banner  

Palaa takaisin   Audifinns > Yleiset > Esson baari
Audiclub.fi etusivulle forum

Esson baari Keskustelut asiasta ja sen vierestä. Ei tekniikkakysymyksiä!

Vastaa
 
Työkalut Display Modes
TeroPee TeroPee ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen
Moderaattori

  #501  
Vanha 10.06.2017, 00:44

Olin Allroadilla kesäcruisingeissa. Ko. autossa on käsittääkseni täyssäätöiset sporttipenkit. Niissä pystyy säätämään sivu- ja reisitukien "puristavuutta".
santti santti ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #502  
Vanha 10.06.2017, 16:36

Ilmastoiduille comfort-penkeille iso plussa, säädöt saa mieleiseksi ja kesäkeleillä penkin mukavan viileäksi.
Rammo Rammo ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #503  
Vanha 18.06.2017, 21:13

Ainakin Tero seiskan comfort-penkeissä on juuri nuo mainitsemasi sädot ja itellä ei ole sporttipenkkejä. Ettei vaan ollut allu kuitenkin comforteilla?
J-M Koopikka J-M Koopikka ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #504  
Vanha 19.06.2017, 14:04

Itellä taitaa olla juuri noi Comfort-lestat ja niissä on ainoa säätö sähköillä on vain selkänojan "elaselkätuen" säätö. Eli taitaa noita jakkaroita olla tarjolla joka lähtöön uusostajan kukkaron mukaan. Kun oma auto oli "takuuhuollossa", niin sijaisautona oli A6 q, missä oli carwalakkipenkit, ne oli suhteellisen luokaton viritelmä.
ksarvala ksarvala ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #505  
Vanha 19.06.2017, 17:56

Comfort-nahkajakkaroissa koodeilla Q2J (+ N5W 7P1 4A3 3PN) on
- reisituen pituuden sähköinen säätö
- istuimen sivutukien sähköinen säätö (ilmapussit)
- selkänojan sivutukien sähköinen säätö (ilmapussit)
- ristiselän tuen sähköinen korkeus- ja etäisyyssäätö
- istuimen etuosan ja takaosan sähköinen korkeussäätö
- istuimen etäisyyden sähköinen säätö
- selkänojan sähköinen kallistussäätö

Ainakin MY12 omistamassani mallissa, hintaa olisi ollut erikseen 3.5k€ mutta se sisältyi pakettiin WKN.
TeroPee TeroPee ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen
Moderaattori

  #506  
Vanha 19.06.2017, 22:32

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rammo Näytä viesti
Ainakin Tero seiskan comfort-penkeissä on juuri nuo mainitsemasi sädot ja itellä ei ole sporttipenkkejä. Ettei vaan ollut allu kuitenkin comforteilla?
Hyvinkin voi olla Comfort-jakkarat nyt kun luki tuon Karin viestin säädöistä. Nuo kun niistä löytyvät.
Tonno Tonno ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #507  
Vanha 03.07.2017, 13:26

Terve,

Kiikarissa olisi Audi A6, vm. 2012, alle 100k km ajettuna, 2.0 TDI 130kW, multitronicilla. Onko kyseisessä mallissa jotain tunnettuja tyyppivikoja, joita kannattaisi tarkistella ostohetkellä tai muuta huomioitavaa? Entä millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä mallista?

Ilmeisesti kuitenkin DEKRA:n käytettyjen autojen vikatilastossa saanut hyvät arvosanat http://www.used-car-report.com/en/wi...s-upper-class/

Kiitos jo etukäteen vastauksista.
KVikstedt KVikstedt ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #508  
Vanha 30.07.2017, 11:37 A6 3.0TDIq harkinnassa

Hei,
Olen harkinnut A6 ostoa ja menossa koeajamaan vm 2012, 112Mm ajettua 3.0TDIq;ta, pyydän vinkkiä miten totean ko. kulkineen kunnon (en ole aiemmin dieseliä omistanut enkä edes Audia);
- nokkaketjun kiristin, miten saan varmuuden että se toimii oikein?
- EGR, mitä katson, että on kunnossa?
- DPF, miten totean, ettei ole tukossa, miten selvitän kuinka pian lähitulevaisuudessa joudun sen vaihtamaan?
- kaksoismassavauhtipyörän kunnon toteaminen?
- voiko DSG-vaihteiston kunnon ja oikean toimivuuden todeta koeajolla, miten (momentinmuutimella varustetut automaatit ovat entuudestaan tuttuja)?
- miten voin todeta, että ilmajousitus on kunnossa?

