Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Turbo varastettu kouvolassa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Turbo varastettu kouvolassa

    Juu eli varas vienyt mun projekti autosta Kouvolassa Kuusankoskella moottorin kupeesta turbon, auto seisoi katajaharjussa teollisuus alueella hallin pihassa. Elikkä jos joku tietää jotain tai tullaan kaupittelemaan Holset hx35.tosesta valmistettua hybridiä niin saa ilmoittaa mulle, palkkiota luvassa jos ahti vaikka löytyisi.

    Tunnuksen omaista ahtissa on: normi hx35 super pakopesä ja runko on vakio tavaraa, sen sijaan pakosiipi on billetti ja kompura puoli kokonaan uusiksi tehty (finturbon tekele) kompura kotelossa ei mitään merkintöjä. Ahtissa saattaa olla kiinni paluu öljyputki, hopeinen väriltään ja yhdestä metalli putkesta käännelty laipasta laippaan, myös yksi pakopesän kiinnitys pulteista on eriparia kuin muut (kanta on erilainen)

    Toivottavasti löytyy.
    ilmoitella voi: 0400993436 tai privana

    Rikos ilmoitusta en ole vielä tehnyt, kunhan saadaan yhden kameran tallennukset näkyviin niin sitten käyn polliisilla tekemässä ilmon, Eli toistaiseksi havainnot mulle suoraan.
    Viimeksi muokannut sfk78; 15.9.2014, 21:34. Perustelu: täsmennystä

    #2
    Edelleen on teillä tietämättömillä saa havainnoida jos jonkun pellin alta paljastuu, erottuu kyllä perus hx.sästä selkeästi.

    Comment

    Working...
    X