Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Juuri bongattu Rsr-2 Koivuhaan liikekeskuksen parkissa.

    Nomen est omen? Onko tuo yksi niistä "Rs-r" viripaketeilla tehdyistä ässistä?

    Comment


    • Katotaas löytyykö omistajia. 24.10. kummatkin:
      1. N.9:20 Tre:en Keskustorilla, Hämeenkadulla musta A3 tuoreinta korimallia, ihan kun olisi ollut kilvenalustaa takana.
      2. Muuramen kohdalla JKL:stä päin tuli tumma A6 4F ledivaloin, ihan kun olisi kilvenalunen vilahtanut nokalla. Oiskohan ollut siinä n.12.00-12.30 välillä.

      Comment


        Äsken paikallisen motonetin pihassa oli 4F:n viikkohuolto meneillään? Kilvenaluset ja kaikkee.

        Comment


          Klo 11.30 aikoihin Konalassa subaru värityksellä varustettu B5 S4.

          Oli sininen kori ja kulta/pronssin väriset vanteet.

          Comment


            Vanhoja kuvia selaisin ja mitäs sielt lööty. Nykyään minun urssi radalla ilmankos sielt on pakosarja halki ja ykkönen volisoo =)

            http://acf.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat...0810+(025).jpg

            Comment


            • Sen verran bongailua että taisin Jari74 kiikutella tänään prokitin koti-ovelle? Jos salapoliisitehtävät tuotti oikean tuloksen. :D Risako siellä tallissa makoili?

              Comment


              • Japi tais olla vanhuksella mäkkärin kohilla vähän klo 18 jälkeen. Morottelin, mut eihä tuol pimiässä mittään näje :D

                Comment


                  Riesa oli tosiaan tallissa :-) Nuo jouset tulee tuohon vanhukseen (Urssiin). Tilasin ne jo kuukausia sitten jotta olisin saanut ajettua sen Porkkikselle.

                  Comment


                  • Tuossa aiemmin Tre:n keskustassa bongattu uudenkarhea musta A3 (rek.nro:sta päätellen) taisi tulla vastaan n.19:30 Tre:ltä Nokialle päin, itse palailin Nokialta kotiin. Tunnisteena rekisterinro RPX-***, edestä en huomannut pimeässä että oliko jengitunnuksia.

                    Comment


                    • Arvelin vähän ku katoin että mihin autoon käypäset jouset. Enkä tohtinu alkaa utelee mutta arvasin kyllä het ku talliin katoin autosta. :D Oon tainnu joskus loppukesästäki tuoda jotain pakettia, hämärästi muistelen..

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja tuomos Näytä viesti
                        Japi tais olla vanhuksella mäkkärin kohilla vähän klo 18 jälkeen. Morottelin, mut eihä tuol pimiässä mittään näje :D
                        Joo, hallilla kävin pyörähtämässä. Sori, en kyllä huomannut.

                        Comment


                        • Kukas ajeli about 7:30 mustalla A3 (8P) kehä1 -> turun motari -> kehä2. Kilvenalunen oli takana. Terve vaan, moikkasin pitkillä siinä mankkaan liittymän tienoilla ku satuit eteen. Olin siinä S8 missä ei ollu B-pilarissa helvetin isoa V8 merkkiä

                          Comment


                            Kukas on töissä täällä hyvinkään laakkosella? Musta A4 ihan makioilla vanteilla. Näin sen silloinkin kun kävin koritakuu asioita kyselemässä. Kilvenalunen ainakin takana.

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viesti
                              Kukas ajeli about 7:30 mustalla A3 (8P) kehä1 -> turun motari -> kehä2. Kilvenalunen oli takana. Terve vaan, moikkasin pitkillä siinä mankkaan liittymän tienoilla ku satuit eteen. Olin siinä S8 missä ei ollu B-pilarissa helvetin isoa V8 merkkiä
                              Ilmoittaudutaan o/

                              Kelasin, että ängin jonkun eteen, mutta rinkulat paljasti. Ja vielä se armoton jumitus kehällä niin hyvä, että hereillä pysyi tuossa vaiheessa enää.

                              Niin että terve vaan!

