Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sport-alusta vai vakio myytäessä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sport-alusta vai vakio myytäessä?

    Hyvällä todennäköisyydellä auto menee vaihtoon. Mulla on asian kannalta pieni dilemma: mulla on kellarissa autoon hankittuna uusi alusta, Eibach Pro-Kit + OEM Sachs sport-iskarit (madallus sama kuin tehdaan -30mm). Mitä luulette, pitääkö ihmiset enemmän Sport vai vakioalustasta? Laitatanko alle vai myynkö erikseen?
    Viimeksi muokannut pulla; 2.3.2017, 15:18. Perustelu: Tehdään myynti-ilmoitus

    #2
    Veikkaan isomman osan autonostajista arvostavan vakioalustaa ylitse -30mm sporttialustan. Kyse toki henkilökohtaisesta mieltymyksestä. Itse ostan mielelläni auton tehtaan sporttialustalla, mutta pikkaisen vierastan jälkiasennettuja sporttialustoja. Kun ei koskaan voi tietää miten homma on tehty.

    Comment


      #3
      Vakioana ehdottomasti, lisukkeena voi irrallisena yrittää kauppaa vauhdittaa, mutta silloin se kannattaa hinnoitella joko alennuksella tai lisänä.

      Myynnin edistämistä ei sitten näin suosita, ilmoitusta kehiin hinnoiteltuna.

      Comment


      • #4
        Ihan fiilispohjalta vois vastata että tehtaan sport alusta kiinnostaisi enemmän. Suurin syy lienee se, että sen ovat ammatti-ihmiset suunnitelleet autoon sopivaksi.

        Comment


          #5
          Jos se setti on uusi niin en usko että sen alle laittaminen nostaa auton arvoa samanverran mitä se maksoi. Siitähän tulee käytetty alustasarja samalla kun ruuvaat sen alle.Myy sarja erikseen niin saat kokonaisuudessaan paremman hinnan tai tarjoa optiona lisämaksusta ostajalle.

          Comment

          Working...
          X