Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Joku ajo justiinsa hopealla C5 ässällä (UVI-xxx) vastaan Iisalmi-Lapinlahti välillä. Kilvenaluset edessä. Koitin morotella. Tuossa puoli neljän pintaan ajoi myös Iisalmessa vastaan ruskea B7 ja aluset myös ainakin edessä. Itsellä alla vaaleansininen B7.

    Comment


      Olikos senyt Sleepy2 joka tuli hetki sitten Tikkalan highwayllä vastaan?

      Comment


        Juu tuli ajeltua.

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viesti
          Ja sitten... eilen herttoniemen rampin jälkeen kun laskeuduin itäväylälle niin edessä ajeli muistaakseni musta 80 audi... moroteltiinki siinä vähän ajan päästä ku laskeuduit alas ramppii. Ja siis hiukan hämmentyneen näkönen kaveri ku ite tosiaan olin sillä mersulla liikenteessä :D
          Taisin minä huristella tuossa Compella kohti VW-taloa.

          Bongaus:
          Eilen iltapäivällä kruisailin tuusulanväylää etelään ja bongasin mustan 200:sen kerhon kilvenalusilla. Lapasta yritin nostaa, tiedä sitten huomasitko vaiko et.

          Comment


          • Kukas se välkytteli valoja Kehä III:lla ja ajeli perässä Suutarilaan päin? Pääsin ekaa kertaa kokeilemaan uutta lastua, jos nyt ihmettelit nykivää menoa :)

            Comment


            • Minä välkyttelin valoja, morjensta vaan! :)
              Hiluxin ostaja vetäyty kaupanteosta, kun vaimo nous autosta kieltämään.... :/
              Kattelin joo ku lähit painamaan, en ehtiny kiihdytteleen perään.. ;)

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                Minä välkyttelin valoja, morjensta vaan! :)
                Hiluxin ostaja vetäyty kaupanteosta, kun vaimo nous autosta kieltämään.... :/
                Kattelin joo ku lähit painamaan, en ehtiny kiihdytteleen perään.. ;)
                En tienny yhtään näkyykö morjestus takalasin läpi ni huiskin vielä vilkuillakin. :)
                Komee on kyllä Hilux. Ihmettelinkin miksi et kivunnu rinnalle ja ohi siinä kiihytyksessä, mutta tuo selittää. :) Olisinkohan nähnyt sut joko aamulla tai seiskan aikaan illalla samalla tiellä samalla autolla eri suuntaan...

                Comment


                • Aamulla mentiin siihen suuntaan Audilla liukkaalle radalle ja tultiin takaspäin puol viiden korvilla. Seiskan ja kasin välillä joo ajettiin siihen mäkkärille Hiluxilla. Voi se toki joku muukin olla. Ja on sulla sen verran tummat, ja mulla sumee lasi et ei näkynyt vilkutus, kun valoista.:D
                  Ja ajoin sun peräs kaasu pohjas, mut tollahan kestää minuutti pikku ylämäkeen kirii 60 km/h -> 90km/h mittarin mukaan.:D

                  Comment


                    Oliko jonkun clubilaisen b8 a4:n hopea , mutta keskeltä konepeltiä ja kattoa musta, stancen vanteilla Joensuussa Bilteman parkkiksella.

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                      Käännyin just siitä parkkikselta tielle ja arvoitte vissiin kaveris kanssa niitä subeja siinä, niin huomasin kyllä ettet nähny mua :D
                      Ai, ihmekös en nähnyt. Ei siinä kerkeä kattelemaan ympärilleen, kun kaijuttimesta myyjä kysellee mm. Paahdetaanko, mikä juusto, mikä leipä jne.. =)

                      Comment


                      • Huomenta Killeri, oli vielä sen verran unihiekat aamulla silimäsä etten hokannu ajoisa kuka siihen rinnalle hiasti.

                        Comment


                          Huomenta, huomenta. Huomasin että mies on vielä omissa oloissa :). Toki katsoin peilistä että lapanen nousi sittenkin.

                          Comment


                          • Hopea Audi A4 B7 Avant TZM-XXX alusilla meni äsken ohi Prisman parkkipaikalla oliko klubilaisia?

                            Comment


                              Punainan B6 S4 avantti Pitäjänmäentiellä tuossa joskus 9.30-10 välillä. Äkkiseltään en klubitunnuksia nähnyt.

                              Comment


                                Toppura ajeli vastaan tikkurilantien ja robert huberintien paikkeilla. Kylläpä vain maukkaasti kiilteli:)

                                Comment


                                • Ai, mä en huomannut :/ Veikkaanpa, että olit raskaammalla kalustolla ajossa? Näitkö miten kivasti muuttui ilme S-Linen keulalla ;)?
                                  Teippaukseenhan se menee Sunnuntaina ;)

                                  Comment


                                    Vastikään Tapanilan Alepan kupeessa tummansininen 4f S6 farkku, joku täältä?

                                    Comment


                                      En mä niin tarkkaan kattonu sitä ilmettä. Kiilteli niin kovin että häikäsi. Ja isolla olin joo, enkä edes omalla vaan lainapelillä kun oma on verstaalla.

                                      Töistä ajelin kotiin niin mut ohitti cabrio S4, musta väriltään. Katto alhaalla. Alunen takana. Siinä kohtaa muuten sitten alkoi 100 rajoitus, eikä suinkaan se sun +125 ;) paikkana siis tie 3, suuntana Hyvinkää.

                                      Comment


                                        Vantaan Motonetin pihassa oli tänään harmaa B7 Avant, jossa oli kerhon kilvenalunen.

                                        Comment


                                          ^Jos joskus klo 19 aikoihin, niin varmaan tuo mun savukone.

                                          Comment


                                          • Vantaan motonetillä oli tänään myös valkoisilla vanteilla varustettu musta diizeli a4 B7
                                            Olit pysälöiny mun viereen :D Tiedä sitten oeltko täällä mutta kuitenkin :)

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja JPa_ Näytä viesti
                                              ^Jos joskus klo 19 aikoihin, niin varmaan tuo mun savukone.
                                              Jotakuinkin niihin aikoihin se oli.

                                              Comment


                                              • Olipa komea musta 80 vähän ennen seiskaa tiellä vanhalla hämeenlinnantiellä (tie 130) ja ympyrästä Riihimäen suuntaan. Ei ollut takana kilpiä mutta vannetta, madallusta ja kliiniä ulkonäköä kyllä. Ajelin perässä paskaisella S4:lla

                                                Comment


                                                  Aluset bongattu mustan Ammeen paksista Kuninkaantien abc:n parkkiksella tänään klo 7:30. Komeet oli valssit!

                                                  Comment


                                                    Työmatkalla kohtaan päivittäin Lohjanharjuntiellä viininpunaisen cabrion. Ketäkö?

                                                    Comment


                                                      Eilen oli omalla pihalla oma S3:n ja RS6

                                                      Comment


                                                      • Jonkun musta A4 avant CZI-xxx kilvenalusilla Kausalan Matkakeitaalla juuri äsken? Itse olin naamioituneena firman Transporteriin yhden ruudun päässä.

                                                        Comment


                                                        • Kuiders:

                                                          Minähän se olin. Duunireisulla Raumalla.

                                                          Comment


                                                          • Vai, että sinä se olit duuni reissulla. Moro vain :)

                                                            Comment


                                                            • Kyllähän se näin ooppeli miehenä tuo EWO-500 vähän komeelta näyttää liikkuessaan ja paikallaanki.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X