Kesäisin kysymyksin ja etukäteen kiittäen, Kaitsu.
Ilkka L Ilkka L ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #509  
Vanha 30.07.2017, 13:40

Lainaus:
- nokkaketjun kiristin, miten saan varmuuden että se toimii oikein?
- DPF, miten totean, ettei ole tukossa, miten selvitän kuinka pian lähitulevaisuudessa joudun sen vaihtamaan?
Nokkaketjun kiristin pitää ääntä moottori käynnistettäessä. Jos on siis viallinen. Se on sellainen rasahdus joka kuuluu koneen vaihteiston puoleisesta päästä. Kannattaa avata konepelti ja pyytää apulaista starttaamaan kone ja samalla kuulostella. Testi kannattaisi tehdä kylmällä koneella.

DPF:n laskennallisen täyttöasteen näkee VCDS:llä. Noilla kilometreillä se tuskin vielä on ongelma.
jcarlson jcarlson ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #510  
Vanha 04.08.2017, 13:29

EGR on kunnossa jos mitään vikakoodia siihen liittyen ei ole eikä käyntihäiriöitä. Harvemmin näissä on sen kanssa ongelmaa. Tuo jakoketjun kiristin ja sen käynnistysrasahdus on se oleellisin, laatikon nätin toiminnan ohella.
DPF näissä ei ole myöskään kovin ongelmallinen, etenkääin noilla kilometreillä. Täyttöaste kertoo vain sen hetkisen tilanteen, regeneroinnillahan se palaa taas tyhjäksi. Öljytuhkan määrä määrittää vaihtotarpeen mutta sekin on laskennallinen arvo vain.

DSG (S-Tronic) toimii jos mitään ihmeellisyyksiä sen toiminnassa ei huomaa, joskin tietysti käytös ei ole täysin sama kuin momentinmuunninvaihteistoilla. Ei saa kolautella tai täristellä rauhallisessa lähdössä ja valoihin hidastaessa ja pysähtyessä. Kierrokset kuuluu pysyä tasaisena tasaisessa ajossa. Tämän ikäisissä oireilu yleensä alkaa vikatilalla (sensorivika mekatroniikassa yleisin vaiva).
Ilmajousituksen kanssa en ole kuullut että näissä korimalleissa olisi enää vikoja, tekee vikakoodeja myös jos vuotaa.
Puuhapete Puuhapete ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #511  
Vanha 04.08.2017, 16:34

Voiko se ketjukiristin oireillä tyhjäkäynnilläkin? Yksi koeajetuista piti semmosta jaksottaista rolinaa tyhjäkäynnillä muutaman sekunnin välein välillä aina rauhottuen.
jcarlson jcarlson ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #512  
Vanha 04.08.2017, 21:40

Kuulostaa tyypilliseltä yläkiristimen oireelta joo. Mulla teki 3.0tfsi tuota, yläkiristimien vaihdolla asettui.
Puuhapete Puuhapete ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #513  
Vanha 04.08.2017, 22:01

Sen yksilön kohdalla kaupankäynti muuttui melko kylmäksi, kun halusin että syy tarkistetaan. Kyse vielä merkkiliikkeestä.
Victor Victor ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #514  
Vanha 05.08.2017, 01:12

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jcarlson Näytä viesti
Kuulostaa tyypilliseltä yläkiristimen oireelta joo. Mulla teki 3.0tfsi tuota, yläkiristimien vaihdolla asettui.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä maksoi tuohon tfsi:hin pelkkä yläkiristimen vaihto? Tuli nimittäin vajaa pari kuukautta sitten vaihdettua moinen laite. Toistaiseksi mitään ylimääräisiä ääniä ei ole onneksi kuulunut. :)
jcarlson jcarlson ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #515  
Vanha 05.08.2017, 11:57

