banner  

Palaa takaisin   Audifinns > Tekniikka > Projektit
Audiclub.fi etusivulle forum

Projektit Tallissa tapahtuu. Täällä voit jakaa rakentamisen ilot ja kysyä mielipiteitä aikaansaannoksistasi.

Vastaa
 
Työkalut Display Modes
Lupe-81 Lupe-81 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #401  
Vanha 29.10.2017, 09:28

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viesti
On täällä viinallakin sulanut paikkoja eli en jättäisi pois koskaan.
Eikös ne viinalla sulamiset tapahdu matalilla pakolämmöillä (--->korkealla tulpan lämpötilalla liian korkeilla ennakoilla, ensin sulaa tulppa --->preignition, ja tuho valmis) eli orkkis pakoantureista ei ole mitään hyötyä siinä vaiheessa?
vayne vayne on kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #402  
Vanha 29.10.2017, 09:39

Nämä on näitä tulkintoja joo, kukaan harvemmin sata varma mitä tuhossa käynyt oikeasti ja missä järjestyksessä. Kuitenkin todella korkeita pakolämpöjä ollut viinapeleissäkin, jotka sulanut.

Omassa viinalla saa kovat lämmöt kyllä, samoin toki bensalla tai jos joku menee pieleen, niin sitten varsinkin.

Anyway, lähtökohtaisesti turvarajojen kokonaan poisto ei ole fiksua.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #403  
Vanha 29.10.2017, 11:26

Joo no ehkä ihan järkevä pointti sille että jättäis ne toimintoon, jokatapauksessa haluan mittarit näkyviin että näkee missä lämmöissä liikutaan...

Mistä kohtaa putkea noi lämmön nyt sit kannattaa ottaa mittarille että näyttää tarkasti todellisuuden? Dp:n yläpäästä niinkuin egt:Kin on?
MikaSS MikaSS on kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #404  
Vanha 29.10.2017, 11:41

Pakosarjoista oikea pakolämpö. Ennen ahtimia tai ahdinta.
-OOOO- -OOOO- ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #405  
Vanha 29.10.2017, 12:38

Joo suosittelen EGT:eiden jättämistä paikalleen. SID:in kolvatut piirilevyt toimineet, kelatkaa, jopa minun autossa jo hyvän aikaa! :D
vayne vayne on kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #406  
Vanha 29.10.2017, 12:52

Juu mulla oli nipat omille egt antureille (eli mittarille kabiiniin) suht lähellä auton omia eli ennen ahdinta. Auton omat sitten hoiti suojat, toiset taas mittareille. Topiaksen auto kertonee kestävyyden piirilevyillä hyvin :)
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #407  
Vanha 30.10.2017, 18:05

Kannet saatais perjantaiksi kotiin ja siitä sitte alkais yläkerran kasaus, saadaan siis kone kasattua kokonaan. Sitte olis projektina tuo vaihdelaatikon huolto... Imusarja olis edelleen hakusessa että saa vinkata tai ilmoittautua jos löytyy rs4 tai A6 bitin ylimääräisenä...

Oliko näin että rs4 vetarit on vahvemmat kun s4 omat?

Kansihommat vähä venähti kun huomattiin että mulla on 2kpl kuskinpuolen pakonokkia, apparinpuolen nokkaa ei mistään löytyny mutta tänään löysin eBaysta nokan siihen, toivottavasti on ihan kunnossa oleva nokka ettei tullu ostettua kasaa paskaa 150 eurolla :D

Viimeksi muokannut Jesse87 03.11.2017 08:28
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #408  
Vanha 10.11.2017, 17:39 Imusarja tuunattu

http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1510328151

Tuli vähä tuunattua imusarjaa, harmi vaan että on tuo laatikkomalli. Täytyy sama käsittely tehdä sit uudelle imusarjalle kun sen jostai löytäis..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	424
Size:	201,4 Kt
ID:	55567  
ittnah ittnah ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #409  
Vanha 10.11.2017, 20:17

Mieki tuunasin imusarjaa hitusen. Päivitin samalla a6:sen. Ei vaan perse kestäny vielä risan sarjaan.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG-20171102-WA0015.jpg‎
Views:	396
Size:	92,5 Kt
ID:	55568  
Kilu7 Kilu7 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #410  
Vanha 10.11.2017, 20:27

