Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi200.net

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi200.net

    Näyttää lötköfoorumin domain ainakin vapautuneen. Noinkohan sen taru sit loppui kokonaan vai onko kyseessä väliaikainen härö? Kyllähän se kovin hiljainen paikka olikin ja olis lisää aktiivisuutta kaivannut.

    Tulipahan vain moinen huomattua.

    #2
    Ei vapautunut. Oli vaan hetken alhaalla jostain syystä.

    Comment


    • #3
      Kas, nyt toimii. No hyvä. Ihmettelinkin kun noin yhtäkkiä katos.

      Comment


      • #4
        Miten toi ei mulla toimi?

        Comment


        • #5
          Vapautui se, kun palveluntarjoaja mokasi uusinnan. Ei luonnollisesti ole enää vapaa vaan sivut toimivat entiseen malliin.

          Comment


            #6
            Jahas :P Vaikutti vaan siltä, että oli sillo niin lyhyen aikaa alhaalla...

            Comment


            • #7
              Kyllä tuolla jotain hämäryyttä vieläkin on. Randomilla pongahtaa esiin se sivu joka tulee jos domain on vapaa tai ainakaan siellä ei ole vastassa audi200-foorumi vaan joku oletussivu.

              Comment


              • #8
                Ei hajuakaan mistä se johtuu? Googlehan tarjoilee myös sen mainossivuston ensimmäiseksi osumaksi. Joku guru pystynnee vastaamaan. Itsellä ei pariin päivään ole mitään mahdollisuutta hoitaa asiaa. Mutta itse kun olen kännykällä kokeillu niin nyt on toiminut ihan ok. Joka tapauksessa sivuston jatkuvuus on taattu. 7vuotta sillä on nyt täynnä. Eiköhän tämä ollut ohimenevä häiriö tai sitten päättyy tämä 7vuoden asiakassuhde.

                Comment


                • #9
                  Kyllä tuo nyt taas toimii. Olisiko liittynyt jotenkin siihen uusinnan mokaamiseen.

                  Comment


                  • #10
                    DNS-tietueiden päivittymisestä (ja sen hitaudesta) tuossa oli vain kyse. Ihan normaalia, jos domaini päästetään happanemaan edes hetkeksi.

                    Operaattoreilta lupaavat DNS-muutoksen tulevan voimaan 24h sisällä, mikä käytännössä tarkoittaa sitä että isoimpien suomalaisten operaattoreiden nimipalvelimet löytävät/hukkaavat sivun ensimmäisenä ja muut nimipalvelimet sitten päivittelevät tietojaan kunhan ehtivät.

                    Comment

                    Working...
                    X