Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Teholastu.com kokemuksia?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Teholastu.com kokemuksia?

    tilasin audiini ko.putiikista lastun jolla luvattiin +40 HV tehoja lisää(2,5 tdi).lastu tuli(tietenkin maksettu etukäteen) ja eikun kiinni.en vielä ole huomannut minkäänlaista eroa entiseen.Otin yhteyttä firmaan,ei minkäänlaista vastausta,n.vko aikaa.puhelinnumeroa ei ollut,mutta sain ongittua sen ja eikun soittamaan,vaan kun ei vastata.Olisinkin kysellyt täällä onko muilla kokemuksia kyseisestä yrityksestä?

  • #2
    On siellä sivuilla sen verran virheitä että itse en edes olisi tilannut ks paikasta. Mallimerkinnät aivan mitä sattuu esim Volvon kohdalla.
    Voi olla että jää omaksi tappioksi koko homma. Kannattaa toki yrittää ottaa yhteyttä.
    Ote toimitus ehdoista.
    Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa kauppa neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee tehobokseja. Teholastut almistetaan aina tilaustyönä joten teholastuilla ei ole palautus tai peruutusoikeutta tuotteen luonteen vuoksi. Palautusoikeus ei myöskään koske nouto eikä yritysasiakkaita. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön sekä alkuperäisessä pakkauksessa olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
    Palautusta tehtäessä ota ensin yhteys meihin sähköpostilla palautusohjeiden saamiseksi!

    Comment


    • #3
      joo kyllä luin noi ennen tilausta,mutta sehän ei toimi jos luvattuja tehoja ei löydy,eikö?

      Comment


        #4
        Teholastut mittatilaustyönä? Kävikkö mahdollisesti rullilla jossa sulle sorvattiin custom ohjelma?

        Ja kun et käyny, niin kyse on bulkki softasta, eli ei tosiaan mistään räätälöidystä. Kuluttaja-asiamies on melko varmasti samaa mieltä.
        Eli palautusoikeus täten pitää olla. Ihan varmasti venkoilevat vastaan kun tuollaisen pykälän ovat pistäneet.

        Voihan sulla toki olla autossakin jotain vikaa.

        Comment


        • #5
          Teholastut mittatilaustyönä? Kävikkö mahdollisesti rullilla jossa sulle sorvattiin custom ohjelma?
          Tai luettiinko edes auton vanhaa ohjelmaa ylös? (en kyllä itsekään tiedä mikä merkitys sillä tarkalleen ottaen on).
          Tai sorvattiinko ohjelmaa edes ajossa mitenkään yksilölliseksi?

          Näin kai se yleensä tehdään. Tehtiin edellisen kerran ja tullaan tekemään nytkin tuohon dieseliin.

          Comment


          • #6
            Teholastut mittatilaustyönä? Kävikkö mahdollisesti rullilla jossa sulle sorvattiin custom ohjelma?
            Tai sorvattiinko ohjelmaa edes ajossa mitenkään yksilölliseksi
            eipä tarvinnu muuta kun moott.ohj.yksikön numero lähettää,helppo ja halpa=auta pienyrittäjää rahapulassa
            Viimeksi muokannut kalsket; 2.10.2008, 14:29. Perustelu: jäsentelyä

            Comment


              #7
              95 vuoden MSA bosch vähemmän yllättäen ei ole obd-ohjelmoitava vaan ihan perinteistä piirinvaihtoa vaatii.

              Mitähän kyseiseen autoon nyt sitten on oikeasti pistetty kiinni? Johtojen väliin tuleva huijauspurnukka ei ole lastu.

              Comment


              • #8
                eipä tullut johtojen väliin vaan juuri tuonne moottorinohjausboxiin.itse asiassa niitähän on kaksi,turbo chip ja engine chip,ja molemmat vaihdettiin.Tiedän,koska olin itse vaihtamassa(ja selvinpäin) eikä ollut tarkotus keskustella itse lastutuksesta vaan nimenomaan tuosta firmasta josta lastut tuli
                Viimeksi muokannut 2206; 2.10.2008, 15:46.

                Comment


                • #9
                  Katsoppa toimiikko sinulla ilmamassamittari.

