Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B8 A4vant

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viesti
    Kävin vähän kolaamassa pihoja yhtenä iltana. Tässois lyhkänen iPhonelaatuinen näkemys kokemuksesta.
    Etujarrut meni uusiin. Ostin Slmitilta reijitetyt levyt ja Fedoron palat. Kesäpyörätkin on jo ostettu, pysytään lemmareissa =)
    Kerropa kokemuksia sit miten paljon muuttu jarrutuntuma.

    Comment


      #32
      En ole huomannut mitään eroa jarrutuntumassa.

      Comment


      • #33
        Mielestäni yksi audin parhaimmista väreistä ja nätti kokonaisuus... Mitä tästä löytyy kilometrejä?

        Comment


        • #34
          Kyllä taas b8 kuume kasvaa potenssiin7.
          Minkälainen tuo manuaali on 3.0tdi:n kanssa, onko kovasti hämmentämistä kylillä vai pelastaako vääntö?
          Mulla oli a6 samalla yhdistelmällä mutta 225hp, ei ollut mielestäni hirveän alavääntöinen.

          Comment


          • #35
            Ei ole mielestäni hämmentämistä kepin kanssa, ehkä vähän enemmän kuin bensassa. Vakionakin vääntöä aika hyvin jo 1000 kierroksen jälkeen ja liikkeellekin jaksaa lähteä pelkästään kytkintä nostamalla vaikka sähköinen käsijarru olisi päällä (lähtee autom. pois kun riittävästi vääntöä). Vaihdeavustinkin ehdottaa kovin matalille kierroksille vaihteen vaihtoa isompaan, tosin miellummin ajelee vähän alle 2000 kierroksilla. Ei huuda kone ja vääntää pehmeästi. Suomen nopeusrajotukset osuu kohtuu hyvin kohdilleen kierrosten osalta.

            Toki alin alavääntö on vähän hidas, muttei se nyt mielestäni mikään huonokaan ole. Eri asia miten isompi vääntö pienillä kierroksilla rasittaisi voimansiirtoa.

            Comment


            • #36
              Selvä, tuollainen se on sitten hommattava ;)

              Comment


                #37
                193tkm tuli just täyteen.
                Niin vain kävi, että Laakkonen tuli vastaan kytkin/vauhtipyörärempassa ja sain niin sopivaan hintaan, että teetän rempan heillä. Osittain tämä on takuuhomma, koska vauhtipyörä alkoi rallattaa ja siksi tulivat vastaan hinnassa.
                Huvittava toteamus marmorilta: Moottorin eliniäksi on määritelty 250tkm. Sit paaliin =)

                Tosi kiva auto ajaa taajamassa. Ykkönen on aika turhaan laatikossa, koska lyhyt, mut niin kai se on aina diiseleissä.

                Tilasin pari viikkoa sitten AMI kaapelin eBaysta. Enpä tiennyt miten helppoa voi olla iPodin selaaminen auton omilla nippeleillä.

                Spämmätään vielä yksi kuva loppuun.

                Comment


                  #38
                  On kyllä uskomatonta että Laakkonen tuli vastaan tuossa kytkin/vauhtipyöräjutussa vielä.

                  Comment


                  • #39
                    Kyselin Jyväskylän marmorilta noita huoltoja ja sanoi, että vesipumput ja hihnat vaihdetaan vasta 400tkm kohdalla tai kun alkaa ääntää. Polttoaineensuurpainepumpun hihnalle sanoi noin 200tkm kohdalla.

                    Tosiaan on aika hyvin, jos 193tkm kohdalla vielä takuuta. Meidän autossa alkaa kohta 180tkm ja tuntuu vielä kuin uudelta.

                    Comment


                      #40
                      Itellä mittarissa 115tkm ja eväsivät tukivarsien takuun. Tosin syynä oli että auto madallettu ja tämän perusteella Audin puolesta jo uutena paskoiksi todetuttuja tukivarsia ei vaihdeta uusiin upgradetettuihin vahvempiin Audin piikkiin.

                      Comment


                        #41
                        Nopeasti on kytkin mennyt kun nyt pitää vaihtaa. n.180tkm ajettu 3.0TDi B8 meilläkin ja ainakin toistaiseksi menty ihan perus öljynvaihto yms. huolloilla.

                        Mitään autoon tulee niin on kyllä tyylikäs :).

                        Comment


                          #42
                          Huomenna koitan narista ton vauhtipyörän vielä maahantuojan täystakuuseen. Kytkin ei välttämättä ole finito, mutta sama vaihtaa kun kerran avataan.

