Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 2.0 (BKD) quattron vireistyskysymyksiä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A3 2.0 (BKD) quattron vireistyskysymyksiä

    Potilas on -06 vuoden 254tkm ajettu kulkine.Ajatus viritykseen enemmän kuin lastutuksella saa tuli viime kesänä,kun pohjapanssaria takaisin laittaessani huomasin turbon falskanneen öljyä reilusti alle.

    Foorumin kautta sain haalittua GBT1756VK turbon,pakosarjan teetätin ja suunnilleen kaikki tarvittavat tiivisteet ja mutterit on kerätty kasaan.viime viikonloppuna oli tarkoitus aloittaa,mutta mutta kaverin hallinosturi kerkesi porsia,nytten odotellaan että milloin voidaan aloittaa.Tällä hetkellä ei ole muuta suunnitelmissa kuin turbo ja ohjelma,rahatilanne ei anna enempää periksi.

    Foorumilaisia tarvitaan muutamassa epäselvyydessä.Tiedän että quattrossa turbo pitää vaihtaa alakautta ja tietenkin kardaani pitää ottaa pois,että saa vähän tilaa mutta voiko kardaanin laittaa vanhoilla pulteilla paikoilleen ja pitääkö olla tietyssä momentissa?Isompia suuttimiakin olen miettinyt,mutta maksaako vaivaa jos aiotaan nykyisellä kokoonpanolla saavuttaa +200hp kun kuitenkin kyseessä on jokapäiväinen käyttis?

    Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan kun tuntuu ettei taustatietoa voi olla ikinä liikaa,ainakin näin kohtuu noviisille kuin minä.

  • #2
    Eipä tuolle turbolle tarvitse isompia suuttimia. BKD:ssä on kahta erikokoista suutinta, joista pienemmätkin piisaa helposti yli 200hp.

    Comment


      #3
      Jos kardaanin pulteissa on kierteet ja kannat kunnossa, ei niitä ole pakko vaihtaa. Tai itse olen vetänyt samoilla kiinni, eikä tuo vielä ole tielle pudonnut.

      Comment


      • #4
        Niin vähän arvelinki suuttimien riittävyydestä,mutta aina kannattaa varmistaa.Kardaanin asennuksessa vain mietitytti koska joillain on ollut ongelmia kun on ruvennut vatkaamaan ajossa.Tarpeeksi kun näitä juttuja lukee,niin väkisin meinaa iskeä luulotauti.

        Comment

        Working...
        X