                              Comment


                                Vaimon tekemä bongaus eiliseltä (alkaa oppimaan). Kolmen jälkeen Kehä I:llä hopeinen B6 S4 Avant. Tarkkaa aikaa ja sijaintia ei tullut, mutta varmasti oli ässä kun oli "merkki persuksissa ja samanlaiset ovilistat ku meillä". Ei kilvenalusta, mutta liekö forumilaisia? Saattaapa tuo tosin oikeesti olla hopeinen mikä tahansa. :)

                                Comment


                                  Sattukohan Mikko (Metsässä) ajelemaan Kaupintietä aamulla ennen ysiä? Itse olin jokusen auton takana tuossa DanskeBankin toimiston kohilla. Ainakin auto kovasti muistutti Mikon kutosta.

                                  Comment


                                  • Kuopios c5 sedan ja rekkari oli PI-PU

                                    Comment


                                      Punainen matalahko Urssi Kehä III:lla n. 14.30.

                                      Meg-*** ja kilvenalunen näytti olevan. Menit ohi vasemmaista kaistaa itää kohti, itse ryhmittäydyin firman kelta-sinisellä lava-Ategolla tuuskille, kuka tunnustaa? :)

                                      Comment


                                      • Tänään ajeli valkoinen rs5 rek. Rs-5 vastaan imatralla joskus puoli yhden pintaan. Clubitunnuksia ei näkyny ;)

                                        Comment


                                          Päivällä oli Risuniityntien varressa hopea A6 ronsun vanteilla ja ainakin edessä clubialunen. Sama auto taisi tulla vastaa vähän myöhemmin teknologiakylän risteyksessä.

                                          Comment


                                            Punainen matalahko Urssi Kehä III:lla n. 14.30.

                                            Meg-*** ja kilvenalunen näytti olevan. Menit ohi vasemmaista kaistaa itää kohti, itse ryhmittäydyin firman kelta-sinisellä lava-Ategolla tuuskille, kuka tunnustaa? :)
                                            Oliko mattimusta teipattu katto ja kontti?

                                            Comment


                                              mika_s bongattu motonetin pihalla.

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti
                                                Päivällä oli Risuniityntien varressa hopea A6 ronsun vanteilla ja ainakin edessä clubialunen. Sama auto taisi tulla vastaa vähän myöhemmin teknologiakylän risteyksessä.
                                                Tunnustan kummatkin kerrat, hammaslääkäristä töihin...

                                                Oma bongaus samalta reissulta puolenpäivän jälkeen, näin vähän huonosti kun tuli perässä ja kääntyi Toppilaan mutta matala tummanvihreä/musta B5 RS4. Ei kai näitäkään liikaa täälläpäin liiku?

                                                Comment


                                                • Onkos meikäläisiä se joka ajelee sinisella B8 S4 sedanilla täällä Oulussa? Tänään viimeksi bongattu Haukiputaantiellä vähän ennen yhtätoista. Aakmannin ässäläinen tulee bongattua melkeenpä joka päivä teknokylässä parkissa, tänäänkin siis. :P

                                                  Comment


                                                    Sattukohan Mikko (Metsässä) ajelemaan Kaupintietä aamulla ennen ysiä? Itse olin jokusen auton takana tuossa DanskeBankin toimiston kohilla. Ainakin auto kovasti muistutti Mikon kutosta.
                                                    Nyt oot nähny omias, en oo sille puolen vihdintietä eksynyt :)

                                                    Comment


                                                    • Tiistaina sininen S4 B5 avant bongaus Hyvinkäällä firman pihassa.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                                                        Nyt oot nähny omias, en oo sille puolen vihdintietä eksynyt :)
                                                        Pistetään puolunisten silmien piikkiin :)

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                                                          Oliko mattimusta teipattu katto ja kontti?
                                                          Oli juu! Sinäkös se olit? :)

                                                          Comment


                                                          • Kenenkäs S6 heinäveden nesteellä just nyt?

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                                              Kukas on töissä täällä hyvinkään laakkosella? Musta A4 ihan makioilla vanteilla. Näin sen silloinkin kun kävin koritakuu asioita kyselemässä. Kilvenalunen ainakin takana.
                                                              Saattaapi olla minun jos kilpi oli jotain LauriPekkaZorro-alkuista, ollut siellä pitkän tovin jo hoidossa :( aiemmin alla oli tämmöset ilman neitosta ja nyt pitäisi olla nämä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X