei sävytyksiä eikä kiteitä.

    Comment


    • Jos jollain on täällä lähistöllä b7 tai b8 audin takapuskuria irti ni mielellään mallaisin sitä. Ei viittis ostaa viiden huntin puskuria ilman minkäänlaista tietämystä työmäärästä minkä teettää. Jokatapauksessa sen palottaa sitten joutuu.

      Comment


      • Onkos mitään tapahtunut tällä työmaalla? Olisi mielenkiintoista nähdä kuvia tämänhetkisestä tilanteesta.

        Comment


        • Ovet ja loksut on paikalla..toi takapuskuri nyt vielä mietityttää. Jos sais jostain a5 puskurista vähän mittaa et natsaako leveydestä lainkaan tuohon.

          Comment


          • Ei varmaan auta mennä muuta kuin mittailemaan parkkiksille. Itsekin jouduin mittailemaan B6:n takakontin levelyksiä yleisellä parkkiksella kun sanoivat takakontin lipan mitoista ei oota, kun ajattelin laittaa sen typ89:iin.

            Comment


            • Tosi upee coupe!

              Comment


              • Mitäs tälle kuuluu taas vaihteeksi?

                Comment


                • Samalla mallilla on. Värit päällä odottaa kasausta ja takapuskuri asia on edelleen auki. Kyllä jo mielessä kävi, että hyvällä tarjouksella tästä voisi luopua semmoiselle kenellä aikaa riittää hommalle ja hyvää makua. Mutta jotenkin taas ei malttaisi luopuakkaan.

                  Comment


                  • Älä ihmeessä luovu! Itsellä on ollut monet kerrat sama tilanne ja ajatus mielessä. 2006 alotin ja edelleen kesken. Luonteeltani olten todella vaihtelevaa tyyppiä, mutta silti olen aivopessyt itseni rakastamaan omaa projektiani. Niin uskomattomalta kun se tuntuukin. Sekin vielä päälle, että kaverit menevät ja tulevat omilla autoillaan millon haluaa, mutta minä olen lähes koko projektin ajan joutunut lainaamaan autoa, olin sitten töissä tai vapaa-ajalla. Mutta ainoa visioni on saada projekti valmiiksi. Sekin vielä rokottaa, että olin päättänyt saada auton valmiiksi ennen kuin lahden vaihto-opiskelemaan, mutta aika hilkulle jäi, nimittäin kasausta vaille. Nyt välimatkaa on tuhansia kilometrejä, mutta silti ajattelen liiankin usein projektiani ja sen valmistumista. Toisin sanoen olen kehittäny ikään kuin pakkomielteen itselleni omasta proejtektistani. Jos minä (mielipiteiden ja mielihalujen vaihteluiltani) pystyn tekemään sen, niin sinua tuntematta uskon sinunkin pystyvän. Itsekin rakensin autoani liiankin intohimoisesti vuorotyön ja sadan muun asian ohella. Tsemppiä!

                    Comment


                    • Joo ei tätä kannata pienen motivaatiopuutteen takia myydä. Rakennahan ite loppuun, kyllä se sieltä tulee.

                      Comment


                      • Jos jotakuta kiinnostaa tämä projekti viedä loppuun, niin saa yrittää vakuuttaa minut myymään tämän hyvän kotiin. Itsellä ei vaan aika riitä.

                        Comment


                        • Pistin Autoprojektin myynti osastolle!

                          Comment


                          • Elä hyvä mies myy kenellekään pilattavaksi, esim. pidät taukoa ja talvella jatkat. Kuitenki syksyllä alkais vituttamaan kun ei enään tallista löydy. Aivan mahtava peli tulossa kunhan pinnistät loppuun asti! :)

                            Comment


                            • Auto on edelleen myynnissä jos joku on projektia vailla..kysymyksiä ja tarjouksia voi laittaa juujokin (at) gmail.com

                              Comment


                              • Itselle tuli kaupungin vaihto eteen. Uusien työkuvioiden vuoks autosta pitää luopua. Autolla ja minulla on 300km väliä. Ja tiloja ei täällä ole auton rakenteluun. Samaan hintaan maalautan muut puuttuvat osat lukuunottamatta puskureita. Etupuskurissa vielä hieman pohjatöitä ja takapuskuria kokonaan vailla tosin aihion saa mukaan.

                                Comment


                                • Mitäs tälle projektille nykyään kuuluu? Onko auto saatu myytyä vai onko se vieläkin vailla uutta omistajaa?

                                  Comment


                                  • Kyllä auto löytyy vielä. En ole jaksanut yrittää sitä myydä, koska en usko että sille ostajaa löytyy. Pitäisi olla juuri oikeanlainen harrastaja joka autosta olisi kiinnostunut. Luulen et pidän tämän itsellä. Ja rakennan sitten siinä vaiheessa loppuun kun aikaa taas riittää. Toki jos joku on kiinnostunut niin saa yrittää vakuuttaa mut siitä että myisin juuri oikealla henkilölle.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X