Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Jaa :D
    Hitostako minä tiedän, kun olin itse poissa kotoa.

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja Markus V Näytä viesti
      Joensuussa musta A4 b8 sedan ja ainakin takana kilvenalunen. ULF-xxx rekkari, muistelen.
      Jep! Minunhan se on. Missäs satuit näkemään?

      Comment


        Kenen punasen rs2:sen ohitin tänä aamuna lahdedenväylällä? Hyvältä näytti, tuli tarve saada oma rohjake ajoon...

        Comment


        • Nousit kuopiontieltä onttolan&noljakan ramppia. Lähdit valoista oikealle ja itse vasemmalle. Tämä kyllä tapahtui viime pe tai la. En edes muista olinko omalla autolla liikenteessä.

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja jünther Näytä viesti
            Jusabergin emäntä tais tulla eilen karstulle päin vastaan iltapäivällä punasella a4.
            On kyllä tämä aika paha että puolisotkin joutuu clubilaisten valvovien silmien alle :) !

            Comment


              Ne meistä, jotka ovat jonkun puolisoita ovat sitten mahdollisesti käräytettynä vauva.fi tai demi.fi forumeilla vai?

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                On kyllä tämä aika paha että puolisotkin joutuu clubilaisten valvovien silmien alle :) !
                Siinä paraskin sanomaan. Onhan noista saanut ihan reaaliaikaista dataakin liikenteestä. :D

                Comment


                  Tuossa kahdeksan maissa illalla Järvenpäässä, pohjoisväylällä. Tumma B5 Avantti, aluset edessä ja takana. Morot heilautettu, kuka lie olitkaan?

                  Comment


                    Kenen tumma B7 q avant kilvenalusineen oli parkissa Arcadan edessä eilen?

                    Comment


                      Harmaa A4 B6, on parkissa aina Helsingissä Haukilahdenkadulla puoli neljän aikaan kun lähden ajelemaan töistä kotia. Näkys olevan kilvenaluset ja kontissa joku pyöreä oranssi tarra.

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja Joksa_ Näytä viesti
                        Lappeenranta kaukas tällä hetkellä, parkissa musta a4 b5 ffu-xxx?
                        Tuo on minun vanha A4. Nykyinen omistaja ei taida vaikuttaa foorumilla...

                        Comment


                          Kirkkaan punainen b6 klubialusilla bongattu äsken Turussa. Ajoin perässäsi ja Marinan kohdalla vilauttelin vähä valojakin KAZ-xxx. Itsellä musta b7

                          Comment


                          • Rami, mä ajelin sun edessä. En kyllä huomannu sua :D

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                              Tuossa kahdeksan maissa illalla Järvenpäässä, pohjoisväylällä. Tumma B5 Avantti, aluset edessä ja takana. Morot heilautettu, kuka lie olitkaan?
                              Minähän se, moro vaan! :)

                              Comment


                                Moro vaan Nico! Ja äsken Linnankadulla Turussa harmaa A6 Avant klubialusilla. Morjenstelin, kuski tais olla kauniimman sukupuolen edustaja. LZE-xxx

                                Comment


                                  Huittisissa erään autokorjaamon tiloissa musta B7 Avant, maskissa S4 lätkä mutta käyntiääni ja putkenpäät olivat melko nokisia. Saman verstaan pihaan pölähti komean öljysavupilven kera myöskin musta D2 S8. Savu nousi konehuoneesta siihen malliin että taisi suoraan öljykanavasta olla yhteys pakosarjan päälle.

                                  Comment


                                    Vihreä S8 D2 Manskulla tuossa puol kolmen aikoihin. Jengitunnuksia en nähnyt.

                                    Comment


                                    • Erittäin kiiltävä ja musta S3 ja ledi parkeilla... näistä päätellen zeronine tais tulla itäväylällä vastaan 15.30-16 välillä?

