Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 8L 1.8T öljypohjan vaihto?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A3 8L 1.8T öljypohjan vaihto?

    Löyty metsätietä körryytellessä liian terävä ja koholla oleva kivi.

    Saako öljypohjan irrotettua ilman että tarttee purkaa muuta edestä? Tartteeko kummosia erikoistyökaluja?

    Sattu äksidentti just nyt kun tuli muutettua uudelle paikkakunnalle joten työkalujen, tilojen ja apuvälineiden suhteen olen vielä aika heikoilla. Pitää kartoittaa että joutuuko elämänsä ekan kerran teettämään ulkopuolisella korjauksen.

    PS. Ostetaan ehjä öljypohja

  • #2
    Itse itselleni vastaten löytykin toisella kotimaisella aika selkeät kuvat:

    http://www.audi-sport.net/xf/threads...h-pics.102890/

    Oletan että ässä ja a ovat samanlaiset tuolta osin. Hieman tosin jäi epäselväksi että mitä nuo "3 annoying wee bolts" meinaa.

    Comment


      #3
      Ne on tuolla koloissa syvällä ja ainakin yksi itsellä kun kaverille vaihdoin nii tipahti ja jäi notkuun sinne syvyyksiin niin piti vielä käyttää koko öpohja pois että sai sen sieltä. Ja muistaakseni on vielä vähä vinossa siellä.

      Comment


      • #4
        Ite vaihdoin omaan vastaavaan tuon öljypohjan muutama kuukausi sitten, nopsa oli vaihtaa. Uus öljypohja maksaa varaosaliikkeessä suomessa reilusti alle satasen, ite kävin nuukuuttani uuden öljypohjan venäjän puolelta varaosaliikkeestä, makso siellä parisenkymppiä.

        Comment


        • #5
          Joo näemmä edukasta. Saksasta löytyy tarviketta alle 40 € toimituskuluineen.

          Comment


            #6
            motonetista alle 30 euroa peltinen öp

            Comment


            • #7
              En ole kyllä itse löytänyt motonetin sivuilta mitään tuohon 1.8T malliin käypäistä pohjaa saati peltistä. Peltisiä ei ole kyllä tullut vastaan edes ebayssä.

              Comment


                #8
                vaikka tuosta

                Tuotenumero: 95-21472
                Tuote: Öljypohja VAG 1,6-2,0
                Hinta:
                27,90 €

                Comment


                • #9
                  Tuo mätänetin öljypohja on apuakselikoneen pohja eikä a3:een käy.

                  Comment


                    #10
                    Mulla olisi yksi 1.8t pohja ylimääräisenä ilman anturin paikkaa. Jos joku pks asukki sattuu joskus tarvitsemaan nopeasti uutta pohjaa.

                    Comment

                    Working...
                    X