Kun saan risan imusarjan asennettua, niin saat uudemman täältä, toki maksua vastaan :) Mutta halvalla, kuten nämä projektit tehdään :)
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #411  
Vanha 10.11.2017, 21:50

En tiiä pitäskö hioo ton imusarjan sisältä ne torvet pois? Onko siitä sitte niin paljo hyötyä tuolla tehopuolella..
-OOOO- -OOOO- ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #412  
Vanha 16.11.2017, 16:26

Sen ainakin tiedän, että torvet vähentävät turbulenssiä noin niinkuin yleensä
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #413  
Vanha 16.11.2017, 18:44

Saksan ebays olis rs4 imusarja 1300e mut ei anna lompakko periks kun Tuli tuossa taloKin ostettua, vihdoin pääsee vuokratalleista eroon....

Pakonokka tuli tänään ja kiikutin sen kansityölle, herrat lupas ne ensviikoks valmiiks.
jsahlman jsahlman ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #414  
Vanha 16.11.2017, 19:38

Tuohon 1300 hintaan myyn omastanikin sen imusarjan sulle kaasuläpän kera :D
Ja y- haara kaupan päälle.

Viimeksi muokannut jsahlman 17.11.2017 09:35
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #415  
Vanha 16.11.2017, 20:25

Joo on aika suolainen hinta vaikka siinäkin oli kaasuläppä ja bipipejen lähtö mukana..
Kilu7 Kilu7 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #416  
Vanha 18.11.2017, 21:49

Siitä uutta tilalle. Itsekin maksoin hunajaa omasta käytetystä setistä. Noissa vaan on myyjän markkinat, joten kalliilla käytetty tai vielä kallimmalla uusi.
tuxo tuxo ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #417  
Vanha 18.11.2017, 22:01

teile-profis näytti 984,4eur satsille hintaa, ei muutaku tilaukseen?
Kilu7 Kilu7 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #418  
Vanha 19.11.2017, 00:53

Siitä sitten kaasuläppä haaroineen ja hintaa laskemaan, niin se hinta etenee :)
okkim okkim on kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

Tee-se-itse -mies
ACF jäsen
Moderaattori

  #419  
Vanha 19.11.2017, 09:41

Veikkaanpa ettei sitä imusarjaa saa enää vaikka hinta löytyykin.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #420  
Vanha 21.11.2017, 20:47

Huomenna sais kannet hakea, evät olleet saanu vaan kasattua niitä kun ei saa nokkia kohilleen, ei kyllä hirveesti vakuuta taas toi kansityön homma... Mikähän siinäkin voi olla niin hankalaa? Olisikohan niillä menny nokkapukit sekasin tjn?

Jatkoa...

PUkit on kuulemma ihan omissa kansissaan, eli ei vaan sit muuten osaneet kasata niitä.. Onkos toho mitää vinkkejä millä ne sais laitettua? Eikös siellä ihan merkit pitäis olla..

Viimeksi muokannut Jesse87 22.11.2017 22:29
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #421  
Vanha 24.11.2017, 19:54

Mitenhän noiden nostajien kanssa, kannattasko ne vielä uusia vai meniskö noilla vanhoilla?
Voiko noita jotenki testata että on kunnossa?

Kansityöllä sanoivat että olis siinä kunnossa että voisi laittaa vanhoilla kasaan ja kaveri sit taas vaihtais uudet..
Kilu7 Kilu7 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #422  
Vanha 24.11.2017, 20:30

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesse87 Näytä viesti
... evät olleet saanu vaan kasattua niitä kun ei saa nokkia kohilleen, ei kyllä hirveesti vakuuta taas toi kansityön homma...
Jatkoa...

PUkit on kuulemma ihan omissa kansissaan, eli ei vaan sit muuten osaneet kasata niitä...
Erikoinen kansityö, jos ei osata kasata. Onko duunareita vaihtunut vai eikö kiinnosta?
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #423  
Vanha 24.11.2017, 20:32

Ei tainnu hirveemmin kiinnostaa/keretä tällä kertaa. Sanoivat ettei saa nokkia kohilleen ketjun kanssa..
Luulen kyllä että oli ajanpuutteesta tämä homma kiinni, kyllähän ne nyt kansia osaa siellä kasata..
Kilu7 Kilu7 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #424  
Vanha 24.11.2017, 20:48

