Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 DPF-pönttöä lainaan?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Isommilla vaihteilla tuo vetää ongelmitta, mutta tuo 1. vaihde on ongelmallinen... vai onko tuo softaan tehty ominaisuus?
    Jätetty ykkönen vakioks?

    Comment


    • #62
      Uusia DPF:ä saapusalla myös UK:sta, täältä.

      Tilasin omaan 2.0 -06 B7:n, tällä kurssilla kuljetuksineen 740€.
      Puolet marmorin hinnasta.

      Comment


        #63
        Italiasta saa tuollaisen putkenpätkän jossa on paikat antureillekin. Voin laittaa kuvia siitä myöhemmin.

        Comment


          #64
          Jos te alkuperäisen näköisen haluatte niin mikä estää ottamaan alkuperäisestä pöntöstä sisältä romut mäkeen ja Artun kautta softa sisään.

          Comment


            #65
            Samalla rahalla ostaa sen putken, kun mitä tuon pöntön tyhjentämiseen menisi kun ei itsellä ole nosturia, plasmaleikkuria tai hitsiä. Ja tyhjentämisen jälkeen ei ole enää plan-B:tä jos halajaa pöntön takaisin jostain ihme syystä.

            Paras kompromissi olisi varmaan vaihtaa tuo DPF-kenno katalysaattorikennoon pöntön sisällä, mutta tuo vaatii vähän aikaa jossain pajassa. Jonka aikana on ainakin auto ajossa.

            Muhammed ja vuori, miksi tuonne Kuopioon on niin pitkä matka?

            Comment


            • #66
              Sain täältä: http://kat-company.com/particulate-f...di-611520.html

              A4 DPF pöntöstä tarjouksen 650€ postikuluineen suomeen. Mitä olette mieltä uskaltaisikohan tuolta tilata?

              Comment


              • #67
                Ookko kysyny merkkiliikkestä? Paikallisessa audi-huollossa sanottiin mulle, että nykyään saa DPF:n pitkästi alta tonnilla. On kuulemma kilpailetettu...tiiä sitte pitääkö paikkansa, ku itellä eteen tulee vaihto.

                Comment


                • #68
                  Pörhö Oulu DPF 1633 + vaihtotyö = 1800 €. Kysytty maanataina 26.11. Missä sulle noin sanottiin? Oulusta Kokkolaan ei oo pitkä matka jos hinta tippuu noin paljon ;)

                  Comment


                  • #69
                    Onko Tepon hintaa kysytty? Osanumerolla tuokin selviäisi heti.

                    Comment


                    • #70
                      Osanumero on 8E0254750HX ja Tepon mukaan vaihto-osa joten hän ei voi toimittaa.

                      Comment


                      • #71
                        Olen itse dpf:n tepolta ostanut 2,5v sitten ja ei siinä ollut mitään toimitusongelmia. Teppo ottaa täyden hinnan, mutta häneltä saat osoitteen Saksasta johon itse palautat tuon pöntön, ja sitten saat pantin (tuolloin 300e) takaisin.

                        http://www.carparts-pros.com tuolta itse tilaisin jos nyt tarvetta olisi, 1013e + 25e postit + pantti sit tuohon vielä.

                        Comment


                          #72
                          Laittakaa niitä käytettyjä pönttöjä ennemmin kaupaksi täällä, saattaa joillain olla tarvetta.

                          Comment


                          • #73
                            Paskaa puhuvatki vissiin täällä paikallisessa merkkiliikkeessä DPF:n hinnasta, Jeremy oli soittanu sinne ja eipä saanu alle tonnilla.

                            Comment


                            • #74
                              Alkuperäinen kirjoittaja jjj84 Näytä viesti
                              Olen itse dpf:n tepolta ostanut 2,5v sitten ja ei siinä ollut mitään toimitusongelmia. Teppo ottaa täyden hinnan, mutta häneltä saat osoitteen Saksasta johon itse palautat tuon pöntön, ja sitten saat pantin (tuolloin 300e) takaisin.

                              http://www.carparts-pros.com tuolta itse tilaisin jos nyt tarvetta olisi, 1013e + 25e postit + pantti sit tuohon vielä.
                              Otin yhteyttä Teppoon uudestaan ja tilann todellakin on se nykypäivänä että hän ei saa enää vaihto-osia saksasta lainkaan. Eli tilanne on muuttunut sitten 2,5 vuoden takaisesta.

                              Comment


                                #75
                                Tuollakin näyttäs olevan pönttöjä. Kukaan tilannu?
                                http://www.osasuora.fi/product_catalog.php?c=325

                                Comment


                                • #76
                                  Alkuperäinen kirjoittaja Jafe Näytä viesti
                                  Tuollakin näyttäs olevan pönttöjä. Kukaan tilannu?
                                  http://www.osasuora.fi/product_catalog.php?c=325
                                  Pitää huomenna soittaa tuonne ja kysyä että vaativatko vanhaa osaa panttina. Se ei oikein selvinnyt tuolta sivulta. Jos eivät vaadi niin sitten tuota voisi harkita. Niinkuin Haraldh tuossa ylempänä sanoo niin luulis vanhan pöntön kelpaavan suolistus aihioksi jollekin.

                                  Comment


                                    #77
                                    Niinkuin Haraldh tuossa ylempänä sanoo niin luulis vanhan pöntön kelpaavan suolistus aihioksi jollekin.
                                    Vähän aikaa sitten laitoin osto palstalle ilmotuksen vanhan pöntön tarpeesta.
                                    Jos sulla jeremy tulee mulle sopiva pönttö joutilaaksi niin laitappa yv:tä.

                                    Comment


                                    • #78
                                      Suolistetulla DPF:llä varustettu BPW 2.0TDI antoi katsastuksessa k-arvon 0,2. Findieselin Artun softa koneessa...syöttöjä n. 180hv/400nm

                                      Comment

                                      Working...
                                      X