Johonkin taisin tuosta kirjoitella, olisiko pari tonnia töineen ollut euroissa B8 ässään. A6 korissa enemmän tilaa niin pitäisi olla selvästi halvempaa. C7 korissa uudempi versio moottorista eri kiristimillä niin ehkä ei tuo sama vika enää vaivaa.
Janis Petke Janis Petke ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #516  
Vanha 05.08.2017, 15:16

Mitä tuo kiristimen korjaus maksaa noihin 3.0tdi koneisiin?
tetk tetk ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #517  
Vanha 05.08.2017, 19:14

C7 3.0tdi ketjunkiristinrempan ohjeaika on 25 tuntia, eli audihuollossa työkustannus noin 2500 euroa, osat siihen vielä päälle.
Janis Petke Janis Petke ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #518  
Vanha 05.08.2017, 23:17

Siinä onkin sitten seuraava kohde mihin rahat työntää. Alkoi oma ääntelee pari viikkoa sitten.
Victor Victor ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #519  
Vanha 06.08.2017, 12:02

Kiitti. Joo, mullakin vanha C6-korinen 3.0tfsi piti joskus ylimääräistä ääntä käynnistäessä, mutta kuului sen verran harvoin ja lievänä ettei aiheuttanut oman omistukseni aikana korjaustoimenpiteitä. On tosiaan mahdollista, että tässä uudemmassa mallissa kiristimet on valmiiksi päivitetty kestävämpiin. Jos konsernissa nyt sellaisia edes satutaan käyttämään. :D
Victor Victor ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #520  
Vanha 06.08.2017, 12:06

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janis Petke Näytä viesti
Siinä onkin sitten seuraava kohde mihin rahat työntää. Alkoi oma ääntelee pari viikkoa sitten.
En sinuna kiirehtisi asian suhteen, tiedän useita vastaavia joilla on ajettu vielä kymmeniä tuhansia ilman ongelman pahenemista. Toki fataali vika, jos kiristin/kiristimet totaalisesti antautuu ja joskushan se on pakko laittaa kuntoon.
Manukki Manukki ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #521  
Vanha 06.08.2017, 17:30

Jos käynnistyksen jälkeen hiljenee ei ole mitään syytä työntää vaihtomoottorin hintaa remonttiin, se ääni kun alkaa kuulua uudelleen taas jossain vaiheessa.
Puuhapete Puuhapete ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #522  
Vanha 07.08.2017, 11:40

Ensiksi joku softapäivitys, jolla ilmeisesti siirretään ongelmaa eteenpäin. Kiristimien öljynpaine tms nostetaan. Kuvittelisin, että jos tuo on jo tehty niin äänen tullessa takaisin ei kannata remonttia venyttää.
Janis Petke Janis Petke ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #523  
Vanha 07.08.2017, 12:03

Kylmänä startatessa about sekunnin kuuluu rallatus, ikkunat auki autotallissa sen huomaa parhaiten.
Viime huollossa mainitsi että kaikki softat on ajantasalla. Onko tuo softa sellainen joka laitetaan huollossa kaikkiin autoihin vai ainoastaan erikseen pyydettäessä?
On tuo äänenä niin ärsyttävän kuuloinen että mieli tekee korjata, vaikkei niin kiireellinen olisikaan.
ksarvala ksarvala ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #524  
Vanha 07.08.2017, 15:58

Mulla on ollut tuo iät ja ajat eikä ole lisääntynyt eikä ihan aina edes kuulu, esim. jos on seisonut pihassa, ajan talliin niin seuraavana aamuna sitä ei kuulu. (kylmillä öljyillä/koneella hetkeksi käyntiin niin pitää paineet?)