Luulisi että työt tehdään järjestyksessä. Maksu siitä kuitenkin tulee. Itsekin olen pari kertaa kansityöltä "ei oota" hakenut, kun on ollut kiirettä ja jonoa. No yrityksellä on oikeus valita asiakkaansa. Asiakaspalvelu on kuitenkin ollut hyvää ja neuvoa on tullut ilmaiseksi.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #425  
Vanha 24.11.2017, 21:59

Näinhän se tahtoo olla. Mutta olis kiva saada vastauksia tai kokemuksia viestiin 421..
Mikse Mikse ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #426  
Vanha 24.11.2017, 22:16

Uskotko ammattilaista, kaveria vai foorumin heppua, joka ei ole nähnyt nostimien kuntoa edes kuvista?
okkim okkim on kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

Tee-se-itse -mies
ACF jäsen
Moderaattori

  #427  
Vanha 24.11.2017, 22:18

Jos nokat ovat kunnossa ja nostimien pinnat ovat ehjät, niin voi käyttää vanhoja nostimia. Sanoi kuka mitä tahansa että venat katkeaa sen takia... Voin sanoa että vika ei ole niissä.
Mikse Mikse ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #428  
Vanha 24.11.2017, 22:20

Joo vaikka nostimessa näkyy nokan tekemä "kehä" mutta peilatessa näyttää ehjältä/tasaiselta niin laittaisin.
Joksa_ Joksa_ ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #429  
Vanha 24.11.2017, 23:16

Ne nostajat saa sitten myöskin purettua.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #430  
Vanha 25.11.2017, 10:51

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viesti
Uskotko ammattilaista, kaveria vai foorumin heppua, joka ei ole nähnyt nostimien kuntoa edes kuvista?
Välillä tiedä mitä tässä uskoa kun kaikki eri mieltä mistäkin asiasta. Mutta kasataan noilla vanhoilla jos asia näin on kun täällä kokeneemmat sanovat, eipä niissä mitään kulumia ole ja ihan ehjän näköiset...
Terppo Terppo ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #431  
Vanha 25.11.2017, 11:09

Kannattaa ainakin kokeilla, etteivät ole jumissa ennen paikalleen laittoa.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #432  
Vanha 25.11.2017, 11:13

Ja tämä kokeillaan painamalla sormilla siitä päältä ja sisältä ja puristetaan sormia yhteen että liikkuuko?
Mites kun se sisusta siellä pyörii niin onko sillä väliä että onko jäykkä pyöritettävä vai pyöriikö helposti?

Viimeksi muokannut Killeri 25.11.2017 12:43 Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.
Terppo Terppo ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #433  
Vanha 25.11.2017, 12:26

Sitä voi painella vaikka pöytää vasten peukalolla venttiilin puolelta. Herkkään kuuluu pyöriä, muuten voi jumitella ja sit venttiilin kantamiset yms. etc.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #434  
Vanha 25.11.2017, 12:41

Eipä ainakaan pakopuolen nostajat hereästi pyöriny paitsi sittenkun paino sitä kasaanpäin, imupuolen kyllä pyöri mutta nehän on paljo pienemmätkin..

Mutta eikös se nokka sitä pikkasen paina alaspäin kun Vetää pukit kiinni?
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #435  
Vanha 30.11.2017, 15:41

A6 imusarjaan palaten vielä, käykö tuo laatikkomallin imusarjan bensakiskot tohon uudenmalliseen imusarjaan?
kook00 kook00 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #436  
Vanha 30.11.2017, 16:11

Ainakin laatikkomalli ja AC malli käyvät ristiin bensakiskon osalta.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #437  
Vanha 30.11.2017, 16:56

Joo no toi riittääkin, BC malissa on ilmeisesti jotai muokattavaa että saa sopimaan joten toi AC ostetaan...
kook00 kook00 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #438  
Vanha 30.11.2017, 17:17

AC sarjakin vaatii muutoksia (tosin kuulema vähemmän kuin BC). Muistaakseni jarrutehostimelle tarvitsee pidemmän letkun ja muutenkin letkutusta joutui muuttaman jonkun verran.

