Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kunnon soittoääni Nokia 6700

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kunnon soittoääni Nokia 6700

    Noniin, puhelimen vaihdon myötä pitäis metsästää kunnon soittoääni, joka oikeesti kuuluukin johonkin. Vanhassa N95:sessa oli vakiona sellainen oikein korkea ja h**vetin kova tiritys. Mutta tässä uudessa ei sellasta ole. Mistä mahtaa saada ilmaisia soittoääniä, kun meikäläinen ei ainakaan löytänyt kun nämä hiton jambat ja 4mobilet, missä kaikki maksaa ja lisäks saa viä kaiken maailman roskaa puhelimen täyteen.

  • #2
    Eikös tuohon malliin saa minkä tahansa mp3:n soittoääneksi?

    Comment


      #3
      Kokeiles tuolta.

      Comment


      • #4
        Pyydät musiikkia harrastavaa sukulaistasi säveltämään sellaisen ja lataat biisin kännykkään, BTDT. Minkä tahansa musiikkikappaleen saa periaatteessa ladattua puhelimeen ja allokoitua soittoääneksi, mutta vain harvat kappaleet oikeasti toimivat tarkoituksessaan.

        Comment


        • #5
          Okei. Täytynee koittaa tuota.. Pitäis vaan löytää joku hyvä biisi mistä ottais pätkän. :/

          Comment


            #6
            Mulla on semmonen vittumainen vinku-soittoääni. Sen kuulee yleensä, vaikka olis millainen taustahäly. Krapula-aamuna saattais kyllä aiheuttaa suicidaalisia suunnitelmia...

            Comment


            • #7
              Mulla on äänikortin mukana tullut semmonen ohjelma kuin "Creative smart recorder" Esim winampista biisi soimaan ja nauhotus päälle kun haluaa soittoäänen alkavan ja stoppia kun on tarpeeksi sekuntteja. yleensä joku 30sek riittää soittoääneksi. Kätevä ohjelma eikä vaadi ydinfysiikkaa. Pystyy myös linja tulosta tallentamaan. Tiedoston pysty suoraan valitsemaan Mp3, Wave tai Wma + Stereo/Mono.

              Olen itelle yrittänyt metsästää Virven hälytys/viesti ääntä, mutta ei tunnu löytyvän mistään.

              Comment

              Working...
              X