                                      Comment


                                      • Harmaa A6 klubialusilla Tuusulantiellä puol viiden maissa. Ajelin vieressä pitkään ja töräyttelin torveakin pari kertaa, mut katse ei siirtyny tiestä. Anteeks häiriö! :o Liekkö foorumilaisen vanha auto, eikä nykyinen omistaja täällä tuhlaa aikaa..?

                                        Toinen bongaus tältä päivältä oli Redownin hohtavan oranssi A5 samassa pysäköintihallissa, mistä käynti Pasilan Rexeliin. Perän näki tukun ovelta ja pakko oli käydä varmistamassa et oikee bongaus. On kyllä komee auto noin livenäkin.:)

                                        Comment


                                        • Juuri hetki sitten Kangasalan Prisman viimeisen sisäänkäynnin edessä tumman sininen ILK-*** A6 sedan takakilven alueella varustettu. Poimit juuri kyytiläisen jousille. Tulin juuri ovesta ipanoiden kanssa ulos ja n.4-v poika ilmoitti haluavansa ajaa Audiasi :D

                                          Comment


                                          • tänään aamulla bongasin sinut konalassa harmaalla b5 a4, hyvä pörinä ainakin kuului kun vihdintielle käännyit shelliltä päin. En tiedä oliko klubialusia taikka tarroja. oletko edes täältä?

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Murre Näytä viesti
                                              Juuri hetki sitten Kangasalan Prisman viimeisen sisäänkäynnin edessä tumman sininen ILK-*** A6 sedan takakilven alueella varustettu. Poimit juuri kyytiläisen jousille. Tulin juuri ovesta ipanoiden kanssa ulos ja n.4-v poika ilmoitti haluavansa ajaa Audiasi :D
                                              Juuh, se olin minä.. Huomasin kyllä että poika sanoi jotain ja osoitti autoa :) oikea maku pojalla ??

                                              Comment


                                                Mattamusta A8 d2 bongattu tunti sitten Katepalin lähistöllä Lempäälässä. Virokilpinen.

                                                Comment


                                                  Kenenkäs S2 kuskin kanssa vaihdettiin pari sanaa illalla? Olitte Kenaxin kanssa säätämässä autoa. Unohtui esittäytyminen. Hetkeä myöhemmin tumma A/S8 tuli Kaltimontien Nesteen pihasta. Olin näkevinäni jengitunnukset.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viesti
                                                    Kenenkäs S2 kuskin kanssa vaihdettiin pari sanaa illalla? Olitte Kenaxin kanssa säätämässä autoa. Unohtui esittäytyminen. Hetkeä myöhemmin tumma A/S8 tuli Kaltimontien Nesteen pihasta. Olin näkevinäni jengitunnukset.
                                                    Nesteen pihasta, bingo!

                                                    Comment


                                                      Erittäin kiiltävä musta S3 ja ledi parkeilla... näistä päätellen zeronine taisi tulla vastaan itäväylällä 15.30-16 välillä?
                                                      Hyvin pitkälti mahdollista, itiksessä käytiin ja samalla käytiin kattomassa yks 4motion passat..missäs kohtaa sä olit, ilmeisesti vastaantulijana?

                                                      Comment


                                                        Sininen urquattro Valkeakoskella siirtokilvillä, mahtoko olla clubilaisia?

                                                        Comment


                                                          Puolen päivän nurkilla oli tipun keltainen C4 avant Konalan motonetin pihassa, vaikuttaako kuljettaja täällä?

                                                          Comment


                                                          • Bongasin Laurin keltaisen S4:n ensimmäistä kertaa eilen n. 16.45 Kuopiossa Tasavallankadun ja Saaristokadun risteyksessä. Komean näköinen oli. Itse olin liikenteessä tuolla punaisella B7:lla.

                                                            Comment


                                                              Olikos täältä joku eilen Mikkolan shellillä, kohtuu matalalla ja muutenkin siistillä A4 b5 sedanilla? Kello oli jotain 22 eteenpäin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X