Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sepetsu joo siinä käväsin kaupassa. En tunnistanut sinua kun et tainnu olla v8:lla liikenteessä?

    Comment


    • Mikäs kapazilla oveen käynyt?

      Comment


        Viitasaarella tuli vastaan musta a4 tai a6 ajoi eteeläänpäin parituntia sitten. Huomasin vasta kohdalla ja edestä hokasin kilvenalusen. Ajoin sillä tummanharmaalla kolmosella. Saatto olla ässäkin. Pahoittelen huonosta bongauksesta. Toivottavasti väri edes meni oikein.

        Comment


        • Joensuun toriparkin kutosen omistaja löytyy täältä. Sama rottelo nyt kimmelin parkissa.
          Niin näyttää olevan. Laitoin firman mustan sprintterin siihen viereen.
          Samassa paikassa siis itekkin yötä.

          Comment


          • musta b6 avant rek cyc-xxx sellon parkkihallissa, kilven aluset takana.
            Mun autohan se siellä oli kun salilla kävin.

            Comment


            • Mun autohan se siellä oli kun salilla kävin.
              tyylikäs oli, ehdin omalle autolle ja kun ohi ajoin olitki jo kadonnu ruudusta : D

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja atak Näytä viesti
                Niin näyttää olevan. Laitoin firman mustan sprintterin siihen viereen.
                Samassa paikassa siis itekkin yötä.
                Missee päin duunia? Ite iiksenvaarassa fosterin haalareissa.

                Comment


                • Minä oon siinä Laakkosen autotalon laajennustyömaalla. Gebwellillä oon ja maalämpökaivoja tulee porattua.
                  Melko satunnaisesti tulee käytyä täällä, ei mahdu toista vaunua työmaalle, joten tehdään välillä kahdessa vuorossa reikiä.

                  Comment


                    Myyris bongattu Jukolanportissa ennen klo 7:aa.

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viesti
                      Viitasaarella tuli vastaan musta a4 tai a6 ajoi eteeläänpäin parituntia sitten. Huomasin vasta kohdalla ja edestä hokasin kilvenalusen. Ajoin sillä tummanharmaalla kolmosella. Saatto olla ässäkin. Pahoittelen huonosta bongauksesta. Toivottavasti väri edes meni oikein.
                      Saatoit skige bongata meidän pesueen ainakin tuntomerkkien perusteella. Lapista oltiin tulossa ja kuvaamasi aikoihin taidettiin ohittaa Viitasaari.
                      Joten terve vain! :)

                      Comment


                        Kenenkäs nätti sedani oli Ristikon parkissa Konalassa tuossa tunti takaperin? Erikoistuntomerkkejä tummat vanteet, cupra-lippa ja tummat valot. Kilven aluset myös oli paikoillaan.

                        Comment


                        • Onkohan joku kerhotoveri, joka ajelee lähes päivittäin Lentokentäntiellä vastaan S4 B5:lla? Rekkaria en tähän hätään muista, mutta kolme kirjainta ja kaksi numeroa. Kerhotunnuksia en ole ainakaan edessä nähnyt, mutta komean näköinen laitos kuitenkin.

                          Comment


                          • Jonkun klubilaisen musta a4 b7 avant Laakkosella maalaamon puolella. Kuka tunnustaa?
                            Emäntä kehu kyseistä autoa ;)

                            Comment


                            • Musta Cabriolet ajeli Tuusulassa Vanhalla Hämeentiellä vastaan kuuden jälkeen illalla. En ainakaan hoksannut runkuloita maskissa.

                              Comment


                                Tänään päivällä harmaa avant B6S4 takon luona vinoparkissa ja tässä illalla sininen sedan B6S4 käpykankaantiellä parkissa, siis suinulasta orivedelle päin

                                Comment


                                  Tänään työmatkalta muutamat bongaukset. UYO-*** a6 (c5) sedan sininen ja AIL-*** a8/s8 (d2) hopea. Kummassakin näytti member tarrat olevan ikkunoissa.