Marmorin mukaan kaikki on ajan tasalla ja ko. päivitys ei koske CDUC koneita. On myös kirjattu ylös jos joskus tulee ongelmia. Liekö sitten siitä apua mutta uskossa on hyvä elää. Huoltosopparikin oli silloin voimassa, nyt ei enää.
Puuhapete Puuhapete ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #525  
Vanha 22.09.2017, 14:29

Olikos niin, että 218hp ja 272hp koneet on periaattessa samoja? Ainakin samaa rautaa hyvin pitkälti?
jcarlson jcarlson ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #526  
Vanha 22.09.2017, 14:29

Samaa rautaa on oleellisilta osin.
Puuhapete Puuhapete ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #527  
Vanha 29.09.2017, 09:32

Nuo Faceliftit alkaa olemaan hintansa puolesta kiinnostavia. Saksasta ja Ruotsista niitä alkaa saamaan alle 40te.

Miten näissä on webastot? Aina lisävaruste?
jcarlson jcarlson ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #528  
Vanha 29.09.2017, 10:12

Lisävaruste, mutta käytännössä kaikki täällä Ruotsissa myydyt on sillä varustettuja. Saksasta saattaa löytyä ilmankin.
Victor Victor ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #529  
Vanha 30.09.2017, 00:12

Nyt kolme kuukautta ja 7000km takana 3.0 tfsi:llä. Tuttu laite sinällään, reilu pari vuotta ja 50tkm oli aikoinaan C6:nen samalla koneella. Tosin onhan toi 7-lovinen stronic ihan eri maata kuin C6:n tippi.

Aika monta 3.0tdi:tä on vuosien saatossa ollut ja kyllä se vaan omasta mielestä on miellyttävämpi ja käytännön suorituskyky parempi. Nykyään jää kilometrit niin vähiin ettei kannata dieseliä pitää, vaikkakin ero vuositasolla ykkössatasia. Nykyinen auto vaan sattui tulemaan sopivasti tarjolle erittäin hyvillä varusteilla ja speckseillä + sain varsin asiallisen vaihtohyvityksen liikkeestä.

Toistaiseksi olen kyllä ollut varsin tyytyväinen autoon, ja eihän tuolla nyt jalkoihinkaan jää, vaikka vakiona vähän kuminauhamainen veto onkin. Softalla ja hihnapyörällähän tuokin olisi helposti korjattavissa. :)
asuistola asuistola ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #530  
Vanha 29.10.2017, 20:16 3.0 diesel ongelmat, onko niitä?

Viimeksi omistin B7 1.8t multitronic Audin vm. 2006. Kaikenlaisten pikkuvikojen jälkeen päätin siitä luopua ja siirryin toisen merkin pariin.
Nyt kuitenkin on taas alkanut Audit kiinnostamaan, tällä kertaa hieman kalliimmat ja toivottavasti paremmat kuin edellinen kokeilu.

Vaihtoehtoina on mahdollisesti A6 vm. 2014 tai A7 vm. 2012. Molemmilla ajettu 100 - 165 tkm. Moottori 3.0 diesel. Tiettyyn pisteeseen asti on mahdollisuus itse korjata ja tarvittaessa tehdä sopeutuksia jne. ohjelmointeja. En kuitenkaan omista mitään erikoistyökaluja ko. moottoriin liittyen. Onko molemmissa oletettavasti sama moottori, vai onko vuosien 2011 - 2015 tapahtunut jotain todella mullistavia parannuksia/muutoksia?
Onko ketju vai hihna ja onko noissa mitä vikaja mahdollisesti odotettavaissa?

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Viimeksi muokannut Killeri 29.10.2017 20:36 Perustelu: Tapatalk-allekirjoitus poistettu.
ramp ramp ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #531  
Vanha 30.10.2017, 09:06

Et siis jaksanut edes tätä threadia lukea? Ketjukoneela, ketjunkiristin ongelmia, S-tronic kaksoismassaa ja mekatronikkaa mennyt. Siinä varmaan pahimmat. Ai niin, pyöränlaakereita menee entiseen malliin. Oisko siinä alkuun?
ixuv ixuv ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #532  
Vanha 01.11.2017, 17:17

Pitääkö tällaisessa C7 Avantissa pitää peltoreita päässä, jos laittaa nastarenkaat noille orkkis 18" vanteille? Oikea koko lienee 245/45R18? Riippuu tietenkin renkaastakin.
ksarvala ksarvala ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #533  
Vanha 01.11.2017, 18:01