                  Comment


                  • #10
                    Voitaanhan niitä lastuja kokeilla mulle, jos maksat sen 299€ :D .
                    On meinaan yrittänny mulle niitä kaupata...

                    Comment


                    • #11
                      tuli vaan mieleen josko lastuseppä ois tehny noi aat:lle,vois olla aika lähellä tehot ku miun ael vakiona,mutta kun puuttuu se yhteys myyjään ni paha kysellä

                      Comment


                      • #12
                        Alkuperäinen kirjoittaja 2206 Näytä viesti
                        tuli vaan mieleen josko lastuseppä ois tehny noi aat:lle,vois olla aika lähellä tehot ku miun ael vakiona,mutta kun puuttuu se yhteys myyjään ni paha kysellä
                        Ei se noin onnistu. Se "lastuseppä" tuolla teholastu.comissa on todnäk joku eBaystä kotoisin oleva DVD, josta arvotaan file joka poltetaan piirille. Usein filet ovat kokonaan vääriä softaversioita/väärin nimettyjä, jolloin auto ei edes lähde käymään, tai ihan vain alkuperäisiä, tai sitten väärin tehtyjä jolloin tuota voimaa ei tule.

                        Pidän hintaa sitäpaitsi aika kalliina, minulta saat "postimyyntinä" ihan oikeasti toimivan ja testatun ohjelman tuohon samaan hintaan.
                        Viimeksi muokannut dera; 3.10.2008, 09:03.

                        Comment


                        • #13
                          olisin kyllä kiinnostunut tuosta sinun "postimyyntinä" ohjelmasta,pitää vain ensin saada tämä lastuasia pois päiväjärjestyksestä.Lastut nyt sattu tulemaan em. nimillä,joten laitoin ne tänne semmosenaan ilman että olisin spekuloinut niitten oikeita nimiä

                          Comment


                          • #14
                            MItäänkö ei kuulu firmasta?

                            Comment


                            • #15
                              eipä.huomenna kuluttaja-asiamiehen juttusille ja jos se ei auta nii etitään muita viranomaisia.

                              Comment


                              • #16
                                nyt oltu yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja hänen suosituksestaan homma etenee kuluttajariitalautakuntaan. myyjä ei ole ottanut mitään yhteyttä elikkä ilmeisesti ei ole vastuussa myymistään tuotteista,tosin minä olen eri mieltä.Osin sen takia lähden tätä juttua eteenpäin viemään ja myös siksi että muut osaisivat varoa moisia yrittäjiä.

                                Comment


                                • #17
                                  Päivitystä lastuasiaan.Hommahan eteni kuluttajariitalautakuntaan,ja sitä kautta sain lastut palautettua takaisin teholastulle.(ei minkäänlaista yhteyttä suoraan firmaan).Lastut oli kuulemma käyneet jopa saksassa tutkittavana,eikä niistä vikaa löytynyt.Viime viikolla lastut oli postilaatikossa ilman mitään viestiä.Ovat samanlaiset kuin alussa eli ei luvattua teholisää.En voi millään muotoa suositella kyseistä firmaa

                                  Comment


                                  • #18
                                    Nyt kun olet päässyt kuluttaja-asiamiehen kanssa juttuihin, niin seuraavaksi voit alkaa vaatia rahoja takaisin syystä ettei tuote ole luvatunlainen.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Mut kun firmahan vetoaa että vika on autossa, vaikka toisilla lastuilla toimii ok. Taitaa olla vaan tuo teholastu.com semmoinen firma jonka kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Semmoisen kuvan minä olen saannut. Saman suuntaisia juttuja kun tuntuu löytyvän muualtakin

                                      Comment


                                      • #20
                                        Selvispä tuokin asia tässä matkanvarrella, ei ole rahat takaisin vaihtoehtoa, on vain toimiva tuotetakuu. Eli kauppaa ei pysty purkamaan. Tässä tapauksessa jää kulut minulle, valitettavasti. Voisin toki vieläkin vaatia uusia lastuja, mutta kun tämä paja suhtautuu niin nihkeesti mihinkään korjausvaatimuksiin. Luulen että on parempi unohtaa koko firman olemassaolo.
                                        Viimeksi muokannut 8866; 2.3.2009, 12:44. Perustelu: Lause alkaa isolla kirjaimella ja pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X