Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urs4 Ohjaustehostinongelmaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Urs4 Ohjaustehostinongelmaa

    Eli Ohjaustehostin sylkäisi nesteet sitten ajossa pihalle, siitä yläpuolen ruuvista...
    O-renkaan vaihdon jälkeen ajattelin ongelman olevan tässä, mutta tekipä tempun uudestaan.
    Vielä kerran kokeilin tiivisteen vaihdolla ja auto toimi paikallaan edestakaisin käänneltäessä ihan normaalisti, mutta kun lähti ajoon, alkoi O-rengas tiiviste pulppuamaan pikkuhiljaa taas samasta kohdasta...
    Eli onko nyt pumppu tullut elämänsä päähän, vai onko nyt sitten jollain muulla osuutta asiaan?
    Rupes mietityttää kaikki jarrupaineensäätimet sun muut, mutta ei ole varmuutta onko koko pumppu niihin edes yhteydessä...
    Viimeksi muokannut Jebou; 6.10.2014, 11:16.

    #2
    X-tulppien alla on juurikin jarrupuolen mäntäpumpujen männät.

    Oliko oikeanlainen o-remgas ? 17x2 on oikea, mutta pikkuisen paksumpaa voi käyttää myös.

    Onko tulppa ehjä ja tuliko rengas voideltua hyvin asentaessa ? Hydrauliikkalimaa voi käyttää asennuksessa, jos ei ala muuten pitämään.

    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...highlight=17x2
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 6.10.2014, 11:58.

    Comment


      #3
      Tuttu kuvio, vaihdoin itsekin 2 tulppaa ja tiivistettä -> aina vuotaa. Rasvailin myös o-renkaan hyvin, mutta ei auttanut.
      Ilmeisesti tuo hydrauliliima on ainut millä sen saa pitämään. Varmaan jostain hydrauliliikkeestä tuota voisi kysellä, minkähän merkkistä liimaa se on?
      Viimeksi muokannut Kaitzu; 6.10.2014, 11:59.

      Comment


        #4
        Kyllähän sen pitäisi tiivistyä ilmankin, jos osat on vaan kunnossa. Itse olen suosiolla laittanut liiman, niin ei tarvitse useampaan kertaan tehdä.

        Comment


          #5
          Näinhän sitä järjellä ajattelis, mutta kun ei tiivisty. Koitin itse kahta uutta korkkia ja yhtä alkuperäistä, aina uudella merkkitiskin o-renkaalla. Hetken ne aina kesti, mutta rupesi vuotamaan muutamien viikkojen sisällä.

          Comment


          • #6
            Tuolta lisää infoa ja yksi liimamerkkikin mitä itse käytin:
            http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=135409

            Comment


            • #7
              Mä ostin mätänetistä tiivisteliimaa ja sillä ja uudella o-renkaalla ja hyvin on pitäny puolivuotta

              Comment

              Working...
              X