                          Comment


                            #43
                            Juu ei mennyt vauhtipyöräsavotta maahantuojan laskuun. Saatu "alennus" tuli ihan paikalliskonttorilta. Oli miten oli, mutta näin on.
                            Tässä taas joitakin aiemmin näkemättömiä kuvatuksia Anzafinin kiilloituksen jäljiltä Lapin Kulta maisemissa 300m päässä kotipihasta.





                            Attached Files

                            Comment


                              #44
                              Erittäin maukkaan näköinen. Sisustan väristä iso peukku.

                              Comment


                                #45
                                On kyllä tosiaan maukas! Missä käytät näitä sun autoja myllytettävänä? Omakin auto pitäisi myllyttää nyt tulevana kesänä ja monessa firmassa tuntuu, että tuo myllytys tehdään ns. juosten kustuna.

                                Comment


                                  #46
                                  Käytän Kajaanilaisen myllyttäjän kotitallissa =)

                                  Comment


                                  • #47
                                    Jos suodaan OT, niin 54mmy laita pesukintaalle ostoilmoitus myllytyksestä. Sielläkin JAP3n "hovi"myllyttäjä vaikuttaa. :D

                                    Kai sitä vois totee samaa mitä muut eli törkeen hieno! Kelpais itselle.

                                    Comment


                                    • #48
                                      JAP3, mistä oot hankkinut ton ison Audi-logon autotallin päätyseinälle?

                                      Just talli nousee pystyyn ja jotaa tollasta himottas laittaa. :)

                                      Comment


                                        #49
                                        Tältä kaverilta.

                                        Comment


                                          #50
                                          Niitä ei ole enään, minä ostin viimeiset :)

                                          Comment


                                            #51
                                            Ebaystä löytyy noita kans. Hakusanaa en tähän hätään muista.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Kiitoksia tiedosta. :) Täytyy alkaa metsästää...

                                              Comment


                                                #53
                                                Tilapäivitys viimeisen reilun kuukauden tapahtumista:

                                                Ensin meni paineasetelmasta yksi kynsi jonka mukana kytkin ja vauhtipyörä meni uusiin hilppeineen. Kustannus Laakkosen mukaantulon jälkeen 1999,98€. Samalla vaihdettiin tiensä päähän tullut kuskin puoleinen laatikon poskilaakeri.

                                                Seuraavaksi moottorin vikavalo pomppas tauluun. Kaasuläppä jumittunut auki. Purkamalla tutkiessa selvisi, että sieltä puuttuu pari hammasta ja täytyy korvata uudella. Laakkosen hinta lähes 900€, mutta eBaysta löytyi uusi osa rahteineen 254€.

                                                Eilen kävin Tuuloksessa 700km lenkillä. Vähän ennen kuin pääsin kohteeseen paukkasi taas uutta vikavaloa. Tällä kertaa DPF valmis. Kotimatka ajettiinkin sitten vikatilassa kameratolpan kautta tietysti. Kiitokset Mikkelin vertaistuelle vikakoodien luvusta.
                                                Nyt on siis hyvä syy silpoa DPF ja työntää autoon uusi ohjelma.

                                                Mistä näitä kuluja oikein syntyy? Vakio käyttis ja ei pysy läjässä. Harrasteautokin on halvempi pitää. Mitähän seuraavaksi?

                                                Comment


                                                  #54
                                                  Köyhempää se koittelis paljon rajummin. :)

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Suosittelen JAP3, että ajelet käyttis-ajot tuolla C5:lla.

                                                    Harrastelet sitten näillä vikaherkimmillä :)

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Kohtahan se alkaa olee paalauskunnossa, näinhän sieltä Laakkoselta sulle kerrottiin. :D 50tkm vielä...ei vaan, on kyllä makoisa käyttis.
                                                      Mitä noista saa softalla?

                                                      Comment


                                                        #57
                                                        No jopas potkii. Olikos tää mikä Vm?

                                                        Peke78, näistä saa lastulla n.300hp/n.600Nm, riippuen vähän tekijästä. Meidän ABT lastulla olevalle taidettiin luvata n.280hp ja vähä vaille 600Nm.

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Ei tee kyllä kuvat oikeutta tällekkään Japen kulkineelle, livenä oli kyllä todella maukas vaikka hämärää olikin :)

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Voe poijjaat että on nätti. 10+ :)

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              Hei siehän vaihoit jo siihen vanteet ja alustaa rukkasit. Nyt se kapinoi vastaan ;)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X