AC sarjassa EGT boksit kiinnitetään päällekkäin apukuskin puolella. Laatikkosarjassa molemmilla bokseilla on omat kiinnityspisteet kummallakin puolella imusarjaa. Tästä seuraa se, että kuskin puolen EGT boksi ei yllä kiinnikkeeseen. Sille boksille löytyy kyllä jokin suht järkevä sijoituspaikka, en vaan tahdo muistaa nyt mihin ruuvin kantaan sen sai.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #439  
Vanha 30.11.2017, 17:34

No eipä kummosia muutoksia tarvitse, hyvä tietää kuitenkin...
Mikse Mikse ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #440  
Vanha 01.12.2017, 12:06

Keskustelua noista imusarjoista
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...light=Imusarja
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #441  
Vanha 02.12.2017, 21:04

Sen verran muuttu toi imusarjahomma vielä että löyty tosta kaverilta AK loppunen imusarja ja siihen kyselin josko ittnah vaivautuisi tekemään pikku modit, tähän odotellaan vielä vastausta.. Samasta laitteesta mahdollisesti saisin egt:t ostettua niin tulisi sitte sillä pidemmällä johdolla että saa omaan kiinnikkeeseen kiinni..
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #442  
Vanha 03.12.2017, 14:48

En kyllä uskalla kasata noita kansia noilla vanhoilla nostajilla, tuntuu että noi pakopuolen nostajat on jotenki jumissa kun laittaa paikalleen niin sitä ei pysty painaa juuri ollenkaa alaspäin, tosta varakannesta kun kokeilee niin liikkuu paljo enempi... Vai voiko se sitte johtua siitä että jos tossa varakannen nostajassa on öljyä sisällä niin siks joustaa enempi?
Joksa_ Joksa_ ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #443  
Vanha 03.12.2017, 15:51

Se nostaja joustaa enemmän/helpommin kun se on tyhjä öljystä. Siellä nostimen sisässä on aika varmasti nytten öljyä ja muuta paskaa joka aiheuttaa sen jumituksen, tai sitten mekaanista vikaa.

Lisäyksenä, ultraäänipesuri on kova sana nostimien putsauksessa purkamisen jälkeen.

Viimeksi muokannut Joksa_ 05.12.2017 10:59
Ugemi Ugemi ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #444  
Vanha 03.12.2017, 16:14

Eikös noita ole porukka liotellut pöössä ja purkanutkin käsittääkseni?
Ainakin lioteltu ja herkistelty muistini mukaan.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #445  
Vanha 03.12.2017, 16:36

Ruuvipenkissä kokeilin aluks mut ilmeisesti en vetäny tarpeeks tiukkaan, nyt joksan kommentin jälkeen uus yritys niin alko herkistymään, nyt pitäs pelittää..
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #446  
Vanha 03.12.2017, 18:38 Nokka-akselin merkki

http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1512319037

Miten toi merkki voi olla noin imunokassa? Toihan jää puolihammasta väärin väkisinkin..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	238
Size:	99,3 Kt
ID:	55868  
vayne vayne on kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #447  
Vanha 03.12.2017, 19:21

Kannattaa avata se nostaja suoraan jos jumii. Helppo homma, kolauttaa puukalikkaa tms. vasten niin sylkka irtoaa. Saa sitten putsattua jne.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #448  
Vanha 04.12.2017, 01:12

Löin kiinni ne jo ja apparin kannen sain kasattuakki, ruuvipenkin käsittelyn jälkeen painu hyvin pohjaan ja venttiilit pyöri jumittamatta.. Toi kuskinpuolen kansi sit onki mysteeri ton nokan ansioista ( viesti 446) toi imunokan ratas on niinku väärässä kohtaa tohon merkkiin nähden, saakohan sen prässillä irti siitä vai onko tohon jotku omat kasausohjeet?

Kannet tuli ostettua nimimerkki T.HELL henkilöltä, muistasko kaveri että purkiko kannet moottorista mikä oli ajokunnossa kansien osalta? Jos tätä topikkia luet...

Tätä ne ilmeisesti kansityöllä tarkotti kun sanoivat ettei saa kohdalle niitä ja jää kasaamatta..
ittnah ittnah ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #449  
Vanha 04.12.2017, 06:27

Merkit onkii eri kohdis.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	images.png‎
Views:	273
Size:	8,2 Kt
ID:	55881  
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #450  
Vanha 04.12.2017, 06:44

Katoppas, ISO kiitos jälleen sulle.. ;)

Tuli muute mieleen että mun mielestä mulla on toi bank 2 pakonokassa merkki samanlailla kun bank 1:ssä eli onko mulla taas väärä nokka pöydällä?

