Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

oma.audi.fi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Alkuperäinen kirjoittaja affe Näytä viesti
    Sisäänkirjautumisen jälkeen palvelu ilmoittaa että "autollesi on avoin laadunparannuskampanja", mutta ko. linkkiä klikattaessa ilmoitetaan että "ei avoimia laadunparannuskampanjoita". Onko vaiko eikö?
    Mulla tekee saman. Taitaa olla joku tekninen virhe...

    Comment


      #92
      Ite huomasin myös saman tänään ja aamulla sain lapun marmorilta että ei avoimia kampanjoita kun oli auto siellä.

      Comment


        #93
        Kokeilinpa huvikseen rekata.
        PALVELUSSA TAPAHTUI VIRHE!
        Järjestelmän valvojaa on informoitu ongelmasta.
        Yritä hetken päästä uudelleen.
        Sama vika oli tuossa joskus muutama kk sitten kun viimeksi kokeilin.

        Comment


        • #94
          Varustelista netistä

          Morjesta! Audiclubin ja internetin syövereistä olen yrittänyt etsiä sivua, josta löytäisi audin VIN-koodilla varustelistan. Useampia olen kokeillut, mutta ei ole onnistanut. Myöskään audin omat verkkosivut ei anna tietoja varusteita. Mistä kannattais yrittää vielä etsiä? Kyseessä 2009 vuosmallia oleva A4.

          Comment


          • #95
            Ohjekirjan välistä tai varapyöräkotelosta katselet varustetarran. Sen jälken syötät listan koodit esim. http://igorweb.org/equidec.aspx, joka kääntää ne 3-kirjaimiset koodit selkokielisiksi.

            Comment


            • #96
              Saksankielinen my audi sivusto osaa myös näyttää varusteet

              Comment


              • #97
                erwin.audi.de

                Löytyy kaikki tarvittava ja lisääkin.

                Tunnin käyttöoikeus maksaa reilun femman.

                Comment


                • #98
                  Esson baarista:
                  Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viesti
                  Varusteet näin: Pitää olla VIN tiedossa, sen saat kilven perusteella biltema.fi tai vakuutusyhtiöiltä.
                  Sitten: Rekisteröidy tänne -> lisää auto palveluun -> To the details -> interesting facts -> To details -> product rating -> selaa alaspäin. En tiedä voiko sama VIN olla useammalla käyttäjällä tuolla omana autona, oon joskus kattelu myynnissä olevien varusteita ja poistanu ne sitten omasta tilistä.
                  Viimeksi muokannut niksu; 11.4.2016, 14:03.

                  Comment


                  • #99
                    Ilmeisesti myAudi näyttää vain uudempien Audien varusteet?

                    Omasta -01 mallista se osasi kertoa korimallin, moottorin ja värin.

                    Edit:ei näkynyt UK, ei Saksa, ei Suomi.
                    Viimeksi muokannut Sebastian; 11.4.2016, 14:33. Perustelu: Lisätty testitulos.

                    Comment


                      05-mallisesta löysin vain mallin ja senkin osin. Ja vuosimallin.

                      Comment


                      • Mulla on näköjään väärä maa tuossa edellisessä, pitää olla esim UK että näkyy varusteet. Tästä pääsee: https://my.audi.com/content/gb/myaudi/en/home.html
                        oma.audi.fi näyttää myös, siitä lisää täällä: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=144700

                        Comment


                        • Juu suomeksi my audi ei osaa varusteita. esim my.audi.de näyttää kyllä...kaikista ei tosin osaa piirtää kuvaa mutta joistakin tulee ihan näköinen kuvakin.

                          Comment


                          • Itse kävin hakemassa marmoritiskiltä. Eikä maksa mitään!

                            Comment


                            • Ja saman kun teet kaikkiin autoihin minkä ostamista harkitset niin olet tosi viitseliäs ;)

                              Mä olen esim servotronicia 2.0 tdi:stä jahdatessani runkonumerolla tutkinut. Ruotsista saa rekisterinumeron perusteella auditillbehor.se palvelusta.

                              Comment


                              • 3.0Tdi moottorin tyyppi

                                Mistä näkee mikä on auton moottorin tyyppi? Autona siis A4 B8 3.0tdi. Siksi ihmettelen kun on vm. 2009, mutta 176kw moottorilla. Tämähän on vasta ainakin kaikki tietävän wikipedian mukaan tullut 2010? MyAudi ei tätä minulle kerro, ei edes de versio. Huoltokirjakin unohtu myyjälle.

                                Comment


                                  Autossa myös tarra takakontissa, en tiedä missä voi olla B8:ssa. josta saa selvää.
                                  Kokeile myös Biltemasta.Trafiltakin saa tiedon, toki maksamalla, paitsi jos olet jo omistaja/haltija pääset ilman maksua katsomaan oman ajoneuvosi tiedot.

                                  Comment


                                    Varapyöräkotelosta löytyy autotietotarra. Konehuoneesta löytyy oikean lokarin päältä tarra jossa lukee myös konetunnus. Ja se lukee myös tarrassa joka on korkeapainepumpunhihnan kotelossa.
                                    Ja alustanumerosta voit tarkastaa vielä onko autosi 2010 vai 2009. Kahdeksas merkki takaapäin on vuosimalli, joko 9=9 tai A=10

                                    Comment


                                      On muuten kauhean hidas toi myaudi Suomen sivuilla...

                                      Ja jopa kaatuu ja valittaa urlista, vaikka valikosta on ihan valittu....

                                      Comment


                                      • Eikös perus 176 kw ollu alusta asti -08... Ensin CAPA ja myöhemmin CCWA?

                                        Comment


                                        • Mulla ainakin CCWA koneella ja runkonumeron mukaan -09 malli.

                                          Comment


                                          • 2008 mallit CAPA, uudemmat CCWA. Eroavaisuuksia ei kuitenkaan juuri ole

                                            Comment

                                            Working...
                                            X