                                  Comment


                                    Kukas tuli Kemissä Sauvonväylään risteävässä valoristeyksessä vastaan etupuskurittomalla mustalla B5 Avantilla, siinä risteyksessä mistä pääsee Prismaan jonne suuntaan itse olin menossa valkoisella B8 Avantilla. Klubitarra näytti olevan B5:n takasivulasissa.

                                    Comment


                                    • Ajelinko kerholaisen perässä eilen töihin Limingantulliin moottoritieltä rannan kautta?
                                      Tummanharmaa A4 farmari isoilla vanteilla ja vähän tummenetuilla takavaloilla. Peräkärry oli perässä.

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viesti
                                        Tänään päivällä harmaa avant B6S4 takon luona vinoparkissa ja tässä illalla sininen sedan B6S4 käpykankaantiellä parkissa, siis suinulasta orivedelle päin
                                        Se oli Esa mun harmaa joka siinä Takon kulmilla majaili, piti hakee vähän lisää öljyy ja käydä torikahvilla ;)

                                        Comment


                                          Olikohan foorumilaisia tänään LPR Onnisella Punanen A4 B8 sedan ja alla Stance 5ive mattaharmaa rattaat ja muutenkin varsin kliinin näkönen yksilö.

                                          Comment


                                          • RHead:n a4:nen bongattu lehmon s-marketin parkkipaikalla hieman kello 17 jälkeen ja vähän kello 18 jälkeen sininen urssi jengitunnuksila, kuka tunnustaa?

                                            Comment


                                            • Kuka se oli pirun nätillä aakutosella hputaantien risteyksessä? Ite olin tulossa taskilasta ja kääntymässä rajiksen suunnalle. Ei vihtiny lapasta nostaa ku ei nähny oliko aluset mutta olihan ne.. :)

                                              Comment


                                              • Minähän se ajelin siellä! Yritin nostella lapastaki mutten tiiä näkkyykö tämmösellä kelillä paljoa sisälle... Nätin olonen b8 sullaki!

                                                Comment


                                                • meikäläinen oli siellä ristikossa. olin hommissa siinä ristikon vieressä missä tehään sitä uutta liikenne järjestelyä. :) morjesta vaan, ja kiitos joku siitä autosta vielä puuttuu ei ihan vielä miellytä omaa silmää.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viesti
                                                    Kenen kanssa morjesteltiin tampere-turku motarilla tänään pari tuntia takaperin. Ajelit myös valkoisella B8 A4 avantilla.
                                                    Meikäläinen se siellä hissulleen kihnutti ohi. Näppärän näkönen laitos sulla kyllä!

                                                    Comment


                                                    • Kenenkäs compen bongasin eillen porin keskustassa klo 19.00? Olipas kyllä muuten tyylikäs peli! Ja jengitunnus löytyi ainakin takaa.

                                                      Comment


                                                      • Audi SQ5 juuri Herttoniemessä lähdössä keskustaan päin.

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viesti
                                                          Kukas ajeli tänään kolmen maissa valtakatua mustalla TT:llä single frame oli. Klubi alunen näkyolleen paikoillaan. Ite ajelin sillä punasella pakulla...
                                                          Minäpä se olen varmaan ollut, jos vanhakoppasesta TT:stä oli kyse.

                                                          Comment


                                                          • Salon suunnasta kääntyi Somerolle päin tällä päivämäärällä about klo. 1200 tummansininen(?) B4 S2(?) Sedani, kuka lieni? Siistiltä näytti!

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja NiGeRi Näytä viesti
                                                              Kenenkäs compen bongasin eillen porin keskustassa klo 19.00? Olipas kyllä muuten tyylikäs peli! Ja jengitunnus löytyi ainakin takaa.
                                                              Miehän se olin. Oli mukava päästä pitkästä aikaa körötteleen compella, kun koko kesäloman köröteltiin perheen kanssa kutosella :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X