Viimeksi muokannut Jesse87 04.12.2017 07:18
Carbin Carbin ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #451  
Vanha 04.12.2017, 22:12

On väärä nokka käsissä.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #452  
Vanha 05.12.2017, 00:18

Joo näin arvelin, yks tossa on tiedossa jo kun vaan kerkiäis tallille tarkastaa vielä..
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #453  
Vanha 05.12.2017, 17:57

http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1512489377

Voi sanoo pojat ja tytöt et tätä on odotettu kuin kuutanousevaa, tämähän alkaa jo näyttää moottorilta...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	289
Size:	249,7 Kt
ID:	55895  
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #454  
Vanha 05.12.2017, 21:40

http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1512502758

Huomenna jatketaan, jos vaikka sais jakopään kasattua...

Ihan Ok näköiset tuli venakopista...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	285
Size:	183,9 Kt
ID:	55903  
Kilu7 Kilu7 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #455  
Vanha 05.12.2017, 22:51

Miten käsittelit venakopat? Itse olen epäonnistunut kaksi kertaa. Taitaa kolmaskin olla edessä. Näyttää hyvältä asentaessa, mutta ei vuoden päästä.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #456  
Vanha 05.12.2017, 22:56

Kerron sit vuoden päästä kun selviää pysyykö ;)

Ps: omat nokat olikin oikeat joten ei tarvitse niistäkään vääntää kauppaa..
Kilu7 Kilu7 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #457  
Vanha 05.12.2017, 22:58

Miten käsittelit/maalasit? :)
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #458  
Vanha 05.12.2017, 23:05

Motonetistä sellasta kuin dinitrol alumiinimaali 99.5 prosenttista alumiinia spray pullossa, kestää +800 asteen kuumuuden hp:11.90E ja löytyy maaliosastolta siitä kaapista.. Pinta pitää putsata hyvin...

http://m.motonet.fi/fi/tuote/609704/...--800-C-400-ml
Kilu7 Kilu7 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #459  
Vanha 05.12.2017, 23:11

Tuota laitoin putkistoon ja siinä toiminut.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #460  
Vanha 06.12.2017, 13:01

Mikäs on kannenpulttien kiristysjärjestys? Keskeltä kai alotetaan ja sit ristiin? Vai onko tolla merkitystä kun 4 kiristysvaihdetta ohjeissa..
kook00 kook00 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #461  
Vanha 06.12.2017, 13:21

Tehtaan ohjeet opastavat kuvan mukaisesti.

Kannattaa sijoittaa jossain vaiheessa tuo valtaisia 8e ja ladata erwinistä kaikki tarvittavat ohjeet. Ei jätä arvailun varaan..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Kiristys.PNG‎
Views:	838
Size:	129,5 Kt
ID:	55908  
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #462  
Vanha 06.12.2017, 13:40

Löysin jonku ohjeen missä oli vaihe 1: 40nm vaihe 2: 60nm ja sit 2 kertaa 90 astetta.. Tossa jätetään toi 40nm kiristys pois ja mennää suoraan vaiheeseen 2
Eikai sillä niin väliä ole niin mennää tällä ohjeella..
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #463  
Vanha 06.12.2017, 19:52

Onneks en kerenny vetää kansia kiinni kun oli jääny laittamatta vesiputki mikä tulee siitä alta, ei olis sopinu siitä välistä enää ku vesipumppukin kiinni jo.. Muutamat tiivisterenkaat täytyy laakkoselta hakea huomenna josko sit uskaltas alkaa kattoo jakoa kohilleen ja pultteja momenttii ..

EBaysta tilasin AC loppuisen imusarjan, hintaa tuli 125e ovelle tuotuna. (Kiitos janhelle linkistä)

Viimeksi muokannut Jesse87 07.12.2017 00:40
Carbin Carbin ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #464  
Vanha 07.12.2017, 13:21

Sehän on sit ajossa jo tällä vuosikymmenellä?

