Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 TDI jakopään remontti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 TDI jakopään remontti

    Joo, että sellanen oli mun A6 jakopään remontti, että oli tehty vähän vasemmalla kädellä. Jakopää remontin jälkeen on toi mun auton etupää nykyttänyt välillä aika paljonkin, ja tyhjäkäynnillä välillä vispaa kierroksia. Juttelin yhden audin asentajan kanssa ja hän sanoi, että on jakopään remmin kulma muutaman asteen vinossa? Onko jollain ollut vastaavaa tapausta itsellään? Taitaa toi remmin suoristaminen nimittäin vaatia aika paljon duunia?

    Kävin remontin tehneen liikkeen luona, ja heidän mukaan autolla on hyvä ajaa, eikä ole mitään vikaa. On Kuulemma huippu mekaanikko. Ja paskan marjat sanon minä... auto on kuin joku 80-luvun Opel (On nimittäin ollut muutama kappale) Kaiken tämän lisäksi kaveri velotti pikkasen liikaa remontista eikä suostu palauttamaan pennosia. Melkonen sälli, pitäisikö vaan marssia Audille ja sanoa, että tarkistaa, ja jos on remmit vinossa, niin lähettää lasku sinne "korjaamolle" numero yksi. Mitäs ootte mieltä?

    Joo, kone oli A6 2.5 TDI V6 ja mallia AKE 132kW (2001), joo tosiaan helpottaa, sori että unohtu!
    Viimeksi muokannut mhyle; 25.5.2007, 17:35.

    #2
    lueppa tuo topicci ni ymmärrät vaatia oikeaa asiaa korjaamolta

    http://www.audiclub.fi/phpBB2/showthread.php?t=31657

    Comment


      #3
      Jos sen verran vaivautuisi, että edes otsikossa tai viestissä kertoisi onko kyse 5cyl TDI:stä vai V6 TDI:stä ja mikä tehoversio niistä. Ainaki näin kun ei ole profiiliin vaivauduttu laittamaan.

      Comment


        #4
        5cyl TDI:stä vai V6 TDI:stä
        Miksei ihan rivinelonen ?

        Comment


          #5
          Ai niin, 1.9/2.0:iäkin löytyy A6:sta :)

          Comment


          • #6
            Minun mielestä ei tarvi alkaa muuta todistelemaan kuin että auto ei ole siinä vedossa kuin korjaamolle vietäessä.
            Voihan sitä hakea jostain toisesta paikkaa mielipiteen mutta voi se aika vaikeaa olla saada ne maksamaan/korjaamaan ilman kuluttaja-asiamiestä tms. jos kerran ovat sitä mieltä että auto on ok.

            Comment


            • #7
              Joo toi mun profiili oli vielä vähän vajaa, niin kuin taisi olla omat ajatuksetkin kun tota juttua raapustin, sillä juttuun on kyllä aika vaikea ottaa kantaa jos ei tiedä mistä autotyypistä puhutaan.

              No, maanantaille on nyt varattu aika Boschin Diesel Centeriin ja katotaan vikakoodit, sillä kun yritettiin ton remontin tehneen korjaamon kanssa kattoa vikakoodeja niin ei niiden lukulaitteella saanut vikakoodeja edes näkyviin. Vaikka viikko sitten juuri ihmeteltiin Boshilla noita mun auton AIRBAGIEN vikakoodeja kun ei niitä onnistuttu nollaamaan --> vaatii sekin asia varmaan hiukan tutkiskelua. Mutta airbagivalo ei kuitenkaan pala mittaristossa. Onko kellään kokemusta noista AIRBAGIEN vikakoodeista?

              Comment


              • #8
                On varmasti jos saadaan ne vikakoodit näytille ;)

                Comment


                • #9
                  Mitenkäs nykyään tuleeko halvemmaksi tehdä jakopään remppa jos tilais ebaysta osat (gates hihna sarja ja termari ja vesipumppu n.340€ ) paljonko on työn osuus kun liikkeessä maksaa kaikkineen 800-1000€ ja kuitenkin samat osat tulee niin säästääkö vai onko sama viedä suoraan liikeeseen ?

                  Comment


                  • #10
                    Tossa kun luin tuota M hyle tarinaa ni voi olla tosiaan että hihna vinossa ja nollannut Air Bag koodit...

                    Comment

                    Working...
                    X