Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 mittaristo / matkamittari

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    S4 mittaristo / matkamittari

    Onko kellään tietoa, onko jossain urS4:ssa matkamittarin "näyttö" digitaalinen.

    Mulla se on sillä analogisella näytöllä ja kun se mittaristo kerran koko ajan v**tuilee, niin ajattelin tätä aikanaan eteen tulevaa vaihtorojektia sitä silmälläpitäen, että sais sen sitten samalla päivitettyä paremmaksi (?).

    C4-koppaisessa S6:ssa olen ko. vermeen nähnyt, joten ei tuo kysymys liene vallan mahdoton.
    S6:n käytetty mittaristo voisi muuten tulla kyseeseen, mutta kun siinä on se "S6" siinä varvikellon taulussa. Mahtaakohan ko. mittaristo muuten poiketa tästä mun tapauksesta, eli onko esim nopeusmittarin pulssianturi sama ...

    #2
    moi, en ole törmännyt S4:ssa ikinä digitaaleihin, vanhassa sport quattrossa oli koko mittari digitaalinen, itselläni on juuri tuo S6 jossa kilometrit näkyy digitaalisena ja mittaria kehystää kromireunat, eiköhän se S4:n merkki lähde sieltä irti niin että voisit vaihtaa sen siihen S6 mittariin

    Comment


      #3
      mittaristo

      niin ja pikkumittarit poikkeaa toisistaan, S4:ssä on öljyn lämpötila ja taas S6:ssa on sen paikalla latausmittari.

      Comment


        #4
        Entäs ne usein mainitut johtosarjat liittimineen, meneekö niidenkään osalta S6 mittaristo heittämällä S4:een?

        Comment


          #5
          No nyt tietty voisi tehdä niinkin, että jos jostain löytyy luotettavan näköinen (=ehkäpä ehjä) mittaristo, niin voisi kahdesta koota yhden toimivan.

          Luulen, että mulla vika on jossain piirilevyssä, mutta eihän koskaan voi olla varma. Voihan se nopeusmittarikin olla paskana. Harmittaa vaan, kun mittaristo muuten toimii ihan hyvin, mutta nopeusmittari saa aina välillä hepulin ja kuolee pois...sporadic block (heh-heh)

          Eikös ne kromikehykset oo siinä S6:n mittaristossa itse taulussa (levyssä) ja se valkopohjainen mittari on periaatteessa samanlainen, kuin S4:ssa (?) Perskele, kun pääsis koittamaan jollain ehjällä mittaristolla. Lähinnä kiinnostaisi, toimiiko autossa olevilla johdoilla mitenkään, onko pulssianturi sama, jne...

          Itte mittariston irrottaminen ja takaisinlaitto on noin 15min. homma nykyään, on sitä sen verran tullu harjoiteltua. Mittariston purku piirilevystä atomeiksiikaan ei ole oihan vierasta, joten se rakentaminen kahdesta voisi kyllä onnistua. Eli sinne latausmittarin tilalle vanhasta öljynpainemittari...hmmmm, tässä taannoin oli netissä jollain myynnissä S6 mittaristo

          Comment


            #6
            taulu

            johdotukset sopii. se on sitte eri asia näyttääkö trippi ja ym sitte oikein.

            Comment

            Working...
            X