On se äänekkäämpi kuin C6. Ainakin kun rapaa loskaa roiskuu pohjaan, tuntuu että sukat kastuu. liekö tuosta 2012 mallista alkuvaiheessa unehtunut jotain pois. Kuluneet Hakka-kesätassut tosin melusi enemmän kuin yhtä vanhat Hakkapeliitat...
ixuv ixuv ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #534  
Vanha 01.11.2017, 21:03

Kyllä tuo mielestäni kesärenkailla on selvästi C6 korimallia hiljaisempi. Tuon loskassa/sohjossa ajon äänen kanssa huomasin ja piti oikean tutkia puuttuuko oven alareunasta jotkin tiivisteet.

Tässä vain mietin laitanko nastarenkaat noille ankeille 17 tarvikevanteille vai orkkis 18...
perrier perrier ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #535  
Vanha 02.11.2017, 00:41

Eipä se pahalle kuulosta 19” koossa nastoilla. Vähän vähemmän saisi olla puolia vanteista näin talvella, mutta sopivasti löytyi renkaat ja vanteet niin näillä mennään nyt.
Click image for larger version

Name:	IMG_9096.jpg
Views:	258
Size:	242,7 Kt
ID:	55408

Viime talvi tosiaan meni 20” vanteilla ja Hakkapeliitta 7:lla
Nyt x-ICE kokeilussa. Saa nähdä kestääkö nastat yhtään paremmin. Itsellä on vaikea sanoa tuohon C6/C7 eroon metelissä, sillä C6 oli ilmajousilla ja C7 on rautaisilla. Mutta en ole kyllä ajomukavuuden puolesta pusseja kaivannut. Yksi murhe vähemmän.

HUD, keyless, ACC ja LED valot suosittelen ehdottomasti hankkimaan.
jcarlson jcarlson ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #536  
Vanha 02.11.2017, 11:50

Oma mielipide noista varusteista on että kaikki ne ajoavustimet on turhia ja jopa ärsyttäviä koska niiden toimintaa joutuu kuitenkin vahtimaan/korjaamaan. Omassa on onneksi vain kaukovaloassistentti jonka saa (myös onneksi) disabloitua koska vaihtaa kuitenkin tarpeeksi usein väärään aikaan (kuten teki B8:ssakin) että siihen ei voi täysin luottaa.

ACC on ihan OK, mutta toisaalta talvisin pöllyävässä lumikelissä kytkeytyy välillä pois ja jarrutusmatkan oikean pituuden valintaan ei itsellä ainakaan ollut kunnon liukkailla luottoa.
LED valot eivät ole oleellisesti Xenoneita tehokkammat, värisävy toki parempi ja onhan ne hienomman näköiset. Keyless on ihan kiva joskus mutta aivan hyvin voisin elää ilman sitäkin. :)

3.0TDI moottorit on samoja 2012-2014. Sekä 204hv että 245hv versiot kärsii joskus jakopään ketjun ongelmista, ainakin enemmän kuin vanhemmat 240hv versiot. Ei vaikuta olevan sen parempi tilanne 2015-> facelift koneissakaan, jotka tosin virittyy paremmin ja kuluttaa hieman vähemmän.
Manukki Manukki ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #537  
Vanha 02.11.2017, 12:00

'15-> faceliftissä on selvästi parempi äänieristys moottorin äänien ja rengasäänien osalta. Talvirenkailla sekä uusi että vanha todella hiljaisia mutta 20" kesärenkailla vanha '13 mallinen aivan liian äänekäs juuri rengasäänien osalta, muutenhan nämä ovat erittäin hiljaisia ja jämäköitä autoja.
ixuv ixuv ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #538  
Vanha 02.11.2017, 18:51

Eikös tuo facelift malli ollutkin tekniikanmaailman mukaan hiljaisempi kuin uusin E mersu, sekä V90 volvo.

