Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 sisätilanpistoke ei pelaa + ajotietokoneen lisäys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 b5 sisätilanpistoke ei pelaa + ajotietokoneen lisäys

    Autossa on sähköt vähän jotenki oudosti, kun esim. Soittimen voi laittaa päälle vaikka virrat ei ole päällä. Samoin jos vaikka on laturi tupakansytyttimessä niin antaa virtaa siitä.

    Sisätilanpistokkeessa on joku häikkä kun ei lähtenyt sisätilanlämmitin pelaamaan. Se testattu että itse lämmitin toimii ja testattu myös toisella lohkolämmittimen johdolla mutta ei lähtenyt pyörimään. Sitä en kyllä tiedä toimiiko lohkolämmitinkään..

    Ajotietokonetta ei mulla ole ja rupesinkin tutkailemaan että kuinka kallista semmosen lisääminen on, ja kallistahan se on. Sitten törmäsin tällaseen http://www.nettiliike.com/product/313/ajotietokone mutta en tiedä löytyykö tuota obd jutskaa vuoden -98 b5 mallin A4:stä. Semmosta huhua oon kuullu että se siellä jossain keskikonsolin/käsijarruvivun tienoilla pitäs tuolla autossa olla mikäli se siellä on mutta mäne ja tiiä. Ja tekeeköhän tuolla "ajotietokoneella" mitään ja voikohan olla jotain haittaa jos tuommoista härpäkettä pitää siinä obd pistokkeessa koko ajan?

  • #2
    Obd-pistoke löytyy keskikonsolin takaosassa olevan tuhkakupin alta, tuskin on haittaa vaikka pitää "ajotietokonetta" kokoajan paikoillaan.
    Radio lähtee päälle vaikka avaimet eivät ole paikoillaan, joissain malleissa toimii tunnin ilman avaimia, riippuu soittimesta. Tupakansytyttimet toimii vaihtelevasti, tuskin on mitään poikkeavaa.

    Comment

    Working...
    X