Ei meinaa muuten nuo wrinklet ja lämpömaalit pysyä alumiinipinnassa. Raportoippas miten tuo pysyy?
JM JM on kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #465  
Vanha 07.12.2017, 15:50

Tuo kyllä saattaa pysyä ihan hyvin. Tuo maalihan on yli 90% alumiinia ja loput sidosaineita. Pakoputken saumoja oon joskus tuolla maalannut ja hyvin on pysynyt. Hankausta ei välttämättä kestä kauheesti. Omasta ajattelin tuolla vetää laturin/vesipumpun kiinnityskäikäleen ja ehkä suodattimen jalan. Vois kai tuota testata venakoppaankin.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #466  
Vanha 07.12.2017, 15:54

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Carbin Näytä viesti
Sehän on sit ajossa jo tällä vuosikymmenellä?

Ei meinaa muuten nuo wrinklet ja lämpömaalit pysyä alumiinipinnassa. Raportoippas miten tuo pysyy?
Vauhtipyörä ja laatikkoon korjaussarja niin vois laittaa koneen paikallee autoon, toivotaa että päästää ottaa savut ulos kesällä... Joo ilmottelen miten tuo maali toimii..
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #467  
Vanha 09.12.2017, 11:24

Paljos on rs4 imuputket/ahtoputket halkaisijaltaan? Sisämitta... Mulla yhdet putket tossa on mutta näinköhän jää liian ahtaaks, tosin ne tuli noiden rs6 ahtimien mukana (josh)lta.. Näyttäs mitta että olis 50mm halkaisija noissa omissa eli 1.5 tuuman putkea suunnilleen, kuulostaa kyllä vähä turhan kapealta..
okkim okkim on kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

Tee-se-itse -mies
ACF jäsen
Moderaattori

  #468  
Vanha 09.12.2017, 16:05

En nyt muista onko sisä vai ulkomitta, mutta 50 mm se on.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #469  
Vanha 09.12.2017, 20:53

3:sta pakosarjan pinnapultista meni kierteet (kannen puolelta) ennen 25nm, mitähän noiden kanssa tekis? Onko kellää ideoita millä sais kiinni ne?

Viimeksi muokannut Jesse87 09.12.2017 22:01
jsahlman jsahlman ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #470  
Vanha 09.12.2017, 22:09

Eiköhän se järkevintä ole korjata ne kierteen vaikka helicoililla.
Jesse87 Jesse87 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #471  
Vanha 09.12.2017, 22:48

Tallilla kaverin kaverit oli sitä mieltä että helicoil ei ole hyvä vaihtoehto koska siitä jää "kaulus" kannen pintaan mitä vasten pakosarja tulee, nytkun kävi netistä niitä katsomassa niin näyttää kyllä siltä että ei jää ja sillä saapi nuo laitettua kiinni...
Fenrir Fenrir on kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #472  
Vanha 10.12.2017, 14:30

Ei jää pinnan yli mitään ku pyörittää sen kierre insertin tarpeeks syvälle. Ite tosin käytin v-coilia mut sama idea kaiketi.

Korjasin siis yhen koottavan vanteen parit m7 kierteet, en sylinterinkannen. Ettei jää mitää epäselvyyttä. Mutta sama idea että siinä pitää pinnan olla tasainen että vanteen lippa asettuu suoraan.
Vastaa

Palaa takaisin   Audifinns > Tekniikka > Projektit > Yks ässä lisää


Aktiivisia käyttäjiä katsomassa tätä aihetta: 1 (0 käyttäjää ja 1 vierasta)
 
Työkalut
Display Modes

Kirjoittamisen säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi kirjoittaa viestejä
Et voi liittää liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB-koodi on Päällä
Hymiöt ovat Pois päältä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä


Samanlaisia aiheita
Aihe Aiheen aloittanut Aihealue Vastaukset Viimeisin viesti
TT -99 Mittaristoon lisää kilsoja... Teemu_i Sisusta ja sähköt 10 20.07.2012 07:00
Päätilaa lisää? jeremiah Sisusta ja sähköt 10 30.06.2012 00:39
Facebook 'Tykkää' alekampanja! -10%, jos tulee 149 fania lisää!! antonmies Yritysilmoitukset 0 20.10.2011 13:42
Bosen lisää bassoa ZoRRo Sisusta ja sähköt 1 16.06.2011 21:41
Lisää valoa C4 perään Audi1002.8 Kori, valot, renkaat 2 18.04.2005 16:23


Kaikki ajat ovat GMT +2. Kellonaika on nyt 13:16.


vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.