Kuinkas kun on tuo keyless go, niin sekö ei tarkoita, että autoon pääsisi sisään ilman avaimen avausnappia painamalla? Vai enkö osaa vain käyttää?
ksarvala ksarvala ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #539  
Vanha 02.11.2017, 19:16

Comfort key tarkoittaa että ovien lukitus avataan kakella ja ovet normaalisti kahvasta mutta startti toimii kunhan avain on jossain sisällä mukana. Advanced key mukana oven lukitus avautuu kun kosketaan ovenkahvaa avausta varten ja lukitus suljetaan koskettamalla kahvan "nappia".
pide pide ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #540  
Vanha 02.11.2017, 19:17

Ovenkahvaan tarttumalla pitäisi aueta lukot keyless go systeemillä.

Viimeksi muokannut pide 02.11.2017 19:18 Perustelu: Hidas :)
lehtoot lehtoot ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #541  
Vanha 03.12.2017, 19:53

Ruotsita kiikarissa a6 2012 ja varusteissa näkyisi Dynamikfahrwerk - dynaaminen jousitus.
Google osasi kääntää, mutta mitähän tuo dynaaminen jousitus tarkoittaa? Tuskin ilmoja, se olisi liian hienoa jo, mutta ihan normaalit vieterit?

Viimeksi muokannut Killeri 03.12.2017 22:18 Perustelu: Viesti siirretty tänne.
jcarlson jcarlson ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #542  
Vanha 03.12.2017, 22:56

Drive selectistä säädettävät iskarit.
lehtoot lehtoot ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #543  
Vanha 04.12.2017, 17:17

^Kiitos. Jousikaupoille siis.
Rokkitapsa Rokkitapsa ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #544  
Vanha 04.12.2017, 21:01

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pide Näytä viesti
Ovenkahvaan tarttumalla pitäisi aueta lukot keyless go systeemillä.
Joo. Tuo on oikeasti kätevä systeemi, kun ei tarvi avaimia ottaa taskusta pois missään vaiheessa.

Potkaisemalla aukeava takaluukku taas on joko niin kehno toteutukseltaan, ettei se toimi kunnolla, tai sitten se ei vain mulla toimi, kuten pitäisi.

Viimeksi muokannut pulla 04.12.2017 21:44 Perustelu: Allekirjoitus poistettu. Poista se myös sovelluksesta.
jcarlson jcarlson ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #545  
Vanha 04.12.2017, 22:49

Potkaisutakaluukku on huono nimi toiminnolle. Toimii huonosti potkaisemalla, sen sijaan kohtuullisella nopeudella jalan heilautus kaksi kertaa puskurin alla avaa kohtalaisen luotettavasti takaluukun kun sen opettelee tekemään oikein. Tosin sellaisella viiveellä että ehtii aina epäilemään ettei se nyt toiminutkaan.
Vastaa

Palaa takaisin   Audifinns > Yleiset > Esson baari > Audi A6 (C7) ostoa harkitsemassa


Aktiivisia käyttäjiä katsomassa tätä aihetta: 1 (0 käyttäjää ja 1 vierasta)
 
Työkalut
Display Modes

Kirjoittamisen säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi kirjoittaa viestejä
Et voi liittää liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB-koodi on Päällä
Hymiöt ovat Pois päältä
[IMG] koodi on Pois päältä
HTML koodi on Pois päältä


Samanlaisia aiheita
Aihe Aiheen aloittanut Aihealue Vastaukset Viimeisin viesti
Ostoa harkitsemassa: A6 (C6/4F) TDI marklain Esson baari 897 28.11.2017 15:42
Ostoa harkitsemassa Audi A6 Avant S-Line 3.0TDi quattro 176kw Facelift, Webasto, -09 kuukasjarvi Esson baari 1 18.01.2014 13:43
Ostoa harkitsemassa: Audi Allroad A6 C6/4F jaarli81 Esson baari 14 17.04.2013 00:09
Alusta yli 1900 eri autoon. Hinnat leikattu aivan uusiksi! TATECHNIX.FI Yritysilmoitukset 3 21.02.2012 13:13
kompuran sopivuus? shemeikka Sisusta ja sähköt 3 18.01.2005 14:00


Kaikki ajat ovat GMT +2. Kellonaika on nyt 19:55.


vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.