Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

7A:n öljynpaine?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 7A:n öljynpaine?

    Eli kyselisin onko normaalia että joutokäynnillä öljynpaineet KYLMÄNÄ on mittarin mukaan ihan tapissa eli yli 5bar? Lämpimänä paineet n.1,5bar.
    Mitä öljyä kyseiseen koneeseen muuten suosittelette?

    #2
    Ihan normaalia.

    Comment


      #3
      Samoin näyttää omassakin paineet. 10W-40 tai 5W-40 täyssynteettinen öljy lienee ihan ok. Olen käyttänyt useita merkkejä enkä niissä ole havainnut eroja, myös paljon parjattua Mobil-ykköstä. Kaikilla öljyillä on myös ajettu ongelmitta rataa siten että oman lämpömittarin mukaan öljyn lämpö on 120-130. Teboilin Gold on ainakin edullista.

      Comment


      • #4
        2.8 v6 1994

        Minulla on tuo kyseinen kulkine.
        Siinä oleva öljynpaine mittari näyttää tyhjakäynnillä vähän yli 2bar ja kovemilla kieroksilla yli 4 ja täysillä kierroksilla menee 5bar.iin.
        Onko nuo paineet kohillaan? Silloin kun ostin auton. Paineet oli muistaakseni koko ajan tapissa.
        Sitte sellai, kun autoon laittaa virrat, niin se "kontrollivalo" mikä tarkistaa polttimet sun muut, niin siihen tulee punainen tippakannun symbooli.
        Ölyt vaihatin, vaan eipä auttanna kumphaakaan. Tippakannuun ja paineisiin.
        Veisin kyllä ton vikakoodin lukuun, mutta ainoa paikka jossa saisin nuo viat luetettua on kesälomalla.
        Apua mie pyydän kauniisti ja kiitän myöskin

        Comment


        • #5
          Ihan terveet öljynpaineet, jos siis vaan mittari pitää paikkaansa.

          Mihinkään varoitusvaloihin en osaa sanoa.

          Comment


          • #6
            Mulla kans s2:ssa teki tota että ku virrat laitto päälle ja odotteli hetken ni tuli punanen tippakannu ruutuun. Joku sähkövikahan siinä vaan varmaan on kun öljynpainevarotusvalohan sen kuuluis olla eikä sen varmaan kuuluis virrat päällä siinä autochekissä palaa. Ite en siis siitä välittäny.

            Comment

            Working...
            X