Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS2 hankkimassa...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    Ilmoituksen ensirekisteröinnin: 06/1992 perusteella ei ole aito S2. Nuo 306kpl S2 sedaneita tehtiin käsittääkseni 1993-1994 välillä.

    Comment


      #92
      Olisikohan kyseessä sama auto?
      http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...light=s2+sedan

      Comment


        #93
        Vaikuttaa samalta yksilöltä. Kohtuullisen hyviä osia tuossa autossa.

        Mitenhän tulli kohtelisi tuota autoa, jos sen kävisi hakemassa. Minkä mukaan verot laskettaisiin ja miten katsastusten kanssa kävisi?

        Comment


          #94
          Kai se on siitä kiinni mitä tullille/katsastusmiehelle valehtelee. AAN-koneellahan tuo ei kait tiukan tulkinnan mukaan voi suomessa olla kilvissä, ABY-koneella kylläkin.

          Comment


          • #95
            Jotenkin alkaa kyllä kuumottaa harrasteautoksi tuommonen RS2:n. Uudemmat on jotenkin "tylsiä". Suomesta noita RS2:ia ei tällä hetkellä löydy kyllä yhtään myynnistä. Askarruttaa lähinnä se, että mistä tulli määrittelee tuotavalle pelille sen hetkisen verotusarvon ja katsoo pyyntihinnan jos verrokkeja ei ole. Toki vanhat päätökset löytyy joista arpoa verot. Vanhoissa päätöksissä verojen osuus kieppuu ~4k€:n hujakoilla.

            Koriltaan ja sisutaltaan pitäis olla räpeltämätön orkkis ja hyvä kuntoinen. Tekniikalle tulisi kuitenkin tehtyä perinteinen purku/kasaus ja läpikäynti joten sen puoleen ei huolta. Saa nähdä mitä tästä kehkeytyy, vai kehkeytyykö mitään. Asteita 38.5'C :D

            Comment


            • #96
              Tällänen unelma on monella, harva sitä vaan pääsee koskaan toteuttamaan. RS2 on penkin alla.. Jos sattuu löytymään jostakin, niin aika useat on just räpellettyjä (mikä on helvetin tyhmää). Kyllä minäkin jos rahaa olisi ostaisin ennemmin RS2:sen 20k kuin jonkun uudemman esim A5:sen. Paljon tyylikkäämpi. Toinen olisi Saksasta aivan orkkis S1

              Comment


                #97
                Kyllähän Saksasta löytyy hyviäkin Risoja, hinnat vain on jotain ihan muuta.

                Comment


                • #98
                  Alkuperäinen kirjoittaja Patasuvanto Näytä viesti
                  Jotenkin alkaa kyllä kuumottaa harrasteautoksi tuommonen RS2:n. Uudemmat on jotenkin "tylsiä". Suomesta noita RS2:ia ei tällä hetkellä löydy kyllä yhtään myynnistä. Askarruttaa lähinnä se, että mistä tulli määrittelee tuotavalle pelille sen hetkisen verotusarvon ja katsoo pyyntihinnan jos verrokkeja ei ole. Toki vanhat päätökset löytyy joista arpoa verot. Vanhoissa päätöksissä verojen osuus kieppuu ~4k€:n hujakoilla.

                  Koriltaan ja sisutaltaan pitäis olla räpeltämätön orkkis ja hyvä kuntoinen. Tekniikalle tulisi kuitenkin tehtyä perinteinen purku/kasaus ja läpikäynti joten sen puoleen ei huolta. Saa nähdä mitä tästä kehkeytyy, vai kehkeytyykö mitään. Asteita 38.5'C :D
                  mulla tuli veroja vuodenvaihteessa n.4k euroa ja verrokkina oli S2:sia (olikohan kolme, joista keskiarvo?) edellinen täälä kirjottelija oli kuulemma maksanu veroja lähes 6k ja erona meillä ehkä se että hän on varmaankin tuonut ihan helmen ja kehunut sitä tullille, kun taas mun oma on kolhuinen ja käytönjäljet näkyy ja tein kolmesivua pitkän (normaali lomake 1sivu) niinsanotun "ruttulapun" niinkuin tulli sitä itse hassusti kutsuu, eli vikalistan jonka kanssa tullimies tutkii auton ja antaa oman mielipiteen ja tästäsyystä sain jonkunverran alennuksia. Toki osa vioista viivattiin heti yli "normaalina kulumisena" yms.

                  Erikoista tässä lomakkeessa on se että se on "hyshys" lomake, jolla ei ole koodia, eikä siten löydy tullin nettisivuilta esim,
                  vaan pitää itse osata se tiskiltä pyytää!

                  RS2 tulee maksamaan vähintään sen 20k euroa veroineen tällähetkellä, itse ostin vuoden vaihteessa euroopan halvimman, kun oli oikeen värinenkin ja se jäi alle 20k veroineen, mutta kyllä sitä on sitte senki edestä huollettu ja korjattu, eli suunnilleen kaikki tyyppiviat ja kulumat löytyy...

                  Ps. Ei mun oma silti mikään ihan pommi ollu, kuitenkin yli 1000kilometriä kelattiin saksassa ja sieltä suomeen.
                  Mm autobaanalla GPS mukaan parhaimmillaan noin 230km/h isolla kuormalla, eikä ollut ongelmia.
                  Ehkä olen hieman tarkka "uudesta" autosta ja laitan kaikki "isollarahalla" kun on jotain vikoja ilmennyt ja vähempikin olis riittäny...
                  Viimeksi muokannut rs tuning; 18.7.2013, 14:17.

                  Comment


                  • #99
                    RS2 tulossa myyntiin

                    Tälle papparaiselle on valitettavasti tullut aika siirtyä rauhallisempien kulkupelien puikkoihin, ajattelin hieman herätellä vanhaa keskusteluketjua.

                    Olen joutunut luopumaan vuosikymmeniä kestäneestä autoharrastuksesta joten RS2 on nyt hiljaisessa myynnissä. Kyseessä siis kirkuvan punainen aito Audi Porsche RS2 -96 joka pyritty säilyttämään orkkiskuosissa. Pienillä parannuksilla höystetty kuten Porkkiksen softa, Sachs Race kytkin, Roose Motorsport turboletkut, Bosch 044 pumppu.

                    Kerään aineistoa kasaan ja laitan lähiaikoina ilmoitusta myyntiketjuun, mikäli aihe kiinnostaa niin yhteydenottoa mailiin "rs2(at)wirtanen.fi".

                    Comment


                    • RS2 meni uuteen kotiin viime viikolla, yllättävän monta vakavasti otettavaa kyselyä tuli viikon sisällä ja nyt tuntuu että meni ihan oikeaan osoitteeseen. Surutyö vielä käynnissä, olihan tuo ollut itsellä jo seitsemän vuotta ja ehti muodostua vahvat tunnesiteet kyseiseen yksilöön. Audeja ollut yhtäjaksoisesti 27 vuotta, VAG-konsernin tuotteilla jatketaan.

                      Comment


                        Kyllä minuakin oman myynti harmittaa, vaikka ei ollut edes ajokuntoinen. Mutta kun elämän tilanne on mikä on, niin joutui tekemän vaikean päätöksen.

                        Comment

                        Working...
                        X